Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 (PlayStation 3)

Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

antaisko joku vielä vähän suomeksi vinkkiä,katos ku kaikki ei nääs osaa tuota lontoota niin hyvin:) . Jos muutaman pikku vinkin suomeksi sais:).Siis nimen omaan noista kaukolaukauksista. Mutta kiitos tuosta linkistä,tuolla oli aika hyvin lueteltu ne kaikki kikat yms.

Älä pidä juoksunappia pohjassa kun ammut. Se taitaa olla suurin syy miksi laukaukset lähtee helposti yli maalin. Päästä jouksunapista irti ja anna pelaajan hiukan hidastaa vauhtia ennen kun ammut.
Kannattaa treenata arenassa laukauksia niin oppi mihin suunnilleen sen mittarin pitää mennä, että laukukset lähtee hyvin.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Onko tämän pelin suhteen tietoa, toimiiko jenkki/asia versiot ristiin Euro version kanssa?
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Onko tämän pelin suhteen tietoa, toimiiko jenkki/asia versiot ristiin Euro version kanssa?
Nettipeliä jos tarkoitit, niin kyllä amerikkalaisia ainakin on paljonkin näkynyt samoilla servereillä, eli yhteiset serverit taitaa olla.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Älä pidä juoksunappia pohjassa kun ammut. Se taitaa olla suurin syy miksi laukaukset lähtee helposti yli maalin. Päästä jouksunapista irti ja anna pelaajan hiukan hidastaa vauhtia ennen kun ammut.
Kannattaa treenata arenassa laukauksia niin oppi mihin suunnilleen sen mittarin pitää mennä, että laukukset lähtee hyvin.


Toisaalta juoksunappi pohjassa saa laukauksiin enemmän voimaa, ainakin omasta mielestäni. Gerrardilla lähti viimeksi mieletän tykki jostain 20 metristä, ylärimaan -> maahan -> taas ylärimaan -> maahan ja vielä kerran melkein ylärimaan mutta siinä vaiheessa pallo oli jo ylittänyt maaliviivan :cool:
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Missä pystyy katsomaan noita tallennettuja maaleja? kaveri teki nimittäin todella udean maalin, yli puolesta kentästä vapaapotkusta. olin ranska, ja kaveri oli englanti. ashley cole potkaisee palloon vaan ihan täysillä ja aluksi näyttää ihan helpolta pallolta moken ottaa kiinni, mutta sitten pallo pomppasikin maalivahdin yli. :D jonnekkin se on tallentunut, niin ois kiva näyttää se maali myös teille...
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Uploadasitko sen? Sitten löytyy easportsfootball.com omalta käyttäjältäsi.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Pari kysymystä liittyen Manager Modeen.
Pystyykö jotenkin korottamaan tarjousta pelaajasta joka on torjunut tarjouksen? Tarvitsin toista veskaria ja tarjosin suoraan eräälle maksimit siirtokorvauksessa sekä palkassa. Nyt kun menen Transfer History ruutuun ja yritän lisätä tarjoustani mutta tämä ei onnistu. 08:ssa näin oli mahdollista.
Mitä "No. of negoations" tarkoittaa siinä tarjouksen teko ruudussu siis se missä voi valita 1 tai 2. Tai siis mitä hyötyä/haittaa siitä on kumman valitsee?
Joku tuossa aiemmin valitteli ettei muut joukkueet oikein tee siirtoja Manager Modessa. Omassani Valencia oli pistäny David Villan siirtolistalle ja hymähdyksen aiheutti kun katsoin mihin hän sitten siirtyi, Academican "suurseuraan" Portugaliin. :D
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Ihmettelin tossa Manager Modessa sitä kun kausi loppui ja painoin Go to next season tai jotain vastaavaa, niin se luonnollisesti eteni seuraavaan kauteen mutta missäs vaiheessa niitä siirtoja sitten voi tehdä? Tein muutamasta pelaajasta tarjouksen, mutta sitten ei ollutkaan enää vaihtoehtona kuin mennä seuraavaan peliin ja pelin jälkeen menikin jo siirtoikkuna kiinni. Kaiken järjen mukaan multa meni jokin vaihtoehto ohi jossain vaiheessa? Olisi ihan mukava muutaman viikon verran pystyä tekemään pelaajista tarjouksia ja rakentaa joukkuetta palanen kerrallaan ettei sentään tarvitse kerralla tarjota kaikista pelaajista mitkä kiinnostaa.

Näihin ja goofyn kysymyksiin kiinnostaisi itseänikin vastaukset. En ole muuten 1,5 kauden aikana saanut ostettua yhtään pelaajaa., vaikka sarjakärjessä porskutetaan.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Moro,

Muuten onko EA, julkistanut tai kertonut jossain vaiheessa että peliin tulee jotain "ekstra ladattavaa" siis en tarkota mitään Squads juttuja vaan esim. Joku lisä joukkue Rest of Worldiin... No joo ehkä vähän kaukaa haettu meinaan tuskin tulee.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Mulla olis yks kysymys.Onkos teillä manager modessa ollut kauden joukkueessa(siis siinä mikä tulee kun kausi on loppu)niin pelaajia?Katsokaas kun pelaan Aston Villalla,ja voitin kaiken mahdollisen ja mun hyökkääjät elikkä Agbonlahor ja Carew tekivät helvetillisen määrän maaleja.Agbonlahor muistaakseni 53 tai jotain ja Carew 47.Sitten siellä kauden joukkueessa oli kärkipelaajina Didier Drogba(joka oli tosin maalipörssissä kolmas)ja sitten joku Evertonin ihmeäijä(en ees muista nimee).

