Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 (Xbox 360)

Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Juu anteeksi. Tuo EA:n tavaksi tullut möhlintä vaan sapettaa niin... Ja sitten kun tullaan vielä kauppaamaan kilpailevaa konsolia, niin alkoi ottamaan todella päähän, vaikkakin kaveri varmaan ihan vitsillä tarkoitti.

Samoin. Tavallaan ymmärrän tavallaan en.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Onko ketään vielä perustamassa be a pro modin joukkuetta nettiin ea sports hockey leagueen. Jos jollain joukkuetta olis niin täältä löytyy vapaaehtonen veskari :)
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Ajattelin itsekin, että voisin tulla pakiksi, kunhan nyt johonkin jengiin pääsisi, tosin haluaisin peliaikaa enkä vain että kerran viikossa peli :p.

jos tulee jengi ni ^ koitan pitää maalinedustan puhtaana :p
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Jeshh! Minullekin on tullut vahvistus sähköpostiin Konsolinetistä, että tilaus on postitettu. Nyt vaan odottelemaan. Torstaina sitten pääsee jo jonkun verran kokeilemaan ja perjantaina laitetaankin sitten täysi hönkä päälle kahdeksaksi tunniksi, kun on itsellä vapaapäivä ja avovaimo lähtee sopivasti työharjoitteluun aamusta. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Juu anteeksi. Tuo EA:n tavaksi tullut möhlintä vaan sapettaa niin... Ja sitten kun tullaan vielä kauppaamaan kilpailevaa konsolia, niin alkoi ottamaan todella päähän, vaikkakin kaveri varmaan ihan vitsillä tarkoitti.

Kilpaileeko se konsoli sinun kanssasi? Tämä on edelleen Xboxfin-ketju ja jos täällä joku kuittailee sulle konsolista, niin se on ihan oikein. Eri asia jos olisi pleikkarin puolella tuon tehnyt - lapsellista tuo on joka tapauksessa, mutta paikka oli nyt oikea.

Itse omistan molemmat konsolit ja tuo kakaramainen mun konsoli on parempi kuin sinun voi jättää hiekkalaatikolle. Minusta on itseasiassa mielenkiintoista näkyykö näissä versioissa mitään eroavaisuuksia. EA 09 löytyy tänä vuonna hyllystä, mutta kumman, se jää nähtäväksi - todennäköisesti boxin jos kerran ensimmäisenä ilmestyy...
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

A) Ei enää konsolisotimista tai itkupotkuraivareita.

B) Ei enää "OMG, MUN PELI POSTITETTIIN!"-viestejä.

Yritetään pitää keskustelu itse pelissä, ainakin nyt kun nuo julkaisupäiväfarssit on selvitetty.

Henkilökohtaisesti odottelen peliä pienin varauksin. En ole päässyt Xbox 360 -version demoa kokeilemaan, joten uusista pelillisistä ominaisuuksista on paha sanoa mitään. DualShockilla lätkimisestä ei tahtonut tulla mitään, kun olen niin tottunut tuolla Xbox 360:n ohjaimella pelailemaan. Be A Pro vaikuttaa joka tapauksessa mielenkiintoiselta. Mielenkiinnolla seuraan myös EA:n uusintojen kehittymistä. Konsoleilla niitä ei ole voinut tallentaa kiintolevylle, mutta nyt ne voi sentään uppailla nettiin muiden ihailtavaksi, mikä on sinänsä hyvä idea.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

B) Ei enää "OMG, MUN PELI POSTITETTIIN!"-viestejä.
Kiitos erityisesti tästä, monta sivua kun lukee pelin logistisen ketjun seurantaa niin alkaa ohimoita jomottaa. Privailisivat vaikka keskenään siitä kuinka kaukana peli on tulossa.

