Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 (PlayStation 3)

Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Aivan muuten Poolillahan on kaljat... Miksköhän Celticillä ja Rangersille on "tyhjät paidat". pitäis olla Carling niillä
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Myyntilistan tarjonta vain meinaa olla aika ankea. =) Niin mites siinä kauden jälkeen se homma toimii että voi mennä vain päivän tai viikon eteenpäin kerrallaan sen jälkeen kun on tehnyt tarjouksia, eikä suoraan uuden kauden ensimmäiseen peliin, jonka jälkeen siirtoikkuna meneekin kiinni. Pakkohan tohon joku systeemi on olla kun muuten talvenkin siirtoikkuna olisi neljä kertaa pidempi kuin kesän. Kausi lähenee loppua, eikä viittis enää olla ostamatta uusia pelaajia kun meinaa pelaajarinki käydä vähän pieneks. =)

Ilmeisesti pelaat Barcalla / Reali ?? Sielähän kausi alkaa myöhemmin ja loppuu myöhemin...eli jos oikein muistan niin siirto ikkuna aukee kesäkuussa ja sulkeituu elokuussa....samoin koko tammikuu on siirtoikkunan osalta auki.
E: Jos on rahaa niin lähetä Coutsi maailmalle etsimään pelaajia, tämän voi tehdä koska tahansa :)
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Ilmeisesti pelaat Barcalla / Reali ?? Sielähän kausi alkaa myöhemmin ja loppuu myöhemin...eli jos oikein muistan niin siirto ikkuna aukee kesäkuussa ja sulkeituu elokuussa....samoin koko tammikuu on siirtoikkunan osalta auki.
E: Jos on rahaa niin lähetä Coutsi maailmalle etsimään pelaajia, tämän voi tehdä koska tahansa :)

Serie A:ta pelaan Milanilla. Mutta siis vieläkään en saanut vastausta siihen, miten kesällä voi päivittää vaikka viikon eteenpäin että näkee, hyväksytäänkö tarjous vai ei, ja että voi sitten tarvittaessa tarjota uudelleen ilman että se menee automaattisesti heti uuden kauden alkuun kun kerran painat nextiä tai mikä onkaan. =)
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Serie A:ta pelaan Milanilla. Mutta siis vieläkään en saanut vastausta siihen, miten kesällä voi päivittää vaikka viikon eteenpäin että näkee, hyväksytäänkö tarjous vai ei, ja että voi sitten tarvittaessa tarjota uudelleen ilman että se menee automaattisesti heti uuden kauden alkuun kun kerran painat nextiä tai mikä onkaan. =)

Ikävä kyllä hyppää aina seuraavan peliin.....eli kesän siirrot jää tekemättä/saamatta.
Koskas muuten Serie A loppuu...meneekö kesäkuun puolelle??
E: Serie A alkaa ilmeisesti elokuun lopussa ja päättyy toukuun lopussa :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Ikävä kyllä hyppää aina seuraavan peliin.....eli kesän siirrot jää tekemättä/saamatta.
Koskas muuten Serie A loppuu...meneekö kesäkuun puolelle??
E: Serie A alkaa ilmeisesti elokuun lopussa ja päättyy toukuun lopussa :(

Toi on aika jäätävä juttu jos noin on. Siinä ei kesällä paljon seuraavan kauden joukkuetta rakennella. Aikalailla vie pohjaa Manager Modelta. Tosi elämässä Seria A on tavannut loppua toukokuun lopussa, mutta FIFAssa ensimmäinen kausi taisi loppua vasta pitkälti kesäkuun puolella.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Toi on aika jäätävä juttu jos noin on. Siinä ei kesällä paljon seuraavan kauden joukkuetta rakennella. Aikalailla vie pohjaa Manager Modelta. Tosi elämässä Seria A on tavannut loppua toukokuun lopussa, mutta FIFAssa ensimmäinen kausi taisi loppua vasta pitkälti kesäkuun puolella.

Pelin La Liga kausi kestää kestää kesäkuun loppuun, siten että viimesellä viikolla on cupin finaali ja sarjan viimenen kierros on edellisellä viikolla. Taitaa tosissaan olla niin ettei pelissä pysty siirtymään päivä kerrallaan eteenpäin vaan kalenterissa siirrytään aina seuraavaan peliin. Onneks cupin neljännes ja puoli välierät pelattiin tammikuun siirtoikkunan aikana niin oli sentään vähän enemmän mahdollisuuksia tehdä pelaajakauppoja kuin neljä.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Miten näitä maaleja pystyy tallentamaan??Siis pitääks tonne easportsfootballworldiin vai mikä nyt olikaan niin tehä käyttäjä?
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Itse en ainakaa tehnyt sinne easportfootballworldiin mitään tunnusta, vaan se on automaattisesti sama kuin ps3 käyttäjän sähköposti osoite ja salasana on myös sama. Korjatkaa jos olen väärässä.

Oma kysymyksesni olis että onko peliin tullu vielä sitä uusinta Sguads fileä...?
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Itse en ainakaa tehnyt sinne easportfootballworldiin mitään tunnusta, vaan se on automaattisesti sama kuin ps3 käyttäjän sähköposti osoite ja salasana on myös sama. Korjatkaa jos olen väärässä.

