Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Peliluola.org - Kaikki mitä saat peleistä irti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja desharosh
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

desharosh

New Member
Tässä viime aikoina on keskustelufoorumeita luotu sellaista rataa, että piti oma haavekkin toteuttaa, tässä se nyt sitten tulee.
Foorumi keskittyy pääasiassa peleihin, mutta täysin vapaatakin keskustelua löytyy.

Arcade pelinurkkaus on myös tulossa tuonne kun saadaan lisää kävijöitä!

Rekkaa!
Peliluola.org - Etusivu

Vastaus: Peliluola.org - Kaikki mitä saat peleistä irti!

Miksi? Nytkin tulee luettua aktiivisesti neljää suomalaista foorumia, enkä ole varmasti ainoa. Mistä meinaat saada kirjoittelijoita. :confused:

Miksi? Nytkin tulee luettua aktiivisesti neljää suomalaista foorumia, enkä ole varmasti ainoa. Mistä meinaat saada kirjoittelijoita. :confused:

Hittolainen, minulle riittää tämä yksi ja ainoakin foorumi. :) Liika on liikaa.

Kunhan pelaajalehti pysyy erossa konsolfinistä, niin silloin on kaikki hyvin :)

Palautteitaa! Haluan kuulla vähän mielipiteitänne myös. :'(

Elikkäs, elikkäs mitäs mieltä olet foorumista ja mitä parannettavaa löytyy?

Foorumi itsessään on varsin selkeä, mutta kuten jokaisen foorumin, myös peliluola.orgin synnyttää itse foorumille kirjoittavat jäsenet ja näitä ei näyttäisi "yllättäen" olevan. Jos keskustelua alkaa syntymään, niin miksipä ei, itse olen ainakin valmis antamaan mahdollisuuden, eipä tämäkään foorumin enää keskimääräisesti kovinkaan tasokas ole. Tällä hetkellä kuitenkin Konsolifin on tietenkin numero uno, sitä ei käy kiistäminen.

Ei kiitos, minulle riittää tämä, ja tänne minä kuulun. :)

Lisäsin nyt Pelinurkkauksen sivustolle myös.

Oltiin jo vaihtamassa vBulletin foorumiin kun tilauksenkin jo tein, muttei saada viestejä vaihdettua, joten vbulletin näkyy jollain muulla minun foorumilla. :rolleyes:

Pieneksi foorumiksi alueita on iiihan liikaa. Saat ainakin puolet karsia pois näin aluksi, kun kirjoittajia ei pahemmin löydy.

Foorumisofta on vaihdettu phpBB -> SMF. Tervetuloa niin uudet kuin vanhatkin käyttäjät! :p

Ihan näpäkän näköinen foorumihan tuo on, harmittavasti aihe josta foorumissa keskustellaan kärsii jo suomessa varsin kovasta kilpailusta.

konsolifin
pelaajalehti - tilaajille
Pelit - tilaajille
Gamereactor
V2.fi
peliplaneetta
pelaajalauta
tilt.tv
yms yms

konsolifin yksinäänkin on jo niin vakiintunut monelle etteivät monet jaksa enää muualle rekisteröityä ja jos rekisteröityvät niin luultavasti yhdelle yllämainituista.

Oikeassa olet.

Tämäkin foorumi syntyi vahingossa, kun en muistanut sulkea seuraavaa tilitystä osoitteesta ja jos en olisi tehnyt osoitteella mitään niin olisin maksanut turhasta. Päätin siis tehdä foorumin. :)

Ihan hyvin lähti menemään eteenpäin eikä mikään saanut minua lopettamasta projektiani.

Peliluolassa haetaan valvojia! Jos sinua kiinnostaisi päästä auttamaan toimintaan niin ota yhteyttä.

Tarkemmat ohjeet löydät: http://peliluola.org/index.php?topic=257.0

--

Kiitos kaikista palautteista mitä olen saanut kuulla tässäkin viestiketjussa! Vastaanotamme kaikki risut ja ruusut, neuvot ja niksit. Kukaan ei ole seppä syntyessään, joten se, millä me saamme tästä miellyttävän on kaikkien teidän tuki ja apu. Kehitetään Peliluolasta yhdessä sellainen, että kaikilla on mukava olla.

Foorumi on päivitetty uusimpaan 2.0 Beta 4 Public -versioon! Paljon uusia ominaisuuksia, kuten maksullinen VIP-jäsenyys!

Millä tapaa Peliluola.org on parempi kuin KonsoliFIN?

Ylös Bottom