Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 (Xbox 360)

Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

alussa valitset joukkueen millä pelaat (ensin kyseisen jengin ahl-joukkueessa) josta voit nousta nhl:än. kausien välissä muut joukkueet tarjoavat sinulle sopimuksia, eli ei tarvitse pelata samalla joukkueella aina.

uu jea, taas hieman nousi tuo ostospykälä meikäläisellä. Voisihan sen käydä ensi viikolla hakemassa...Suurkiitos infosta! :)
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

edit: ei mitään enää, lähti toimimaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Vaikka ei pelistä pitäisikään, niin ei voi olla ihailematta EA Sportsin tapaa "tukea" peliä sen julkaisun jälkeenkin. Käyttäjiä on oikeasti kuunneltu, ja varsin mukavia asioita korjaava päivitys on tuloillaan. Playstation 3 sai jo päivityksensä ja Xbox 360 saanee omansa viikon kuluessa.

http://www.easports.com/nhl09/blog.jsp
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Vaikka ei pelistä pitäisikään, niin ei voi olla ihailematta EA Sportsin tapaa "tukea" peliä sen julkaisun jälkeenkin. Käyttäjiä on oikeasti kuunneltu, ja varsin mukavia asioita korjaava päivitys on tuloillaan. Playstation 3 sai jo päivityksensä ja Xbox 360 saanee omansa viikon kuluessa.

http://www.easports.com/nhl09/blog.jsp

Loistavaa! Toivottavasti enään ei nähdä halpamaisia rannareita..
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Onko kukaan muu huomannut bugia 5 minuutin tappelujäähyissä BaP-moodissa? On jo pari kertaa käynyt itselleni: kun on itse tapellut ja joutunut jäähylle, sieltä ei pääsekään pois silloin kun jäähyn pitäisi loppua, vaan vasta seuraavalla pelikatkolla rangaistuksen loppumisen jälkeen. Tuossa saattaa pahimmillaan mennä koko loppuerä. Sitä ei usein edes huomaa (tappelujäähyissä ei näy rangaistuskelloa koska pelataan tasakentällisillä), mutta kun menee jäähyltä pääsemisen jälkeen tarkistamaan tilastoista niin viisiminuuttista on tullut istuttua välillä jopa yli 10min.

ja edittiä: tämä ei sitten olekaan bugi vaan oikea sääntö. Enpä moisesta tiennytkään.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Onko kukaan muu huomannut bugia 5 minuutin tappelujäähyissä BaP-moodissa? On jo pari kertaa käynyt itselleni: kun on itse tapellut ja joutunut jäähylle, sieltä ei pääsekään pois silloin kun jäähyn pitäisi loppua, vaan vasta seuraavalla pelikatkolla rangaistuksen loppumisen jälkeen. Tuossa saattaa pahimmillaan mennä koko loppuerä. Sitä ei usein edes huomaa (tappelujäähyissä ei näy rangaistuskelloa koska pelataan tasakentällisillä), mutta kun menee jäähyltä pääsemisen jälkeen katsomaan tilastoja niin viisiminuuttista on tullut istuttua välillä jopa yli 10min.


Hmm.. Eipä sieltä taida oikeastikkaan päästä pois kun kentällä on 5vs5 jo menossa ja siitähän pitäisi silloin napsahtaa jäähy siitä että liikaa miehiä kentällä. Ei ole minun mielestäni bugi tuo kuitenkaan.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Hmm.. Eipä sieltä taida oikeastikkaan päästä pois kun kentällä on 5vs5 jo menossa ja siitähän pitäisi silloin napsahtaa jäähy siitä että liikaa miehiä kentällä. Ei ole minun mielestäni bugi tuo kuitenkaan.

Jep, huomasin tuon itsekin, näinhän se asia on. Mutta jätetään kysymys näkyville jos joku muu sattuu ihmettelemään samaa.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Jep, tuli itekkin hankittua "änäri" 09 ja ihan mukavasti tuntuu peli paremmalta, kun vertaa 07 peliin, joka omasta hyllystä löytyy. Be a Pro:ta en ole vielä paljon ehtiny koittaa, mutta kyllä varmaan tulee sen parissa vietettyä aikaa ja nettipelikin tuntuu varsin koukuttavalta. Tosin puolustaminen tuntuu olevan vielä vähän hakusessa, kun enää ei tahdo pärjätä pelkällä taklaamisella pärjätä ja välillä vastustaja pääseekin itselläni turhan helposti maalintekopaikkaan. Kysyisinkin, että millaisella taktiikalla suoritatte tuota puolustusta, ettei vastustaja pääse joka kerta pujottelemaan ohi? :)
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Onko kaljoittelu-iltojen hupailu-moodi Free-4-All jätetty pois? Vai enkö vain löydä sitä?
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Mistäs löydän itse editoimani videon, kun tallensin sen boksin kovalevylle, mutta nyt kun haluaisin katsoa sen niin en löydä sitä???
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Mistäs löydän itse editoimani videon, kun tallensin sen boksin kovalevylle, mutta nyt kun haluaisin katsoa sen niin en löydä sitä???

