Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ostin käytetyn..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tenttu78
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tenttu78

New Member
Ostin käytetyn ps3:sen ja edellinen omistaja oli ostanut netistä siihen muutaman pelin, onko niitä pelejä mitenkään mahdollista saada minun tunnukselleni?

Vastaus: Ostin käytetyn..

Ostin käytetyn ps3:sen ja edellinen omistaja oli ostanut netistä siihen muutaman pelin, onko niitä pelejä mitenkään mahdollista saada minun tunnukselleni?
Jos profiili on poistettu Pleikkarilta, eikä edellinen omistaja anna PSN-tunnustaan käyttöösi, niin ei ole.

Jos profiili on poistettu Pleikkarilta, eikä edellinen omistaja anna PSN-tunnustaan käyttöösi, niin ei ole.

Ei se tietenkään anna sitä tiliänsä, muutenhan voisin ostaa pelejä hänen luottokortilleen. Luulisi tuon siirron nyt jotenkin olevan mahdollinen tai että myyjä voisi poistaa edes luottokorttinsa ja antaisi sitten tilinsä minulle.

Ei se tietenkään anna sitä tiliänsä, muutenhan voisin ostaa pelejä hänen luottokortilleen. Luulisi tuon siirron nyt jotenkin olevan mahdollinen tai että myyjä voisi poistaa edes luottokorttinsa ja antaisi sitten tilinsä minulle.
Hän voi antaa PSN-tunnuksensa siksi aikaa käyttöösi, että lataat ne pelit. Sen jälkeen et PSN-tunnustaan enää tarvitse niin kauan kuin se profiili (=eri asia kuin PSN-tunnus) on Pleikkarillasi. Mutta jos hänelle tällainen menettely ei kelpaa, niin sitten asialle ei voi mitään.

Onkos tuossa mahdollisuus poistaa luottokortti tilistä? Jos se onnistuu, niin sitten saan hänen tilinsä käyttööni.

Ite en ikinä edes tallenna siihen pleikkarille niitä luottokortti tietoja, ettei vaan mitään odottamatonta tapahdu. Olen ostanut CTR, ja Crash Warpedin.

Ei ellei kyseessä ole tyyliin super stardust kaltainen tekele joka löytyy valmiina kovalevyltä. Osaa PSN peleistä voi pelata kaikilla accounteilla vaikka vain yksi tämän "omistaisi"

Ja jos pleikkarin pistää myyntiin niin ei todellakaan kannata antaa tunnuksiaan pois, jos vaikka tulevaisuudessa laitteen hankkii uudelleen halvempana lite versiona (mikäli sellaista nyt sitten tulee) tai muuten. Ei sitä kukaan omaa identiteettiäänkään myy :P

Ylös Bottom