Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trofeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Trofeet

Saako nuo "blink, sait sen ja sen trophyn" ilmoitukset jotenkin pois päältä, ja jos saa niin miten?
Saa pois seuraavalla tavalla:
Asetukset > Järjestelmäasetukset > Tiedonannot > Älä Näytä/Näytä.
Tämä tosin poistaa myös ilmoitukset uusista viesteistä ja kirjautuvista ystävistä, mutta mikäli et katso tätä tarpeelliseksi..

Tämä tosin poistaa myös ilmoitukset uusista viesteistä ja kirjautuvista ystävistä, mutta mikäli et katso tätä tarpeelliseksi..
Hmm.. Kyllä minulla noita ilmoituksia on silti vilissyt vaikka tidonannot ovat olleet pois päältä jo pitkään. Joku bugi sitten ilmeisesti, kun kerran ei minulla toiminut? Viesteistä tai kirjautuvista ystävistä ei kuitenkaan ilmoituksia tule, trophyistä tulee.

Hmm.. Kyllä minulla noita ilmoituksia on silti vilissyt vaikka tidonannot ovat olleet pois päältä jo pitkään. Joku bugi sitten ilmeisesti, kun kerran ei minulla toiminut? Viesteistä tai kirjautuvista ystävistä ei kuitenkaan ilmoituksia tule, trophyistä tulee.

Mun mielestä Trophy ilmoituksia ei saa millään pois, ainakaan vielä.

Yritin etsiä vastauksia näihin kysymyksiin, mutten löytänyt, joten kysyn ne täällä.

Voiko trophyja ansaita vaikka ei olisi kirjautuneena PSN:ään?

Onko Guitar Hero: World Touriin tulossa trophyja?

Yritin etsiä vastauksia näihin kysymyksiin, mutten löytänyt, joten kysyn ne täällä.

Voiko trophyja ansaita vaikka ei olisi kirjautuneena PSN:ään?

Onko Guitar Hero: World Touriin tulossa trophyja?

Kyllä, mutta tällöin ne tallentuvat vain pleikkarille ja jos jostain syystä kovo kosahtaa menetätä Trophyt.

Ei tietoo.

Mistä lähtien kaikki julkaistut PS3-pelit sisältää automaattisesti Trophyt? Olisi ihan kohtuullista, jos kaikki pelit, joiden teko alkoi sen jälkeen, kun tieto trofeista PS3-peleille tuli.

Kyllä, mutta tällöin ne tallentuvat vain pleikkarille ja jos jostain syystä kovo kosahtaa menetätä Trophyt.

Trophyt taitavat kuitenkin tallentua verkkoon heti, kun seuraavan kerran kirjautuu PSN:ään? Niitä voi keräillä offline-tilassakin, mutta kun trophyt synkronoi kerran online-tilassa, niin ne pysyvät sen jälkeen tallessa. Olettaisin ainakin näin, mutta joku voinee tarkentaa asiaa vielä?

Trophyt taitavat kuitenkin tallentua verkkoon heti, kun seuraavan kerran kirjautuu PSN:ään? Niitä voi keräillä offline-tilassakin, mutta kun trophyt synkronoi kerran online-tilassa, niin ne pysyvät sen jälkeen tallessa. Olettaisin ainakin näin, mutta joku voinee tarkentaa asiaa vielä?

Olen kalastellut trofeja offline-tilassa. Kaikki ovat pysyneet, vaikken olisi kirjautunut ennen sulkemista. Muut tosin näkevät uudet trophy-saavutukset, kun olet päivittänyt muille näkyvän listasi online-tilassa.

Saitko selvää? :)

Saitko selvää? :)

En, mutta ei sen väliä. Olen itsekin kerännyt monet palkinnot ilman että olen kirjautunut peliin sisään. Ja kun ne kertaalleen synkronoi sitten kun seuraavan kerran käy onlinessa, niin niiden tulisi sitten näkyä trophy cardissa, vaikka olisit sisäänkirjautuneena jonkun muun PS3:ssa. Päätin vain kuitenkin tarkistaa, että onhan asian laita tosiaan näin.

Juu, ei tarvitse kuin kerran kirjautua sisään (ja tehdä synkronointi) jolloin Trophyt siirtyvät verkkoon ja ovat tällöin tallentuneet tulevaisuuden varalle. Esim. itellä on jossain vaiheessa uuden kovon vaihto edessä ja tuolloin, kun tekee varmuuskopion vanhasta niin Trophyt eivät kuitenkaan kopioidu, mutta jos ne on kirjattuna PSN:ään niin saat ne takaisin seuraavalla kerralla, kun kirjaudut uuden kovon kanssa sisään.

Mutta jos tuossa tapauksessa ei kirjautuisi kertaakaan PSN:ään ei myöskään Trophyt tallentuisi verkkoon ja ne joutuisi suorittamaan uudelleen.

Säilyvätkö trophyt pelin poistamisen jälkeen?

Eli säilyvätkö trophyt jos poistan kaikki talletukset / asennukset kyseisestä pelistä? :confused:

Vastaus: Säilyvätkö trophyt pelin poistamisen jälkeen?

Eli säilyvätkö trophyt jos poistan kaikki talletukset / asennukset kyseisestä pelistä? :confused:
Kyllä. Vaikka vaihtaisit koko Pleikkarin, säilyvät Trophy-tiedot PSN-profiilissasi (olettaen, että olet ollut PSN:ään kirjautuneena).

Mitäs haittaa noista ilmoituksista muka voi olla??

Tämä on juhlallisesti 300. viestini:)

Mitäs haittaa noista ilmoituksista muka voi olla??

Tämä on juhlallisesti 300. viestini:)

Lähinnä se, että jos jossain todella tunnelmallisessa pelissä nuo ilmoitukset rikkovat ilmapiiriä. Jossain urheilu- ja autopeleissä nuo ilmoitukset tuskin haittaavatkaan, mutta joku MGS4 saattaisi mennä kohtaukset ihan reisille trophyjen vuoksi.

Onko kenelläkään ilmennyt sellaista ongelmaa, että trophyja ei enää vain tule?
Tänään esimerkiksi kun pelailin wipeouttia, niin sain yhden osion kaikki solut täyteen, mutta trophyja ei vaan tullut. Ja Linger In Shadows kitisee jotain, että failed to find trophies etc.
Sen jälkeen väänsin Unchartedissa kranaattiroikkuja-trophyn. Se näkyi pelissä ansaittuna palkintona, mutta trophya en saanut. Kaikki päivitykset löytyy. Missä vika ja mitä voi olla tapahtunut?

E: Wipeoutissa heittää tuon pahamaineisen 80022D11-ilmoituksen. Mitä nyt googlasin, niin se ei taida olla hyvä juttu.. Mut olis kiva, jos jollakin olisi jotain tietoa mitä on tapahtumaisillaan ja miten homman saisi korjattua.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom