Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 (Xbox 360)

Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Jäähyjä tulee molemmille ihan mukavasti All Stars -tasosta lähtien. Sitä helpommilla tasoilla jäähyt jäävät vähäisiksi.

Näkeekö Xboksilla mistään onko pelissä uusi päivitys vai ei? Lukeeko jossain patch 1.1 tms?
Uusista päivityksistähän tulee joka kerta esiin sellainen "haluatko ladata päivityksen" -ruutu silloin kun käynnistää pelin. Siis sikäli mikäli Xboxissasi on nettiyhteys kytketty päälle. En tiedä, että voiko sitä versiota nähdä mistään myöhemmin.

Hyvä kuulla, että niitä jäähyjä tulee päivityksen jälkeen (olihan sinulla päivitetty peli?), sillä ennen päivitystä niitä tuli minimaalisen vähän eikä jäähysliderillä ollut juurikaan vaikutusta oli se sitten täysillä tai minimissä. :(
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Uusista päivityksistähän tulee joka kerta esiin sellainen "haluatko ladata päivityksen" -ruutu silloin kun käynnistää pelin. Siis sikäli mikäli Xboxissasi on nettiyhteys kytketty päälle. En tiedä, että voiko sitä versiota nähdä mistään myöhemmin.

Hyvä kuulla, että niitä jäähyjä tulee päivityksen jälkeen (olihan sinulla päivitetty peli?), sillä ennen päivitystä niitä tuli minimaalisen vähän eikä jäähysliderillä ollut juurikaan vaikutusta oli se sitten täysillä tai minimissä. :(

On päivitetty versio... tai ainakin olen kerran päivityksen ladannut.

Jäähyt tosiaan lisääntyi vaikeammilla tasoilla, mutta loukkaantumisia ei ole vielä kertaakaan tullut omaan joukkueeseen. Äsken oli Toews puolierää sivussa... en tiedä oliko bugi vai joku vamma... kohta tietenkin rysähtää ja Kane puolivuotta sivussa.

Tuleeko muilla loukkaantumisia omaan joukkueeseen Dynastymodessa? Vastustajia lakoaa kuitenkin reilusti, joten loukkaantumiset on päällä.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Vielä kun löytyis joku hyvä vähän varttuneemman väen liiga, jossa pelit olisivat realistisen oloisia ja monipuolisia ;)

Tuo lause, ja EA:n peli kuulostaa jotenkin utopistiselta :D Muttajoo, hyvä jos peli on parantunut. Itsehän luovuin pelistä jo viikon pelaamisen jälkeen aikanaan, mutta ei tuo kilpailijakaan täysin virheetön ole online-liigojen jne suhteen, Harmillista kyllä. :( Vähän jää välimallin maku tästä virtuaalilätkäkaudesta ilman tiukkoja online-vääntöjä.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

onkos kellää tietoo koska nhl09 code niihin kolmansiin paitoihin julkastetaan? ymmärtääkseni phoenixil o vika vuoro niin sanotusti tos ja se oli 28 päivä marraskuuta.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

onkos kellää tietoo koska nhl09 code niihin kolmansiin paitoihin julkastetaan? ymmärtääkseni phoenixil o vika vuoro niin sanotusti tos ja se oli 28 päivä marraskuuta.

Joskus joulukuussa, tarkkaa päivämäärää ei ole kerrottu.

Tietääkö kukaan voiko luotuja pelaajia poistaa jotenkin?

Tuli nimittäin pelin ilmestyttyä luotua itse Stamkos ja muutama muu rookie ja nyt kun ole ladannut ea:n rosterit, niin free agent listalla on kaikki itse luomani pelurit.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Deletoimalla oma NHL profiili häipyy luodut pelaajat kummittelemasta, mutta samalla häviää myös mahdolliset BaP tilastot offlinen osalta.

No kylläpä onkin näppärää... täytyy varmaan siirtää pelaajat Free agenteista johonkin omaan joukkueeseen.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Millasilla nettiyhteyksillä pelaatte nhl 09? Itellä on megan yhteys ja tökkii jo 1vs1 online pelissä :mad:??
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

latasin juuri jonkunnäköiset roster päivitykset rar muodosssa koneelleni purin tiedoston josta ilmestyi kaksi tiedostoa. mutta sitten miten saan laitettua kyseisen päivityksen boxiini?? minulla ei ole live yhteyttä ja boxi on arcade mallia. minulla on joku netti kaapeli jonka olen hankkinut tarvitaanko sitä että saan yhdistettyä boxin ja koneen vai mahtaako onnistua jotenkin esim muisti tikulta??? toivon selkeitä yksityis kohtaisia ohjeita, ettei tarvitse enään päätä tällä vaivata :confused:
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Vähän ärsyttää nuo (liian usein suomalaiset) pelaajat, jotka pelkästään tekevät bugimaaleja. Joko lauotaan nollakulmasta, maalivahti heittää naamalleen, ja kiekko ylös tyhjiin. Toinen tapa on ensin heilutella lavassa kiekkoa ja sitten heittää se yläkulmaan p-pisteiden välistä. Ärsyttävää todellakin, kun kenelläkään ei ole mielikuvitusta. Ainoastaan statsit mielessä.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Tässä pelissä alkaa olemaan sellainen kasa Eurooppalaisia liigoja (ja ensi vuonna tulee varmaan lisää), että niitä saisi todella komeasti hyödynnettyä Be A Pro pelimuodossa. Saisi luotua aivan mielettömän kiekkomaailman! Kuvitelkaa nyt lähteä rakentamaan uraa Euroopasta haaveena saada NHL-sopimus ja siirtyä AHL:n kautta NHL:ään. Tai vaihtoehtoisesti voisi rakentaa mittavaa uraa Euroopassa! Pelimuoto saisi todella paljon lihaa ympärilleen ja siitä tulisi erittäin pitkäikäinen. Sitten vielä mahdolisuus kelata peliä kulumaan nopeammin, kun istuu itse penkillä, niin en varmaan muuta pelaisikaan :).

Be A Prota olen taas yrittänyt aloitella tässä, mutta ei tuo oikein tunnu miltään. Vaihtopenkillä istuminen tylsistyttää pidemmän päälle todella paljon ja NHL:ään nousee aivan liian helposti.

latasin juuri jonkunnäköiset roster päivitykset rar muodosssa koneelleni purin tiedoston josta ilmestyi kaksi tiedostoa. mutta sitten miten saan laitettua kyseisen päivityksen boxiini?? toivon selkeitä yksityis kohtaisia ohjeita, ettei tarvitse enään päätä tällä vaivata :confused:
Olen kirjoitellut suomeksi pientä ohjetta tänne. Toivottavasti on apua.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Olen kirjoitellut suomeksi pientä ohjetta tänne. Toivottavasti on apua.[/QUOTE]


eikö onnistu muka ilman tuota jotain pakettia mikä tarvitsee erikseen tilata? esim vaikka jos muistitikulla onnistuis???
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Jos matsittaa normaalisti niin pitäisikö tuon asetuksista löytyvän "tietokoneen oppimiskyky" -palkin olla täysissä?

-Ähh unohtakaa kysymäni-
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Kysymys BaPista onlinessa: 20 ottelu tuli täyteen, Pro-kortti avatui, mutta en saanut kokemuspisteitä pelaajalleni. Saattaisiko tämä johtua siitä, että kahdessa pelissä vastustaja joukkue on lähtenyt kävelemään kesken peli? Joukkueen voitto sarakkeeseen ne on laskettu, mutta eikö niitä lasketa noihin kokemuspisteisiin vaikuttaviin peleihin? Onko kellään tietoa tästä tai linkkiä missä tähän ongelmaan on syy...?
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Jäi pelaaminen lähes kokonaan kiitos ton päivityksen ku ei maaleja tuu ei mitenkään.. ;>
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Tässä pelissä alkaa olemaan sellainen kasa Eurooppalaisia liigoja (ja ensi vuonna tulee varmaan lisää), että niitä saisi todella komeasti hyödynnettyä Be A Pro pelimuodossa. Saisi luotua aivan mielettömän kiekkomaailman! Kuvitelkaa nyt lähteä rakentamaan uraa Euroopasta haaveena saada NHL-sopimus ja siirtyä AHL:n kautta NHL:ään. Tai vaihtoehtoisesti voisi rakentaa mittavaa uraa Euroopassa! Pelimuoto saisi todella paljon lihaa ympärilleen ja siitä tulisi erittäin pitkäikäinen. Sitten vielä mahdolisuus kelata peliä kulumaan nopeammin, kun istuu itse penkillä, niin en varmaan muuta pelaisikaan :).

Täysin samoilla linjoilla. Varsinkin jos NHL kiekko maita niin hakee sopimusta euroopasta. Maddenistä voisi NHL ottaa Be A Prohon "Agentti" osuuden jossa voi pitää lehdistötilaisuuksia ja ilmoittaa että haluaa vaihtaa joukkuetta. Jolloin joukkue yleensä myy sinut. Sillä minut vaihdettiin Phoenixiin ja jäi Be A Pro jäähylle samantien. Olis ollut paljon hienompaa jos olisi tullut lähtö SM-liigaan tai Venäjälle. Muutenkin on todella lapsellista että Dynasty ei toimi edelleenkään Muilla kuin NHL joukkueilla. 07 jälkeen jo vähän lupailtiin että seuraavassa ehkä voisi... Todella amatööriäistä touhua EA:n NHL tiimiltä. Madden on niin paljon mietitympi ja mielenkiintoisempi kuin NHL näissä oheis toiminnoissa.
 
Ylös Bottom