Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 (PlayStation 3)

Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Mulla olis yks kysymys.Onkos teillä manager modessa ollut kauden joukkueessa(siis siinä mikä tulee kun kausi on loppu)niin pelaajia?Katsokaas kun pelaan Aston Villalla,ja voitin kaiken mahdollisen ja mun hyökkääjät elikkä Agbonlahor ja Carew tekivät helvetillisen määrän maaleja.Agbonlahor muistaakseni 53 tai jotain ja Carew 47.Sitten siellä kauden joukkueessa oli kärkipelaajina Didier Drogba(joka oli tosin maalipörssissä kolmas)ja sitten joku Evertonin ihmeäijä(en ees muista nimee).

Mutta,johtuuko tää sitten tästä match ratingista?Vai mistä?KERTOKAAS!;)

Itselläni oli pari pelaajaa kauden joukkueessa ja mielästäni he pääsivät Match Ratingin perusteella sinne.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Itse pelaan Sunderlandilla ja 1,5 kautta olen kans pelannut. Eli olen ostanut niitä pelaajia jotka on laitettu myynti listalle. :cool:

Siis onko multa menny jotain ohi, pystyykö pelaajia transfer listin ulkopuolelta ostamaan? Jos, miten?
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Transfer Listin ulkopuolelta pystyt ostaa pelaajia mm. käyttämällä Searchia. Eli painamalla Kolmiota transfer listiä katsellessasi.

TÄRKEÄ KYSYMYS:

Kun tuolla eafootballworld -sivustolla on tuo oma Profiili sivu ja sieltä näkee niitä omien otteluiden tuloksia, myös omien yksinpeli otteluiden tuloksia, niin miksi mun jotkut matsit ei tallennu sinne? Toivottavsti ymmärsitte.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

TÄRKEÄ KYSYMYS:

Kun tuolla eafootballworld -sivustolla on tuo oma Profiili sivu ja sieltä näkee niitä omien otteluiden tuloksia, myös omien yksinpeli otteluiden tuloksia, niin miksi mun jotkut matsit ei tallennu sinne? Toivottavsti ymmärsitte.
Olen ihmetellyt samaa, ainakaan kaikki unranked matchit netissä ei tallennu sinne, mutta ei myöskään kaikki ranked matchit. Samoin rankkarikisavoitot näkyvät tasapelinä tuolla. Pientä hiomista ilmeisesti koko sivustossa :)
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Onko tyypillistä että valikoissa ollessa blu-ray-asema pitää kovaa mekkalaa? Lukupää kuulostaa seilaavan melko villisti pitkin levyä. Missään muussa pelissä en ole vastaavaa todennut. Johtuneeko siitä lienee että peli ei taida asentaa mitään kovalevylle.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Kysyisin tuota, että kuinka vaparista voi laukoo sillä toisella pelaajalla?

Oon katsonut netistä tuon sivun missä neuvotaan, mutta ei puhuta miten/millä napilla jne. voi tuolla toisella pelaajalla laukoa, en löydä sitte millään miten sais lauottua toisella pelaajalla?
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Onko tyypillistä että valikoissa ollessa blu-ray-asema pitää kovaa mekkalaa? Lukupää kuulostaa seilaavan melko villisti pitkin levyä. Missään muussa pelissä en ole vastaavaa todennut. Johtuneeko siitä lienee että peli ei taida asentaa mitään kovalevylle.
Panin saman merkille. Asema pitää selvästi enemmän ääntä tässä pelissä kuin muissa.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Kysyisin tuota, että kuinka vaparista voi laukoo sillä toisella pelaajalla?

Oon katsonut netistä tuon sivun missä neuvotaan, mutta ei puhuta miten/millä napilla jne. voi tuolla toisella pelaajalla laukoa, en löydä sitte millään miten sais lauottua toisella pelaajalla?
Pidä sitä pohjassa nappia jolla kutsuit sen pelaajan esiin ja paina sitten O - näppäintä.

PS. En ole kokeilut, mutta arvelisin se toimii.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Hmm... Joskus kun olen kuullut ihmisten puhuvan siitä, että Legendarylla kun pelaa, niin vastustaja tekee aivan "mahdottomia" temppuja, niin nyt täytyy kyllä myöntää että paikka paikoin se on totta. Pelasin just Barcaa vastaan Celticillä ja Messi niin ku välillä helvatto suurinpiirtein imee sitä palloa jalkoihinsa... Ihan ku sil ois jotkut magneetti nappikset... no se on pieni murhe, en kuitenkaan tän takia PES 09:siä osta ;):):D

http://www.eafootballworld.com/en_GB/stats/index/id/5335044
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Kysyisin tuota, että kuinka vaparista voi laukoo sillä toisella pelaajalla?

