Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Naruto: Ultimate Ninja STORM [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Naruto: Ultimate Ninja STORM [PS3 Hype]

Valikossa sitten nähtiin, että löytyy vain "story", "vs battle" ja "options", joten selvisi sekin, että pelissä ei ole moninpeliä.

Hetkinen, tuosta sain sellaisen käsityksen, että pelissä ei olisi sellaista moninpeliä niikuin: Pelaaja vastaan pelaaja samalta koneelta.:confused:
Sen tiedänkin, että pelissä ei ole online moodia, mutta ainakin demossa oli moninpeli kahden pelaajan kesken.
Toivottavasti tämä luuloni ei ole totta tai muuten peli jää kyllä hyllyyn.:(

Hetkinen, tuosta sain sellaisen käsityksen, että pelissä ei olisi sellaista moninpeliä niikuin: Pelaaja vastaan pelaaja samalta koneelta.
Sen tiedänkin, että pelissä ei ole online moodia, mutta ainakin demossa oli moninpeli kahden pelaajan kesken.
Toivottavasti tämä luuloni ei ole totta tai muuten peli jää kyllä hyllyyn.:(
oho. :rolleyes: Siis onha siinä moninpeliä eli pelaaja vs pelaaja. :D

Oletkos aleksi ikinä kokeillut xboksin naruto peliä? Että yltääköhän tämä samalle tasolla.

Itse tässä pelaillu hetken ja voin sanoo, että voittaa ubisoftin naruton 100-0. (Omistan myös siis sen xo naruton)

Oletkos aleksi ikinä kokeillut xboksin naruto peliä? Että yltääköhän tämä samalle tasolla.
Valitettavasti, en omista xbox 360, joten ei oikein pysty vastaamaan, mutta Kadaj vastasi jo tuolla ylhäällä. ;)

Ja eikös nämä kaksi ole hyvinkin erilaiset pelit? Ainakin PS3:n Narutoa on kehuttu superiooreksi vrt Boxin Narutoon kun rafiikoita katsotaan.. Kyllä se vain on niin helvetin nätti peli.
Mutta kerroppas mitä tuossa seikkailuosiossa tehdään? Periaatteessa peli on kaupungissa kiertelyä ja ihmisten tehtävien suorittamista (aka 1v1 tappeluita kuten demossa)?
Vai onko tuolla seikkailussa jotain muutakin tehtävää?

Ja eikös nämä kaksi ole hyvinkin erilaiset pelit? Ainakin PS3:n Narutoa on kehuttu superiooreksi vrt Boxin Narutoon kun rafiikoita katsotaan.. Kyllä se vain on niin helvetin nätti peli.
Mutta kerroppas mitä tuossa seikkailuosiossa tehdään? Periaatteessa peli on kaupungissa kiertelyä ja ihmisten tehtävien suorittamista (aka 1v1 tappeluita kuten demossa)?
Vai onko tuolla seikkailussa jotain muutakin tehtävää?
Pääasiassa juostaan kylän sisällä, sitten tehdään tehtäviä pausee painamalla ja siitä Mission list. Sieltä voi tehdä tarinan koskevia tehtäviä tai A, B , C ja D tehtäviä, mutta siinä on jo 3 tehtävää jonka ajan kuluessa läpäisee, kuten pelaamalla tietty tuntimäärä D:ssä "2h peliaikaa", tuhoo esineitä tietty määrä ja kävelee tietty askel määrä. Tarinassa sitten pelataan pelejä, kuten metsässä hyppeleminen, puussa juokseminen ja tappelu. (joissakin tehtävissä on 2 bonus vaatimukset, kun suoritat ne siihen tehtävän kuvakkeeseen tulee 3 tähteä. Esim. suorita tämä alle tämän ajan tai tapa vihollinen ninjutsu taidolla. ) Ja joka kertan mission tehtyään kylään ilmestyy secret kääröjä ja niiden kerääminen jälkeen voi aukaista pelille iskuja vs moden hahmoille.

http://www.youtube.com/watch?v=S_Ns9hM3qRk Tässä näkee mission moden.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Paljon löytyy pientä valitettavaa, mutta löytyy niin paljon hyvääkin ettei jaksa välittää paljoa niistä huonoista puolista :D
Pari juttua:
- Tehtävien loogisuus, joka välissä tullaan takaisin kylään vaikkei siinä olisikaan mitään järkeä.
- Puolustus, demossa kun suojasi ja ukkoon hyökättiin niin siinä pystyi vielä X:llä hyppäämään eri suuntiin, tässä koko versiossa ukko liimaantuu hyökkäyksen ajaksi paikalleen ( Ellei satu replacement technique onnistumaan )
- Ääninäyttelyä aika vähän.
- Free roam on aika tylsää, tyypit sanovat samat asiat, keräily sentään on ihan OK ajanvietettä, mutta siinäkään ei ole mitään haastetta..
- Juoni pomppii aika tökerösti, ja hyppää joidenkin asioiden yli kokonaan jotka eivät Narutoa seuraamattomille aukene tuosta noin vain ( itse aloin demon kokeilun jälkeen katsoa Narutoa, ainoa anime josta olen ikinä tykännyt :D )

