Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV Multiplayer kysyttävää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WeAreMetroid
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

WeAreMetroid

New Member
Onko kukaan saanut vielä 10-levelille online hahmoaan?
Paljonko täytyy tienata yhteensä että pääsee sinne?
Mitä sillä saa?
...ja ne zombiet, miten sen voi saada? Onko ainoa keino
kyttäillä deathmach-pelissä että siellä saisi yhden hengiltä?
Mulla vasta Level 6 työn alla, Hangman's NOOSE,baby....

Nähdään Liberty Cityssä...

GamerTag:WeAreMetroid

Vastaus: GTA IV Multiplayer kysyttävää...

Mitä sillä saa?
...ja ne zombiet, miten sen voi saada? Onko ainoa keino
kyttäillä deathmach-pelissä että siellä saisi yhden hengiltä?
Mulla vasta Level 6 työn alla, Hangman's NOOSE,baby....

Nähdään Liberty Cityssä...

GamerTag:WeAreMetroid

Tietääkseni pelissä ei ole mitään zombeja...

Zombi -tyypin monin peliin saa kun pelaa 2levelille tyypin ja käy vaihtamassa vaatetusta ukon luonti kohdassa. Ja sille on toinenkin tapa mutta en tiedä sitä. Itse on työn alla. Ja Lara Croftin saa kans tietyllä tavalla, sekin työn alla. Kaikkea on juu u.

Ei tule tuota Zombie-outfittiä vielä 2 levelillä. Ilmeisesti sellaisen saaneet 2 levulla jotkut tuolla Ps3 puolella jonkin bugin ansiosta.

Ahaa pleikan bugit... no ainekin viimeistään sitten kun tapatat monipelissä jonkun rockstarin työntekijöistä. Eli ihan sattuman varaan hehe...

Vahvoja epäilyksiä on ulkomaalaisilla sivustoilla että tuo on ns. viral-saavutus, joka leviää aina tapettaessa kyseisen saavutuksen omistaja.

voisko joku kertoo vähän taustaa tuosta multiplayeri jutusta että mitä siinä on ideana tehdä jne.. oma boxi ei oo netissä (vielä)

Onko muita kenellä toi multiplayer ei pelitä lainkaan?

Yleensä tulee "disconnected from server" ennen kuin pääsen lobbyyn asti. Välillä pääsen lobbyyn ja kun peli on alkamassa, tulee disconnecti. Kerran olen päässyt peliin asti. Silloin kaikki tiimikaveri lagasivat paikoillaan 10 sec ja sitten tuli disconnecti.

Ei pitäisi olla mun päässä ongelmia, esim Cod4 multiplayer toimii ihan normaalisti.

Vähän turhauttaa kun story osuus on jo läpi ja nyt olisi kovat kuumotukset päästä kokeilemaan tota multiplayeriä.

8 lvl 1,000,000
9 lvl 2,500,000
10 lvl 5,000,000 (x_x)'

voisko joku kertoo vähän taustaa tuosta multiplayeri jutusta että mitä siinä on ideana tehdä jne.. oma boxi ei oo netissä (vielä)
Moninpelistä kannattaa lukea K-FIN arvostelusta ja pelin ohjevihkosesta.

Onko muita kenellä toi multiplayer ei pelitä lainkaan?
Mulla bugitti pariin kertaan, boottasin boxin ja alkoi toimiin taas normisti. Välillä tosin tulee disconnectia, mutta se on kerran kymmenestä. (-> ihan "normaalia")

Mulla bugitti pariin kertaan, boottasin boxin ja alkoi toimiin taas normisti. Välillä tosin tulee disconnectia, mutta se on kerran kymmenestä. (-> ihan "normaalia")

Mulla on sitten vaan varmaan huono tuuri, kolmella eri pelisessiolla oon kokeillu multiplayeriä ja aina sama virsi.

Vahvoja epäilyksiä on ulkomaalaisilla sivustoilla että tuo on ns. viral-saavutus, joka leviää aina tapettaessa kyseisen saavutuksen omistaja.

Tämän voin vahvistaa henkilökohtaisesti. Kyseessä on Let the sleeping rockstar lie -saavutus, josta aukeaa käytettäväksi moninpelissä eräänlainen zombie -puku.

Ylös Bottom