Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jos profiili on poistettu Pleikkarilta, eikä edellinen omistaja anna PSN-tunnustaan käyttöösi, niin ei ole.Ostin käytetyn ps3:sen ja edellinen omistaja oli ostanut netistä siihen muutaman pelin, onko niitä pelejä mitenkään mahdollista saada minun tunnukselleni?
Jos profiili on poistettu Pleikkarilta, eikä edellinen omistaja anna PSN-tunnustaan käyttöösi, niin ei ole.
Hän voi antaa PSN-tunnuksensa siksi aikaa käyttöösi, että lataat ne pelit. Sen jälkeen et PSN-tunnustaan enää tarvitse niin kauan kuin se profiili (=eri asia kuin PSN-tunnus) on Pleikkarillasi. Mutta jos hänelle tällainen menettely ei kelpaa, niin sitten asialle ei voi mitään.Ei se tietenkään anna sitä tiliänsä, muutenhan voisin ostaa pelejä hänen luottokortilleen. Luulisi tuon siirron nyt jotenkin olevan mahdollinen tai että myyjä voisi poistaa edes luottokorttinsa ja antaisi sitten tilinsä minulle.
Onkos tuossa mahdollisuus poistaa luottokortti tilistä? Jos se onnistuu, niin sitten saan hänen tilinsä käyttööni.
Ostin käytetyn ps3:sen ja edellinen omistaja oli ostanut netistä siihen muutaman pelin, onko niitä pelejä mitenkään mahdollista saada minun tunnukselleni?