Oon katsonut netistä tuon sivun missä neuvotaan, mutta ei puhuta miten/millä napilla jne. voi tuolla toisella pelaajalla laukoa, en löydä sitte millään miten sais lauottua toisella pelaajalla?

Ohjekirjasta löytyy vastaus.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

jeps, mutta ku itellä lehdistö/promoversio, jossa ei oo tuota ohjekirjaa :(
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Jeps, se tuntui toimivan...kysytään vielä kun noita videoita tuolta ea sportsin sivuilta kattonut, että kuinka noi saksipotkut tehdään?
Esim. Jos tulee pääpallo jossa olis helpompi potkasta ku yrittää pukata jne. Ja onko noihin kaukovetoihin jotain kikkaa?
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Itse pelaan Sunderlandilla ja 1,5 kautta olen kans pelannut. Eli olen ostanut niitä pelaajia jotka on laitettu myynti listalle. Yleensä tarjon hieman enemmän kuin pelaajasta pyydetään ja samalla tarjoan hieman enemmän palkkaa....jos tarjous ei kiinnosta voi pelaajan unohtaa....itselläni on nyt tällä hetkellä n.20 kpl. uusia pelaajia :p.....Tainio on muuten liekeissä, kun oon antanut sille tarpeeksi peli aikaa :cool:

Myyntilistan tarjonta vain meinaa olla aika ankea. =) Niin mites siinä kauden jälkeen se homma toimii että voi mennä vain päivän tai viikon eteenpäin kerrallaan sen jälkeen kun on tehnyt tarjouksia, eikä suoraan uuden kauden ensimmäiseen peliin, jonka jälkeen siirtoikkuna meneekin kiinni. Pakkohan tohon joku systeemi on olla kun muuten talvenkin siirtoikkuna olisi neljä kertaa pidempi kuin kesän. Kausi lähenee loppua, eikä viittis enää olla ostamatta uusia pelaajia kun meinaa pelaajarinki käydä vähän pieneks. =)
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Myyntilistan tarjonta vain meinaa olla aika ankea. =) Niin mites siinä kauden jälkeen se homma toimii että voi mennä vain päivän tai viikon eteenpäin kerrallaan sen jälkeen kun on tehnyt tarjouksia, eikä suoraan uuden kauden ensimmäiseen peliin, jonka jälkeen siirtoikkuna meneekin kiinni. Pakkohan tohon joku systeemi on olla kun muuten talvenkin siirtoikkuna olisi neljä kertaa pidempi kuin kesän. Kausi lähenee loppua, eikä viittis enää olla ostamatta uusia pelaajia kun meinaa pelaajarinki käydä vähän pieneks. =)

Itelle tulee aika usein jotain 85-90 tasosia pelaajia myyntiin. tosin vasta sitten kun on menossa joku 3-5 kausi. kannattaa tsekata muidekin maiden myynjti lista.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Onkos teillä ollut ongelmia onlinen kanssa? Itselläni normi 1 vs 1 online ranked quick playta ottaessa peli jäätyy siihen kohtaan, missä valitaan joukkueet. Hetken päästä tulee ilmoitus "This game session is no longer available". Mitään keinoja kiertää tämä? On nimittäin melko rasittavaa.

Pystyykö näitä Hollannin maajoukkueiden pelaajien nimiä muuttamaan mitenkään? Ei oo oikein fiilistä pelata Michelangelo van der Poelilla.

Mulla oli sama ongelma FIFA 08:n ja EURO 08:n kanssa, mutta FIFA 09:n kanssa ei ole ollut ongelmia. Olisikohan mahdollisesti NAT-asetuksella/luokituksessa jotakin tekemistä tän kanssa? Jos sulla on NAT2/3, niin yhteyksien muodostaminen on vaikeeta, tän voi tsekata PS3:n nettiasetuksista. välillä vaan uudelleen asennuksien tekeminen auttaa asiaan.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Muuten miksiköhän EA ei voi laittaa Celticille ja Rangersille niiden sitä "Carling" mainosta siihen paitaan? Sama juttu viime vuonna.

taitaa olla niin etteivät saa kaljaa mainostaa peleissä.
 
Ylös Bottom