Mutta,johtuuko tää sitten tästä match ratingista?Vai mistä?KERTOKAAS!;)
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Missä pystyy katsomaan noita tallennettuja maaleja? kaveri teki nimittäin todella udean maalin, yli puolesta kentästä vapaapotkusta. olin ranska, ja kaveri oli englanti. ashley cole potkaisee palloon vaan ihan täysillä ja aluksi näyttää ihan helpolta pallolta moken ottaa kiinni, mutta sitten pallo pomppasikin maalivahdin yli. :D jonnekkin se on tallentunut, niin ois kiva näyttää se maali myös teille...

Nää bugimaalit onkin todella hienoja... Ärsyttävää pelata jonku kanssa joka potkii kokoajan puolesta kentästä palloa maalille koska aina silloin tällöin veskari tekee jonku ihme tempun ja pallo saattaa mennä maaliin. Yleensä veskari tulee vastaan hieman ja pallo pomppaa edestä ja menee yli, tosi hienoa.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Nää bugimaalit onkin todella hienoja... Ärsyttävää pelata jonku kanssa joka potkii kokoajan puolesta kentästä palloa maalille koska aina silloin tällöin veskari tekee jonku ihme tempun ja pallo saattaa mennä maaliin. Yleensä veskari tulee vastaan hieman ja pallo pomppaa edestä ja menee yli, tosi hienoa.

Entäs sitten? Kaikkia salllittuja maalikikkoja kannattaa käyttää. Tämä on urheilupeli ja voitosta pelataan:) Mun mielest ainakin noi "bugi" maalit on hienompia kuin ne 10m laukaukset ylänurkkaan. Kaverilla on tää ja kaikki maalit tulee rankkarialueelta ylä/alanurkkaan vedoilla.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Nää bugimaalit onkin todella hienoja... Ärsyttävää pelata jonku kanssa joka potkii kokoajan puolesta kentästä palloa maalille koska aina silloin tällöin veskari tekee jonku ihme tempun ja pallo saattaa mennä maaliin. Yleensä veskari tulee vastaan hieman ja pallo pomppaa edestä ja menee yli, tosi hienoa.

ei se mikään bugi maali ollu. pallo vaan pomppas moken yli, ja se mokke yritti huitasta sen pallon pois, mutta ei ylettyny. :D tommosia maaleja tapahtuu ihan oikeassakin elämässä, niin kai nekin sitten on bugeja:rolleyes: Sanokaas nyt, miten senvoi kattoo ?
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

ei se mikään bugi maali ollu. pallo vaan pomppas moken yli, ja se mokke yritti huitasta sen pallon pois, mutta ei ylettyny. :D tommosia maaleja tapahtuu ihan oikeassakin elämässä, niin kai nekin sitten on bugeja:rolleyes: Sanokaas nyt, miten senvoi kattoo ?

Jos uppasit sen EA:n servereille voit kattoo sen laittamalla hakukohtaan videon nimen tai käyttäjätunnuksen jolla maali on tehty. Sieltä sen sit pitäis löytää:)
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Entäs sitten? Kaikkia salllittuja maalikikkoja kannattaa käyttää. Tämä on urheilupeli ja voitosta pelataan:) Mun mielest ainakin noi "bugi" maalit on hienompia kuin ne 10m laukaukset ylänurkkaan. Kaverilla on tää ja kaikki maalit tulee rankkarialueelta ylä/alanurkkaan vedoilla.

Niin kai sitten. Edellisessä fifassa ärsytti ne jotka veti suoraan alotuksesta maaliin, yleensä sen potkun ehti kyllä estämään, riippui vähän joukkueen käyttämästä muodostelmasta.
Ei se silti kivaa oo kun joka kerta kun tulee purkupallo veskarille, joutuu pelkäämään että mitä se nyt aikoo tehdä vai tekeekö mitään. Tohon kun ei oikein voi itse vaikuttaa.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Niin kai sitten. Edellisessä fifassa ärsytti ne jotka veti suoraan alotuksesta maaliin, yleensä sen potkun ehti kyllä estämään, riippui vähän joukkueen käyttämästä muodostelmasta.
Ei se silti kivaa oo kun joka kerta kun tulee purkupallo veskarille, joutuu pelkäämään että mitä se nyt aikoo tehdä vai tekeekö mitään. Tohon kun ei oikein voi itse vaikuttaa.
Toi ärsytti muakin ihan suunnattomasti, aika monet netissä yrittää sitä vieläkin, mutta onneks ne ei enää 09:ssa onnistu. Aavistuksen parempia veskarit on nyt vastaantuloissa, mutta silti aivan uskomattomia mokia tapahtuu silloin tällöin.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Näihin ja goofyn kysymyksiin kiinnostaisi itseänikin vastaukset. En ole muuten 1,5 kauden aikana saanut ostettua yhtään pelaajaa., vaikka sarjakärjessä porskutetaan.

Itse pelaan Sunderlandilla ja 1,5 kautta olen kans pelannut. Eli olen ostanut niitä pelaajia jotka on laitettu myynti listalle. Yleensä tarjon hieman enemmän kuin pelaajasta pyydetään ja samalla tarjoan hieman enemmän palkkaa....jos tarjous ei kiinnosta voi pelaajan unohtaa....itselläni on nyt tällä hetkellä n.20 kpl. uusia pelaajia :p.....Tainio on muuten liekeissä, kun oon antanut sille tarpeeksi peli aikaa :cool:
 
Ylös Bottom