EA Sports Media Hub, sitten vaihdat videot käyttöön (olikohan nappi RT) sekä valitset RB:llä oikean pelimoodin jossa olet videon tallentanut (tämä kohta meinaa itseltäkin aina unohtua). Eli jos olet Be A Pro moodissa tallentanut niin pitää selata sinne viimeiseen kohtaan asti että video näkyy listassa.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

EA Sports Media Hub, sitten vaihdat videot käyttöön (olikohan nappi RT) sekä valitset RB:llä oikean pelimoodin jossa olet videon tallentanut (tämä kohta meinaa itseltäkin aina unohtua). Eli jos olet Be A Pro moodissa tallentanut niin pitää selata sinne viimeiseen kohtaan asti että video näkyy listassa.

Kiitos, löytyihän se sitten lopulta :D Täytyykö muuten olla Gold-jäsenyys, että pystyy laittamaan videoita tuonne EA-sports world -sivustolle?
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Onko kukaan pelannut Be A Pro moodissa myös maalivahtina, joko luonut itsensä tai jatkanut valmiin NHL veskarin uraa? Itse olen yrittänyt kumpaankin, mutta vaikeaa - vaikeaa on löytää sellaiset säädöt, jossa tulisi myös paljon laukauksia, ja silti ei olisi liian vaikeata.
Olisiko jollain laittaa tänne, millä säädöillä on pelaillut?

Ps. Itselle on käynyt monesti, että aivan lopussa tekoäly tekee väkisin maalin, ja se vieläpä ratkaisee ottelun! Voi, surkeus!
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Onko kukaan pelannut Be A Pro moodissa myös maalivahtina, joko luonut itsensä tai jatkanut valmiin NHL veskarin uraa? Itse olen yrittänyt kumpaankin, mutta vaikeaa - vaikeaa on löytää sellaiset säädöt, jossa tulisi myös paljon laukauksia, ja silti ei olisi liian vaikeata.
Olisiko jollain laittaa tänne, millä säädöillä on pelaillut?

Ps. Itselle on käynyt monesti, että aivan lopussa tekoäly tekee väkisin maalin, ja se vieläpä ratkaisee ottelun! Voi, surkeus!
Mitä nyt ite oon pelannu mokkena joskus niin itelle tulee pari vetoa ja ne tulee yleensä maalin takaa --> eteen ja vetää ja en mahda mitään, tosin omat scorettaa kivasti, yhessä matsissa heti 3 - 0 johtoon.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Pelasin tuota Be A Pro moodissa puolustajaa, muokkasin itselleni Derian Hatcherin ( nopeaksi, tarkaksi laukojaksi) Helpoilla säädöillä 15 ottelun jälkeen tehot, minulla 20 + 17, taklaukset 41, jäähyt 8 min, olin edelleen 2 ketjussa! Olin joukkueen selvästi paras pistemies! Puolestaan Kimmo Timonen pysyi sisukkaasti edelleen 1 ketjussa, vaikka tehot olivat 3 + 7, taklaukset 8, jäähyt 0 min?

Ei ihan realistista, vai mitä, tai sitten minäkin olin erehtynyt ( tosin tietämättäni itse sitä ) valmentajan tyttären luokse
Muutoin Be A Pro moodi on kiehtovaa, mutta tekoälyssä on vielä kehitettävää!

Tässä muutama oma video
Kunnon niitti: ( hidastuksessa näkyisi ainoastaan luonnoton kuperkeikka, hajoisi varmasti selkä! )
http://www.easportsworld.com/en_US/video/1901986

Hatcherin taitoa, jatkoaika maali:
http://www.easportsworld.com/en_US/video/1883004
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Onko tullut jo tarkkaa tietoa, koska tämä NHL 09 päivitys tulee boksille, joka on jo ilmeisesti PS3:lle tullut?
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Miksi kun pelaamme kaverin kanssa livessä tuota joukkuepeliä sillä omalla bap-pelaajalla, niin minä näen kaverini pelaajan nimen oikeana, mutta hän ei minun pelaajan nimeä. Ja sitten muut pelaajat jotka siellä pelaa, nii näemme heidänkin nimet erilaisina. Emme ole missään joukkueessa vaan pelaamme sen aulan kautta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Miksi kun pelaamme kaverin kanssa livessä tuota joukkuepeliä sillä omalla bap-pelaajalla, niin minä näen kaverini pelaajan nimen oikeana, mutta hän ei minun pelaajan nimeä. Ja sitten muut pelaajat jotka siellä pelaa, nii näemme heidänkin nimet erilaisina. Emme ole missään joukkueessa vaan pelaamme sen aulan kautta.
Muistaakseni ton sai korjattua niin et xboxin dashista käytä muokkaa sun privacyasetukset että kaikki näkee sut jne. niin pitäis toimia.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Patchi on ilmestynyt boxinkin puolelle tänään, jos on jäänyt huomaamatta.

Pelissä on vieläkin puutteita, mutta monia asioita tämä viilasi parempaan suuntaan. Ensimäisen ottelun ensimmäisellä minuutilla huomasi asioiden muuttuneen, kun tekoälyvastustajan pelaaja lähti estämisestä rangaistusaitioon. Jäähyjä tulikin lopulta ensimmäisen erän aikana peräti seitsemän kappaletta, mutta viimeisissä erissä tahti vähän hidastui. Elikkä siis pelihän alkoi jopa tuntumaan nyky-jääkiekolta.

Playstation-miehet ovat jo viikon ehtineet valittaa, miten peli tuntuu patchin jälkeen jääfutikselta. Jo ennen patchia maalivahdit olivat itselleni ohittamattomia supermiehiä, ja tämä patchihan vain pahentaa asiaa. No joka tapauksessa... dynastya vaikka käyntiin.
 
Ylös Bottom