Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 (PlayStation 3)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilariM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Itse katselin huvikseni Segundan joukkueita ja olisin aloittanut Sevilla A:lla manager moden, mutta sitten ajattelin että oikeastihan seura ei voisi nousta, joten en viitsi ottaa. Katselin kuitenkin kokoonpanon läpi ja Pukki löytyi. Alustana 360.

Juu itte kattelin manager modessa transfer windown aikana, joten voihan olla että joku meni ja osti hänet. Äsken kun ihan normaalin pelin pelasin Sevilla a:lla niin löytyhän se ja teki jopa pelissä maalinkin:)

Se voi olla,että jos ei ole jotain pelaajaa manager modessa,niin se on silti ihan normaaleissa matseissa.Esim. aloitin kauden Readingillä ja olin aikeissa ostaa sen nimistä jätkää kun Rafael(elikkä siis hän palloilee Manussa).Sitten,olin kattonut ennen kauden alkua sieltä creation zonesta onko koko äijää edes pelissä ja sielähän se oli...sittenkun managerin aloitin,niin eihän sitä sieltä löytynyt.Päätin kokeilla uudestaan ja aloitin siis managerin alusta,ja kappas vaan,siellähän se Rafael oli.Eli jos jotain pelaajia ei löydy managerissa,niin se voi johtua tästä.

Niin ja ois vielä yks kysymys.Siis pelaako Pukki Sevilla Atleticossa vai siinä La Liga joukkueessa??Katoin nimittäin yks kerta niitä Atleticon pelaajia eikä siellä mitään Pukkia ollut..joten,miten on??:o;)

Se voi olla,että jos ei ole jotain pelaajaa manager modessa,niin se on silti ihan normaaleissa matseissa.Esim. aloitin kauden Readingillä ja olin aikeissa ostaa sen nimistä jätkää kun Rafael(elikkä siis hän palloilee Manussa).Sitten,olin kattonut ennen kauden alkua sieltä creation zonesta onko koko äijää edes pelissä ja sielähän se oli...sittenkun managerin aloitin,niin eihän sitä sieltä löytynyt.Päätin kokeilla uudestaan ja aloitin siis managerin alusta,ja kappas vaan,siellähän se Rafael oli.Eli jos jotain pelaajia ei löydy managerissa,niin se voi johtua tästä.

Niin ja ois vielä yks kysymys.Siis pelaako Pukki Sevilla Atleticossa vai siinä La Liga joukkueessa??Katoin nimittäin yks kerta niitä Atleticon pelaajia eikä siellä mitään Pukkia ollut..joten,miten on??:o;)

Pelaa Sevilla Atléticossa eli siis reservijoukkueesa, ei Sevilla FC:eessä mikä siis on tämä La Liga joukkue. Toivottavasti ensi kaudella murtautuu La Ligaan : D

Itse katselin huvikseni Segundan joukkueita ja olisin aloittanut Sevilla A:lla manager moden, mutta sitten ajattelin että oikeastihan seura ei voisi nousta, joten en viitsi ottaa. Katselin kuitenkin kokoonpanon läpi ja Pukki löytyi. Alustana 360.

Jaa miks ei vois nousta? Käsittääkse jos nousee niin heillä vain loppuu yhteistyö sopimus, toki saatan olla väärässä...

Jaa miks ei vois nousta? Käsittääkse jos nousee niin heillä vain loppuu yhteistyö sopimus, toki saatan olla väärässä...

Kyse ei ole mistään yhteistyösopimuksesta, vaan Sevilla Atletico on Sevillan alainen seura. Samoin kun Castilla on Real Madridin ja esim. Barca B Barcan. Parhaana esimerkkinä tästä muutama vuosi sitten oli tapaus, jossa Malaga B ja Malaga meinasivat joutua samaan sarjaan. Sevilla Atletico on siis aivan samalla tavalla reservijoukkue kuin esim. Klubi-04 Suomessa, Liverpoolin reservit Englannissa, jne.

Tarkennettaakoon, että silloin Atletico voisi tosin nousta, jos Sevilla tipahtaisi. Teoriassa näin olisi voinut käydä pari kautta sitten juuri Malagan ja Malaga B:n kanssa.

Eli kyllä, olet väärässä.

Kyse ei ole mistään yhteistyösopimuksesta, vaan Sevilla Atletico on Sevillan alainen seura. Samoin kun Castilla on Real Madridin ja esim. Barca B Barcan. Parhaana esimerkkinä tästä muutama vuosi sitten oli tapaus, jossa Malaga B ja Malaga meinasivat joutua samaan sarjaan. Sevilla Atletico on siis aivan samalla tavalla reservijoukkue kuin esim. Klubi-04 Suomessa, Liverpoolin reservit Englannissa, jne.

Tarkennettaakoon, että silloin Atletico voisi tosin nousta, jos Sevilla tipahtaisi. Teoriassa näin olisi voinut käydä pari kautta sitten juuri Malagan ja Malaga B:n kanssa.

Eli kyllä, olet väärässä.

Asia selvä. En ole niin tarkasti näihin perehtynyt...

