Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ja Jamirou kato Yksityisviestis pistin viestiä.
Teinpäs jotkin pienoiset ohjeet HBC:n asennukseen ja XWhiite linuxin asentamiseen Windowsin puolelta. (Tosin suurimmanosan tekee ihan Wii eikä Windows)
HomeBrew Channel
Linux XWhiite
Huomautuksia:
XWhiiten asennusohjelma on Whiiten asennusohjelmasta muokattu.
XWhiiten logo jonka näet on Whiiten, sen voisin korjata mutta laiska kun olen se aina jää korjaamatta.
Ja sitten XWhiiten asennuksessa konffissa on hieman väärä tiedostojen määrä, jolloin asennuksessa se pysyy jonkin aikaa 100%:ssa. (Tämä johtui siitä että laskin vain tiedostot, en kansioita; jotka olisi siis pitänyt näköjään myös)
HBC asennetaan ihan bannerbombia käyttäen ja hackmii installeria.
Edit: Niin ja kyllä on pakko sanoa että on tämä nannaa, HBC+DVDx ja jokin soitin dvd elokuvien katselemiseen <3
Eikä pojat sitten puuhailla mitään laittomuuksia
Onko teillä mitään käsitystä kuinka Rune Factoryn importtaaminen onnistuisi uusimmalla softalla varustetulla wiillä?
Suosittelen HBC-kanavan asennusta harkitseville, käyttämään BootMiin asennuspakettia, jossa HBC sekä bootmii yhdessä.. Etenkin Bootmiin asennus(boot2, jos suinkin onnistuu) on suositeltavaa ja tämän jälkeen nand-backupin ottaminen, ennen kuin lähtee muita ohjelmistoja asentelemaan Wiihin. Täten säästyy paperipainoilta, kun voi palauttaa Wiin takaisin kuntoon, jos jokin ohjelmisto sen paperipainoksi tekee.
Eihän homebrew ja laittomuudet liity toisiinsa millään tavalla.![]()
Ungh! HBC Asentaminen meni ihan ilman mitään raivareita, mutta kun yritän tuota bootmiita asentaa niin tulee Failed (-1)Mitä minä nyt olen tehnyt väärin?
Sitten kun yrittää poistua tuosta ohjelmasta niin kone menee jumiin. Käynnistyy virran katkaisun jälkeen kyllä täysin normaalisti ja HBC näkyy tuolla olevan. Auttakaahan nyt puupäätä.
Nonih! Vika löytyikin sd-kortista. Tuki löytyy tuolla 4gigan kortille, mutta bootmiita ei suostunut siltä asentamaan![]()
Niin kauan kuin Rising Star Games toimii julkaisijana niin kannattaa varautua pelin ikuisiin myöhästymisiin ja pelimateriaalin poistamiseen. Tämän takia importtaankin muunmoassa Muramasan ja Fragile Dreamsin yenkeistä.Ok. Ehkä mä odottelen euro-julkaisua![]()
Korostan siis että ei ole mikään merirosvojen purkkalelu, vaan ihan oikeasti wiin käyttömukavuutta huomattavasti parantava ohjelmisto. Levyt ei kulu tai naarmutu, dvd-asema ei kulu, eikä sukat kulu levyjä vaihtaessa.