Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 (PlayStation 3)

Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Sattu tänään aika kiva juttu kun pelailin....

Mulla on arenalla pelaajana Messi ja olin just pelannut yhen matsin ja tulin sieltä takaisin sitten arenalle.Sitten kun Messi juoksenteli arenalla niin ei ollutkaan päällä Argentiinan paita vaan Ac Milanin!Ei siinä sitten mitään,pelasin taas yhen matsin ja sen jälkeen Messillä oli taas se Argentiinan paita.Aika huvittavaa sinänsä... :D

Onkos kellään muulla tapahtunut jotain vastaavaa?? :p

Käynyt kaksi kertaa noin. Eli arena pelaajalle tulee sen paita, joka oli siinä ennen sitä vaihdosta. Ei oo tosin nyt muutaman viikkoon käynyt, eli varmaan aika harvinaista kuitenki.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Joo, mulla on siinä cristiano ronaldo. Kerran sattu sitten niin että siinä oli ranaldinho numerolla 80, mutta oli manun paita päällä.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Auttakaas nytten. eli latasin sen espanjan kielisen selostuspaketin. Se näkyy pleikkarilla, mutta mistä saan sen käyttööni pelissä?
E: ei siis löytynyt siitä mistä normaalisti voi valita englannin, hollanin tai ruotsin.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Auttakaas nytten. eli latasin sen espanjan kielisen selostuspaketin. Se näkyy pleikkarilla, mutta mistä saan sen käyttööni pelissä?
E: ei siis löytynyt siitä mistä normaalisti voi valita englannin, hollanin tai ruotsin.
Toimi näin: Valikko ----> my FIFA 09 -----> settings -----> advanced ----> etsit R2:lla painamalla -----> audio ------> commentary language (audio sivulta). Valitset nyt niitä kielipaketteja jonka haluat kuulla pelissä. ;)
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Kuka näkee syötöissä viivettä kun ei ole SPRINT-nappi pohjassa? Jos joku näkee niin kantsis oikeesti tutkituttaa silmät tai jotain.:p

Kaikki muut viat aijotaan korjata päivityksellä mutta jostain kumman syystä mitään Viive bugia ei korjata? Olisko syy se että sellaista ei ole.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Kuka näkee syötöissä viivettä kun ei ole SPRINT-nappi pohjassa? Jos joku näkee niin kantsis oikeesti tutkituttaa silmät tai jotain.:p

Kaikki muut viat aijotaan korjata päivityksellä mutta jostain kumman syystä mitään Viive bugia ei korjata? Olisko syy se että sellaista ei ole.

Eiköhän tästä oleväännetty kättä jo loputtomiin. Ehkä EA ei tuota kankeutta korjaa jos on pelin sellaiseksi tarkoittanut, eikä se viive muutenkaan noissa syötöissä tule samallalailla esille, kun pelaajan muussa ohjattavuudessa ylipäänsä. Syöttöpeli minusta ihan ok, ja rakentelu hauskaa. Siihen se sitten jäikin kun piti pelaajaalla jotain muuta yrittää tehdä. Sama puuromaisyys (muuten hyvän idean omaavan) kikkatatin kanssa tulee turhan hyvin esille ja muuttaa ilon pikkuhiljaa raivoamisen puolelle. Eikä väliä onko sprint nappi pohjassa, eihän sen kanssa noita kikkoja tehdä (tai yritetä tehdä) muutenkaan, vaikkakin puuromaisuus ilmenee myös pelaajien liikkeissä ilman tätä tattiakin.

Makuasia, mutta kuten sanoin niin ei ainakaan omasta mielestäni syöttöpelissä juuri vikaa ole, paitsi hyökkäävän joukkueen pelaajat voisivat palloa vastaanottamassa myös liikkua hieman terävämmin, puolustajat kun puuskuttavat palloa kohti höyryveturin lailla. Makuasia, makuasia, itse en pitänyt ja vaihdoin teoksen pois.


Edit; ihan mielenkiinnosta, onko tietoa mitäs vikoja noilla päivityksillä on aiottu korjata?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Kuka näkee syötöissä viivettä kun ei ole SPRINT-nappi pohjassa? Jos joku näkee niin kantsis oikeesti tutkituttaa silmät tai jotain.:p

Kaikki muut viat aijotaan korjata päivityksellä mutta jostain kumman syystä mitään Viive bugia ei korjata? Olisko syy se että sellaista ei ole.
Saanko kysyä aluksi pelaatko konetta vai kaveria vastaan tätä peliä pääasiassa? Konetta vastaan pelatessa tuo viive ei nimittäin näy niin pahasti, koska koneella ei ole koko ajan koko joukkue prässäämässä päälle toisin kuin kaveria vastaan.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Toimi näin: Valikko ----> my FIFA 09 -----> settings -----> advanced ----> etsit R2:lla painamalla -----> audio ------> commentary language (audio sivulta). Valitset nyt niitä kielipaketteja jonka haluat kuulla pelissä. ;)
Mulla ei ollut siellä muuta kuin nuo kolme kieltä, jotka matias92 mainitsi. Paketin olen ladannut ja asentanut, eikö siinä sitten ole muka muita kieliä?
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Mulla ei ollut siellä muuta kuin nuo kolme kieltä, jotka matias92 mainitsi. Paketin olen ladannut ja asentanut, eikö siinä sitten ole muka muita kieliä?
Oletko kenties varmistanut lataamasi paketti on sinun pelillesi? ;) on valinnassa BLES 00314 ja BLES 00315 Sen näkyy ohjen kirjan kääntö puolella alhaalta tai peli kotelon keski kohta alhaalla.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Oletko kenties varmistanut lataamasi paketti on sinun pelillesi? ;) on valinnassa BLES 00314 ja BLES 00315 Sen näkyy ohjen kirjan kääntö puolella alhaalta tai peli kotelon keski kohta alhaalla.
No perhana, ihmettelinkin miksi sielä oli kaksi versiota. Täytyy tarkistaa tuo kotona... Luulen että vika on siinä, joten kiitos jo etukäteen.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