Tuossa on vain huonot puolet, hyviä puolia listailen joskus aikanaan. Mutta pelissä on niin paljon keräiltävää että ikää pitäisi ainakin löytyä, toisaalta itse pelasin demoa vielä toissapäivänäkin ennen koko versiota, joten eiköhän 25 hahmoa riitä aika pitkäksi aikaa kun 2 hahmoa demossa riitti jo tähän asti :rolleyes:

Mutta tämä uutinen lieventää hieman asiaa "PS3:n Narutoon 10 ilmaista lisäpakettia"
Ostin tänään pelin ja hetken pelaamisen jälkeen kävin Playstation Storessa etsimässä lisäpaketteja. En kuitenkaan löytänyt mitään Narutoon liittyvää. Eikö ensimmäisen ilmaisen lisäpaketin kuitenkin pitänyt jo olla ladattavissa? Onko joku ladannut jotain omalle koneelleen? Mistä, miten?

Ostin tänään pelin ja hetken pelaamisen jälkeen kävin Playstation Storessa etsimässä lisäpaketteja. En kuitenkaan löytänyt mitään Narutoon liittyvää. Eikö ensimmäisen ilmaisen lisäpaketin kuitenkin pitänyt jo olla ladattavissa? Onko joku ladannut jotain omalle koneelleen? Mistä, miten?

Jenkkien storesta latasin yhden paketin, mutta ei se support-hahmoa ainakaan heti avannut, eli pitää varmaan mennä peliä lisää läpi..

Vastaus: Naruto: Ultimate Ninja STORM [PS3]

Uskoisin että sen täytyy ladata itse eu storelta. Joten täytyy odottaa kärsivällisesti, että se tulee meillekin. :rolleyes:

Jenkkien storesta latasin yhden paketin, mutta ei se support-hahmoa ainakaan heti avannut, eli pitää varmaan mennä peliä lisää läpi..
Jos peli on Euroopasta, niin et saa ikinä US Storesta ladattuja hahmoja käytettäväksi. :) Täytyy kärsivällisesti odotella, että tulevat EU Storeen (jos vaikka ensiviikolla... :rolleyes:)

Tarina nyt pelattu läpi. 13h näyttää olevan tahkottu peliä. Vasta 40% suoritettu kyllä.

PS. Nyt sitten tahkomaan tehtävät uudelleen, että bonuskin tulee tehtyy. :rolleyes:

Tarina nyt pelattu läpi. 13h näyttää olevan tahkottu peliä. Vasta 40% suoritettu kyllä.

PS. Nyt sitten tahkomaan tehtävät uudelleen, että bonuskin tulee tehtyy. :rolleyes:

Itse tahkoan yksinpelin läpi, ja sitten lataan netistä jonkun saven että saa kaiken unlockattua, ei mielenkiinto riitä tekemään niitä hommia itse.
Tässäkin taas isoimpana virheenä on tekemisen puute, itse tosin tämän ostin vain ja ainoastaan vs. moden takia, mutta olisihan se ollut mukavaa jos UM-mode olisi toteutettu monipuolisemmin..

Itse tahkoan yksinpelin läpi, ja sitten lataan netistä jonkun saven että saa kaiken unlockattua, ei mielenkiinto riitä tekemään niitä hommia itse.
Tässäkin taas isoimpana virheenä on tekemisen puute, itse tosin tämän ostin vain ja ainoastaan vs. moden takia, mutta olisihan se ollut mukavaa jos UM-mode olisi toteutettu monipuolisemmin..
Kyllä pelkkä tarinan läpi peluu riittää kerämään kaikki ukot, sitten kun etsit vielä ne boksit saat lisää ninjutsu ukoille.

PS. 100% tallennus Ehdotan että kannattaa itse kerätä ne ukot + ninjutsut. Ei ne paljon vaati ponnistusta. ;)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kyllä pelkkä tarinan läpi peluu riittää kerämään kaikki ukot, sitten kun etsit vielä ne boksit saat lisää ninjutsu ukoille.

PS. 100% tallennus Ehdotan että kannattaa itse kerätä ne ukot + ninjutsut. Ei ne paljon vaati ponnistusta. ;)

Silti, turhaa pakkopullaa kun tehtävätkään eivät toisistaan eroa oikein mitenkään ja peli on ostettu oikeastaan vain kaverien kesken mätettäväksi, joten savet ladattu jo viime viikolla :P

Kun tuli viimein hankittua tämäkin tarjouksesta, dlc puutetta ihmetteleville tiedoksi että 10 kappaletta ilmaista dlc:tä on saatavilla UK storessa.

Miten nuo DLC:t sieltä saa, täytyykö minun tehdä uusi tili PSN networkkiin ja laittaa maaksi UK?

Ylös Bottom