Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rebuild your database tjsp?

xJBEZx

Member
Kun lopetin pelin pelaamisen, ni laite jumitti ja sit kun käynnistin uudelleen niin tuli joku tollainen teksti. En ehtinyt kokonaan lukea mut jotain tollaista se ilmoitti.
Ei ole ennen tullu mun laitteelta tollaista vaikka monesti ennenkin on pelit kyllä jumittanu.
Sit sen kun suoritti niin näyttäs kaikki olevan ennallaan.

Onko kellään käyny samoin?

Mitä se meinaa?

Ei kai se vakavaa ole?

Onko minulla tyhmiä kysymyksiä?

Ilmoitelkaa ettei tarvii täällä housuun pissiäm peloissaan.
Kiitoksia!

-PT
 
Vastaus: Rebuild your database tjsp?

Kun lopetin pelin pelaamisen, ni laite jumitti ja sit kun käynnistin uudelleen niin tuli joku tollainen teksti. En ehtinyt kokonaan lukea mut jotain tollaista se ilmoitti.
Ei ole ennen tullu mun laitteelta tollaista vaikka monesti ennenkin on pelit kyllä jumittanu.
Sit sen kun suoritti niin näyttäs kaikki olevan ennallaan.

Onko kellään käyny samoin?

Mitä se meinaa?

Ei kai se vakavaa ole?
Kerran tuo on tapahtunut meikullekin. Muuta vahinkoa ei tapahtunut kuin että itse nimeämäni ja lajittelemani musiikit/videot palautuivat alk.per. nimilleen ja lajittelutiedot katosivat kokonaan.

Suoranaista syytä tuohon tietokannan uudelleenrakentamiseen en tiedä, mutta ihan teknisesti arvuuttelemalla veikkaisin, että Pleikkari on sammutettu/sammuttanut itse itsensä, kun levylle ollaan vielä kirjoitettu jotain.

PS3:n tiedostojärjestelmä siis kyllä on siellä kunnossa, mutta käyttöliittymässä kaikki näkyy tietokannan näkymän läpi. Tai tämä ainakin selittää sitä, miksi tiedostojen nimet tuossa yhteydessä vaihtuvat alkuperäisiksi. (Tietokanta ei muuta alkuperäistä tiedostonimeä, vaan ainostaan vain vaihtaa nimen "kuvausta".)
 
Vastaus: Rebuild your database tjsp?

Kerran kone jumittanut mulla, kun on poistunut pelistä. Jäi pelkkä taustakuva ruutuun, jolloin vedin virrat pois. Tämän jälkeen tuli ks. viesti, eipä tuo mitään haittaa aiheuttanut.
 
Vastaus: Rebuild your database tjsp?

juu on tuo mullakin pelittänyt sen jälkeen aivan moitteetta.
Kiitoksia vastauksista.

-PT
 
Vastaus: Rebuild your database tjsp?

Kerran täälläkin tuli sama homma total crashin jälkeen.
 
Ylös Bottom