Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

E3 2008 (14.-17.7.)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: E3 2008 (14.-17.7.)

Itse en ole ikinä läpäissyt FFVII:aa. Enää ei Playstation versio kiinnosta. Jos remakea ei tule, kyllä se täytyy läpi pelata.

Kuka nyt noin turhaa peliä edes jaksaa koneseen pistää :D AKA "Ei ole koskaan koskenut kyseiseen levyjen tuhlaamis raihnaan"

:eek::eek: Saas nähdä jäikö N:lle ja S:lle enää mitään.

Edit: Tais tulla mikkisoftalle aika "Epic Win"

Nyyyyh, nyt olen kyllä sonyyn hyvin pettynyt kun ei edes tätä saanut pidettyä yksinoikeutena.:(
Tätä menoa ei kyllä jää sonylle paljoa mitään mitä tarjota.
Tosin mahtaako olla että PS3 versiossa olisi jotain muuta sisältöä tai jotain?
Mutta koska olen optimisti niin ainakin voin lohduttaa itseäni sillä, että ainakin FF13 versus on viellä PS3 yksinoikeus?:)

Fable ja GeoW yllätti kovasti, nyt niitä molempia odottaa ja paljon. Muita isoja juttuja ei ollutkan enää, paitsi kun squareheebo tuli takaisin lavalle. Uskomattoman hyvä juttu vain boxaajille, että tuosta tuli multilattu, mutta multipelaajille tämä on huono homma. Tietää taas että ei ole panostettu vain yhteen konsoliin 1000% meininki lasissa.

Eli summa summarum omasta mielestä:

Fable+GeoW omg hienoa

puoli väli kopiointishaissea jokaisella osa-alueella

ja loppuun todellinen megaton.

Microsoftilta aika kesy show...
aina loppu minuuteille asti...FFXIII...
Pelkäsinkin tuota kun Square oli jätetty viimeseks..

No mut ei se haittaa kunhan PS3 versio ei kärsis tästä yhtään...
Se vituttais..

Ja FFXIII versus on ilmeisesti ainakin vielä toistaseks yksinoikeus...
Mut microsoftin rahahanat on näemmä auki taas joten saa nähdä..

Star Ocean näyttäs myös tulevan Pleikkarille...eivät ainakaan maininneet yksinoikeudesta mitään.
Mut jos tuon ilmoittaa tulevan "myös" Pleikalle ei se ihan vastaa tätä FF:n "menetystä"...

FFVII remake niin sit oon tyytyväinen...=)

mistä näkis ton EA Pressin ku tuolla IGN kalenterissa ei sanota EA:sta mitään?!

Olipa aikamoinen yllätys tuo Final Fantasy XIII julkaisu myös 360:lle. Tämän ei periaatteessa pitäisi haitata(omaan Wiin ja PS3:n) omaa elämääni, mutta silti se vähän vituttaa, vaikkei pitäisikään. Muuten MS:n esitys oli mielestäni todella surkea, vaikka siellä nimettiinkin pari hyvää itseäni kiinnostavaa yksinoikeuspeliä(Star Ocean ja Banjo). Ihme kopiointeja(Mii ja Buzz esim.) ja turhia nimikkeitä. Ja noin muutenkin oli ihmeen kökön oloinen esiintyminen MS:ltä, vaikka tuo FFXIII uutinen pelastikin heidän esityksensä.

Ylös Bottom