No perhana, ihmettelinkin miksi sielä oli kaksi versiota. Täytyy tarkistaa tuo kotona... Luulen että vika on siinä, joten kiitos jo etukäteen.
Ole hyvä. Aina on mukavaa, että minustakin on hyötyä jossakin. :rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Nyt kaivataan hyviä vinkkejä puolustamiseen, jotka toimivat ihan ihmispelaajia vastaan sekä world class/legendary vaikeustasoilla. Onlinessa pelattaessa teen melko paljon maaleja, mutta se ei juuri auta kun omiin menee kolme tai neljä maalia per ottelu.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Nyt kaivataan hyviä vinkkejä puolustamiseen, jotka toimivat ihan ihmispelaajia vastaan sekä world class/legendary vaikeustasoilla. Onlinessa pelattaessa teen melko paljon maaleja, mutta se ei juuri auta kun omiin menee kolme tai neljä maalia per ottelu.
Yksi paras vinkki, seuraa peliä koko ajan äläkä keskity pelkästään pelaajaan jolla on pallo. (Esim. kun huomaat että joku vastustajan juoksemassa edessä, joko teet paitsio ansan sille tai juokset itse perään ja O-nappi pohjaan, että tietokone pelaaja menee ryöstää palloa hyökkääjältä.)
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Eiköhän tästä oleväännetty kättä jo loputtomiin. Ehkä EA ei tuota kankeutta korjaa jos on pelin sellaiseksi tarkoittanu.
Epäilen edelleen, ettei kyse ole kankeudesta, vaan siitä, että pelaajat hakevat askeleet ja jalat kohdalleen ennen kuin mitään tapahtuu ruudulla. Hyvä ratkaisu mielestäni, paha sitä napakkaa potkua on väärällä jalalla tehdä oikeallakaan kentällä. Samoin harva kaveri kulkee pallo jalkaan liimattuna, joten eipä se veto/syöttö/kikka yleensä onnistu millä hetkellä tahansa. Mutta joo, makuasioitahan nämä. Itse pidän tuosta, että tekemisiään joutuu hiukan ennakoimaan, kuten oikeassakin elämässä.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

onkos kukaan ajatellut että, kun pelaaja juoksee sehän periaatteessa tökkii sitä palloa pari kolme metriä kerralla eteenpäin ja jos painaa syöttö nappia niin kyllähän siinä hetki menee kun sen pallon juoksee kiinni?
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Epäilen edelleen, ettei kyse ole kankeudesta, vaan siitä, että pelaajat hakevat askeleet ja jalat kohdalleen ennen kuin mitään tapahtuu ruudulla. Hyvä ratkaisu mielestäni, paha sitä napakkaa potkua on väärällä jalalla tehdä oikeallakaan kentällä. Samoin harva kaveri kulkee pallo jalkaan liimattuna, joten eipä se veto/syöttö/kikka yleensä onnistu millä hetkellä tahansa. Mutta joo, makuasioitahan nämä. Itse pidän tuosta, että tekemisiään joutuu hiukan ennakoimaan, kuten oikeassakin elämässä.

Nojoo. Se että pelaajat yksinkertaisesti eivät ruudulla liikahda joskus yhtään vaikka jotain toimintoa teet, niin muistuttaa enemmän sitä ettei komennot mene perille kuin sitä, että se jotain askeleita hakisi. Toisekseen melkoisia tykkejä sillä heikommalla jalalla laukoessakin lähtee. :D

ja matias92:lle tuohan on totta kun käytät sprint-nappia, mutta kun olet valmistautunut tekemään jotain (L2 pohjassa) niin silloinhan se pelaaja kuljettaa hitaammalla tahdilla sitä palloa käytännössä jalassa kiinni, ja toimintojen luulisi myös tapahtuvan. ...Eihän sitä palloa siinä oikeassakaan maailmassa potkaista kuljettamalla aina ja jatkuvasti sinne 2-3m päähän, varsinkaan tilanne käy tukalaksi.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Oliko toi eilen ladattavissa ollut 25 MB:n päivitys se mitä lupailtiin? Mietin vain kun noin pieni tiedosto. Itsellä ei ole mitään tietoa minkä kokoisia nämä päivitykset yleensä peleissä ovat kun ensimmäistä kertaa moisen pääsin lataamaan. Ainakaan sivuttaissteppailua ei enää esiintynyt kun pari peliä pelasin eilen. Muista parannuksista en tiedä kun en muistanut listaa illalla ulkoa.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Demon perusteella tämän voisi jopa ostaakkin. Mutta kertokaas, että mikä tässä 09:ssä on niin parempaa, että 08 jäisi hyllyyn, ja tämä tulisi tilalle?
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Miten maalivahin voi nostaa ylös kulmatilanteissa kun on häviölle viime minuuteilla?Ois hyvä tietää.... :)
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

paras olis jos osaisin/pystyisin vaihtaa pelaajien numeroita manager modissa
 
Ylös Bottom