En tällaista ketjua nopealla haeskelulla löytänyt, joten tehdäänpä nyt sellainen. Tarkoituksena on, että tässä ketjussa keskustellaan Pelaaja-lehden eeppisistä uutisista ja niiden herättämistä ajatuksista. Konsolisota on kielletty. Kyseisiä uutisia meillä KonsoliFINin käyttäjillä on mahdollisuus lukea K-finin etusivun kautta RSS-feedin muodossa, joten täälläkin kai aiheesta voidaan keskustella.
Aloitan itse juhlapäivän kunniaksi jo eilisen myyntipäivänsä takia puoleen hintaan myytävällä MGS4-uutisella:
http://pelaajalehti.com/2008/06/11/vuoden-tarkeimpiin-lukeutuva-ps3-peli-julkaistaan-huomenna/
Mitäs mieltä murot... eiku KonsoliFINin käyttäjäkunta on uutisoinnin laadusta, hypettääkö Pelaaja joskus vähän liikaa? Entä luetteko itse Pelaajaa ja pidättekö lehteä hyvänä?
Oma rivini: kyllä; en nykyään, paitsi nettiuutisia; en. Myös ylläpidon mielipiteitä aiheesta olisi kiva kuulla - te kuitenkin kirjoitatte peleistä enemmänkin.
Aloitan itse juhlapäivän kunniaksi jo eilisen myyntipäivänsä takia puoleen hintaan myytävällä MGS4-uutisella:
Vuoden tärkeimpiin lukeutuva PS3-peli julkaistaan huomenna
Huomenna 12.kesäkuuta julkaistaan Metal Gear Solid 4: Guns of The Patriots, joka päättää ainakin yhden taipaleen Metal Gear -saagassa. Uusin peli julkaistaan Konamin toimesta vain PlayStation 3:lle.
Peli myös arvostellaan uusimmassa Pelaaja-lehdessä.
Pelin julkaisun kunniaksi keräsimme yhteen, joitakin aiheeseen liittyviä-uutisointejamme:
Famitsu antoi 40/40 MGS4:lle
MGS4 vaatii yli 4 gigatavun asennuksen
Lisää yksityiskohtia MGS4:stä
Tältä näyttää Metal Gear Solid 4
MGS4:n kansi
Hideo Kojiman poika: Metal Gearit sux0rs!
Blu-ray ei riitä MGS4:lle
http://pelaajalehti.com/2008/06/11/vuoden-tarkeimpiin-lukeutuva-ps3-peli-julkaistaan-huomenna/
Mitäs mieltä murot... eiku KonsoliFINin käyttäjäkunta on uutisoinnin laadusta, hypettääkö Pelaaja joskus vähän liikaa? Entä luetteko itse Pelaajaa ja pidättekö lehteä hyvänä?
Oma rivini: kyllä; en nykyään, paitsi nettiuutisia; en. Myös ylläpidon mielipiteitä aiheesta olisi kiva kuulla - te kuitenkin kirjoitatte peleistä enemmänkin.