Nojoo,ei mulla siellä Sevilla Atleticossa Pukkia ainakaan ole.Mistäs tämä johtuu,onko tietoa??Kellään muulla tätä tilannetta?Helvetti sentään!!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Juu-u,Dalla Vallea ei pelissä ole, joten loin sen itse ku testailin tota pelaajanluonti hommelia. Mitenköhän on, löytyykö L.Dalla Valle seuraavista kokoonpano päivityksistä? Joo ja Sorsa löytyy skottiliigasta, hamiltonista. Mutta ei kannata hankkia, sysipaska ainakin mun modessa:D. Ja vielä tuosta pukigolista, nousee Sevilla FC:n pelaavaan kokoonpanoon enskaudella, varmaa sisäpiiri tietoa;)

Ei *****,miksei mulla oo Pukkia siellä???Onks teillä tullu niitä päivityksiä vai mitö??Auttakaaaaaaaaaa!

Ei löydy...noo,ei voi mittään.Mut onko teillä jollain tullut jo niitä kokoonpano päivityksiä???

EA lupailee FIFA 09:ään ensi viikolle päivitystä, jonka pitäisi korjata ainakin seuraavia seikkoja:
- Fixed side-stepping issue on lofted through balls
Fixing the issue where a player sidesteps when trying to control a lofted through ball instead of running straight onto it and controlling it, was a top priority for the EAC development team. Were happy to say that the team at EAC has been able to fix this problem and it will be included in the game update.

- Improved advantage rule: fixed goals being called back for free kicks
There was a problem in the advantage rule whereby the referee would call back a goal if it was scored when the advantage was being played. Instead the referee would give a FK or a PK to the fouled player. This issue has been resolved in the game update. Goals that are going in when a foul is committed will count when they score.

- Improved number assigning in Manager Mode
When signing a player in Manager Mode the player now makes a more sensible decision, based on this position, on which number he would like, whereas previously he would always take the number 2.

- Allowed up to 8 user-controlled teams in Tournament Mode
After installing the game update it will be possible to play in Tournament Mode with up to 8 user-controlled teams. This gives the option to host bigger events with your friends to compete in offline-tournaments. Have fun!

- Removed ability to bring custom teams into Online ranked matches
Everybody has the option to transfer players in his favorite team and create his own custom dream team. This is an option we want to offer everybody to enjoy the feeling of creating own teams and play matches online or offline. When it comes to ranked competitive online matches we think only real teams should compete against each other to keep everybodys chances even. So with the update it is no longer possible to enter a ranked match with a custom created team. You will still be able to upload your customized team online as in customized starting line-up with the existing players of that teams roster

- Fixed Stadium 23.Maj lag issue
We fixed a major frame rate issue in 23.Maj stadium.

- Fixed join issue in Online Team Play Lobbies
A game hang issue occurred during search for available OTP game sections within the lobby rooms has been resolved.
Päivitys tulee sekä pelin PS3- että Xbox 360 -versioon.

^^No nyt kun tuli puheeksi,niin miten noita päivityskiä saa?Ku en ole oikeen sen pahemmin perehtynyt tähän asiaan,ja muuten pirun hyviä noi päivitykset ovat,varsinkin tuo manager moden numerojuttu ja toi sivuttais juokseminen.Mut siis kun sais pientä neuvoa miten noita päivityksiä saa,niin ois kiva juttu. :)

^^No nyt kun tuli puheeksi,niin miten noita päivityskiä saa?Ku en ole oikeen sen pahemmin perehtynyt tähän asiaan,ja muuten pirun hyviä noi päivitykset ovat,varsinkin tuo manager moden numerojuttu ja toi sivuttais juokseminen.Mut siis kun sais pientä neuvoa miten noita päivityksiä saa,niin ois kiva juttu. :)
Eiköhän nuo päivitykset tule automaattisesti kun käynnistät pelin, jos vaan olet kirjautuneena verkkoon.

^^Jep,mutta mä en niiitä päivityksiä tule saamaan,mutta silti.

Mikä on muuten Pukin overall??Ku itelläni ei Pukkia ole edelleenkään niin pitää siitä tehdä oma versio. ;)

Niin,ja miten noita xp pointseja voi saada lisää?? ;)

Viimeksi muokannut moderaattori:

abamancer;768693 Mikä on muuten Pukin overall??Ku itelläni ei Pukkia ole edelleenkään niin pitää siitä tehdä oma versio. ;) Niin sanoi:
1. tais olla 57
2. pelaamalla vain käsittääkseni

Se kyllä hieman harmittaa, että pelissä ei ole Ronaldoa. Ihan ymmärrettävää, kun ei pelaa missään seurassa tällä hetkellä, mutta olisihan kaikkien aikojen kovin kärkipelaaja pitänyt jotenkin saada mukaan. Piti sitten itse mennä luomaan:D

Sattu tänään aika kiva juttu kun pelailin....

Mulla on arenalla pelaajana Messi ja olin just pelannut yhen matsin ja tulin sieltä takaisin sitten arenalle.Sitten kun Messi juoksenteli arenalla niin ei ollutkaan päällä Argentiinan paita vaan Ac Milanin!Ei siinä sitten mitään,pelasin taas yhen matsin ja sen jälkeen Messillä oli taas se Argentiinan paita.Aika huvittavaa sinänsä... :D

Onkos kellään muulla tapahtunut jotain vastaavaa?? :p

Ylös Bottom