Oma kysymyksesni olis että onko peliin tullu vielä sitä uusinta Sguads fileä...?
Ei se ihan niin. Fifa kyselee heti sinulta, kun astut nettiin sähköpostin ja salasanan siihen tunnukseen tekoon, kun astut ensimmäisen kerran fifan peliin ja sinä et omista EA tiliä, jossa on liitetty ps3 tili.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Mitäs sitte kun ssen tilin on luonnu?Onks se sitten vaan kun kattoo uusintaa ja painaa uploadia niin tallentuuko se sitten sinne?? :confused::p
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Jep. ja sitten vaan sieltä netti sivustolta Videos-kohdasta pitäisi löytyä.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Toi on aika jäätävä juttu jos noin on. Siinä ei kesällä paljon seuraavan kauden joukkuetta rakennella. Aikalailla vie pohjaa Manager Modelta. Tosi elämässä Seria A on tavannut loppua toukokuun lopussa, mutta FIFAssa ensimmäinen kausi taisi loppua vasta pitkälti kesäkuun puolella.

Jos se menee kesäkuun puolelle, niin voit tehdä kauppoja jo kesäkuussa ennen kauden loppua ;)....näin itse tein jossain aikaisemmassa versiossa, kun pelaisin Barcalla.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Tuossa kun joku ruikutti siitä, että EA ei ole saanu esim. Hollannin maajoukkueelle, Palermolle ja jne. lisenssiä, niin ostakaa sitten PES 09, missä taas on pari joukkuetta joilla on lisenssi. heheh

Tässä muuten pikku vinkki jos haluatte tehdä hyvän tuntusen mestarien liigan. Eli seuraavassa vinkkejä siitä mitä joukkueita kantsii laittaa pelistä puuttuvien CL joukkueiden tilalle:

Dynamo Kyiv = Anderlecht (Belgia)
Shakhtar FC = Standard FC (Belgia)
CFR Cluj = Sparta Praha (Tsekki)
Steau = Slavia (Tsekki)
FC BATE = Wisla Krakow (Puola)
Anorthosis = Vitoria SC (Portugali)
Zenit FC = Olympiacos (Kreikka)


Mielestäni aika hyvä, mutta tietenkin voitte laittaa mieleisenne, mutta mun mielest tuo on aikast hyvä Cl.

Ainiin. Mutta jos teette/olette tehneet myös UEFA Cupin, niin sitten on ongelma koska Slavia, Standard Liege ja Olympiacos on UEFA Cupissa. muistakaa se.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Jos se menee kesäkuun puolelle, niin voit tehdä kauppoja jo kesäkuussa ennen kauden loppua ;)....näin itse tein jossain aikaisemmassa versiossa, kun pelaisin Barcalla.

Se on kyllä ihan perseestä, kun transfer window on niin vähän aikaa auki. sais olla tässä FIFAssa tuo managermode valikko samanlainen, kuin NHL:ssä ettö joka päivänä voi tehdä jotain..
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Heittäkääs joitain pelaajia, joita kantsis ostaa manager modessa, ja jotka on irronnu joukkueistaan suht koht helpolla. Itteä toi scouttaaminen alkaa ärsyttää, kun sieltä "scoutataan" valmiiksi 80- taitoisia 18 v pelaajia.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Heittäkääs joitain pelaajia, joita kantsis ostaa manager modessa, ja jotka on irronnu joukkueistaan suht koht helpolla. Itteä toi scouttaaminen alkaa ärsyttää, kun sieltä "scoutataan" valmiiksi 80- taitoisia 18 v pelaajia.

Mä en ikinä just ton takia skouttaa ikinä. pistä vaan siihen advanced search kohtaan vaikka max overall 75, ja min70 iha miten haluut, ja sitte laita siihen ikä kohtaan 16-19 vuotiaita. sillä pitäs tulla nuoria lupauksia, joita saa varmaan suht halvalla, ja tarjoot vaan jonkun verran enemmän, kuin mikä se niiden arvo on. silleen mä ainakin toimin, jos haluun nuoria pelaajia. :)
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Ai saakeli, tiukille menee selviinkö 16 parhaan joukkoon CL.ssä. Celticillä pelaan ja lohko tilanne on seuraava:

1. FC Barcelona 10 pts
2. Celtic 6 pts
3. Olympiacos 4 pts
4. Basel 3 pts

Seuraavaks luonnolisesti kohtaan siis Barcan. ja aika kusisesta tilanteesta lähen tohon Barca matsiin. Hävisin nimittäin kotona Baselille rumasti 4-0.

Seuraavat kohtaamiset:

Celtic - FC Barcelona

Celtic - Olympiacos


Basel - FC Barcelona

Aikaisempia Kohtaamisia:

Matchday 1

Olympiacos - FC Barcelona 0-0
Basel - Celtic 0-2

Matchday 2

Olympiacos - Basel 1-0
FC Barcelona - Celtic 3-1

Matchday 3

Olympiacos - Celtic 0-3
FC Barcelona - Basel 3-0

Matchday 4

Celtic - Basel 0-4
FC Barcelona - Olympiacos 2-0
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Siis kertokees miten mä löydän mun omat videot? :confused: Kun yritän loggautuu sisää tolla PSN:n käyttämällä sähköposti osotteella, ja samalla sanasalla, niin tulee vaan et ois väärin ne tiedot. :confused::eek:
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Videot löytyy aina käyttäjän profiilista. Eli jos et pysty loggautuu, niin pistä oikeeseen ylä kulmaan hakusanaksi "Nikezu" niin sieltä tulee sun profiili ja siellä on "Users videos" tai jtn sinnepäin... Mut kyl on ihme jos et pysty loggautuu sinne. Ookko varmasti luonu sen tilin?

P.S ihan randomina etsiskelin kamujeni profiileja sieltä, mm. sinun ja sulla oli siellä yks video :D
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Siis kertokees miten mä löydän mun omat videot? :confused: Kun yritän loggautuu sisää tolla PSN:n käyttämällä sähköposti osotteella, ja samalla sanasalla, niin tulee vaan et ois väärin ne tiedot. :confused::eek:

Siis et loggaudu psn salasanalla, vaan sillä, jonka annoit fifan käynnistämisen yhteydessä.
 
Ylös Bottom