Oli mulla pelistäkin asiaa. Onko ketään muuta häirinnyt, tai onko kukaan muu edes huomannut, sitä että jos laukausasetus on "aina ylöspäin" eli lämäri lauotaan tikkua ensin alas ja sitten ylös tönimällä pelisuunnasta riippumatta, muuttuu harhauttelu alaspäin pelatessa peilikuvaksi. Perhana sentään kun olen tottunut 08:ssa pelaamaan tolla laukausasetuksella niin nyt tuntuu alaspäin pelatessa kikkailu niin hemmetin vaikealta. En oikein ymmärrä miksi ihmeessä se on täytynyt muuttaa ja nyt pitää miettiä kumman tavan opettelee:peilikuvakikkailun vai joka erään muuttuvan laukaussysteemin. Kiusa se on pienikin kiusa :(
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Miten on muuten. Voiko käyttää samaa jamppaa be-a-prossa offlinessä ja eashl:ssä? Vai pitääkö livessä olla toinen "omakuva"?
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Oli mulla pelistäkin asiaa. Onko ketään muuta häirinnyt, tai onko kukaan muu edes huomannut, sitä että jos laukausasetus on "aina ylöspäin" eli lämäri lauotaan tikkua ensin alas ja sitten ylös tönimällä pelisuunnasta riippumatta, muuttuu harhauttelu alaspäin pelatessa peilikuvaksi. Perhana sentään kun olen tottunut 08:ssa pelaamaan tolla laukausasetuksella niin nyt tuntuu alaspäin pelatessa kikkailu niin hemmetin vaikealta. En oikein ymmärrä miksi ihmeessä se on täytynyt muuttaa ja nyt pitää miettiä kumman tavan opettelee:peilikuvakikkailun vai joka erään muuttuvan laukaussysteemin. Kiusa se on pienikin kiusa :(

Entäs jos valitset kuvakulman niin, että hyökkäät aina ylöspäin. Silloin ainoastaan vaihtoaitio on aika ajoin hukassa.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Oli mulla pelistäkin asiaa. Onko ketään muuta häirinnyt, tai onko kukaan muu edes huomannut, sitä että jos laukausasetus on "aina ylöspäin" eli lämäri lauotaan tikkua ensin alas ja sitten ylös tönimällä pelisuunnasta riippumatta, muuttuu harhauttelu alaspäin pelatessa peilikuvaksi. Perhana sentään kun olen tottunut 08:ssa pelaamaan tolla laukausasetuksella niin nyt tuntuu alaspäin pelatessa kikkailu niin hemmetin vaikealta. En oikein ymmärrä miksi ihmeessä se on täytynyt muuttaa ja nyt pitää miettiä kumman tavan opettelee:peilikuvakikkailun vai joka erään muuttuvan laukaussysteemin. Kiusa se on pienikin kiusa :(

Kyseisen asianhan voi muuttaa asetuksista mieleisekseen, eli onko laukaustyyli aina sama vai sidoksissa kameraan.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Tietääkö kukaan tarkalleen milloin pelin demo tulee silver-jäsenille ladattavaksi?
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Tietääkö kukaan tarkalleen milloin pelin demo tulee silver-jäsenille ladattavaksi?

Tuon kultajäsenten yksinoikeuden pitäisi kestää sen viikon verran, joten eikö sen tänään pitäisi tulla hopeajäsenten ladattavaksi.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Tuon kultajäsenten yksinoikeuden pitäisi kestää sen viikon verran, joten eikö sen tänään pitäisi tulla hopeajäsenten ladattavaksi.

No pitääpi käydä katsastamassa!

EDIT: No eipä sitä ollut vielä annettu ladattavaksi, eikä myöskään Purea tai NBA Liveä.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Semmoista juttua luin Be-a-Pro:sta että siinä ei oo pakko istua vaihdossa vaan voi ohjata jotain toista pelaajaa sillä aikaa kun oma hahmo istuu vaihtopenkillä. Toinen hieno homma on se että Be-a-Pro:ta voi myös pelata normaaleilla kuvakulmilla, ei oo pakko käyttää sitä high/low 3rd person kameraa... Eli turhaan onneksi pelkäsin ettei noita pääse valitsemaan...
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Semmoista juttua luin Be-a-Pro:sta että siinä ei oo pakko istua vaihdossa vaan voi ohjata jotain toista pelaajaa sillä aikaa kun oma hahmo istuu vaihtopenkillä. Toinen hieno homma on se että Be-a-Pro:ta voi myös pelata normaaleilla kuvakulmilla, ei oo pakko käyttää sitä high/low 3rd person kameraa... Eli turhaan onneksi pelkäsin ettei noita pääse valitsemaan...


Saisiko näihin tietoihin linkkiä? Lähinnä tuo kamerakulman valinta mahdollisuus kiinnostaa...
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Semmoista juttua luin Be-a-Pro:sta että siinä ei oo pakko istua vaihdossa vaan voi ohjata jotain toista pelaajaa sillä aikaa kun oma hahmo istuu vaihtopenkillä.

Aika pahasti tuollainen söisi sitä "be a pro" immersiota. Itse en ainakaan todellakaan käyttäisi, jos tuollainen on pelissä ja sen ostan.
 
Ylös Bottom