Vastaus: Pelejä osamaksulla
Pelaaminen on kallista... Mutta ei se sitä takoita, ettei sitä voisi harrastaa jos ei olekkaan niin paljon rahaa kuin osalla tuntuu olevan. Vai onko moni sitten täällä noita kielteisiä kommentteja heittäneistä vielä "pappa betalar" iässä

ei pahalla, mutta kuitenkin.
Itsekkin olen monesti ostanut osamaksulla pelejä ja tulen varmasti niin tekemään tulevaisuudessakin. Käyn töissä nykyään ja rahaa tulee enemmän kuin opiskelijana, mutta silti tuollainen 60-70 (kenenkä mielestä tämä on vain "pari kymppiä"

) kerralla tekee aika ison loven lompakkoon, kun menee sitä rahaa muuhunkin, kuten elämiseen. Varsinkin jos on jälkikasvua. Niin ja ei kaikilla ole niitä käytettyjä pelejä mitä voisi aina olla viemässä vaihtoon ja ei ne käytettyjen pelien valikoimatkaan mitään huikeita aina ole.
Niin ja asiaan. Voin itse suositella NetAnttilaa osamaksuun. Valikoima ei ole mikään huikea, mutta sekin vaihtelee aika-ajoin. Ja tietenkin kaupoista löytyy monia pelejä ale laatikosta. Viimekin viikolla oli paikallisessa prismassa hinnat tippuneet PS3 pelien kohdalla (esim. Resistance, Uncharted, Ratchet & Clank 24.90... Ninja Gaiden Sigma 19.90... yms.)
Eipä mulla taas muuta. Ja muistakaa, ei se kaikilla ole aina niin helppoa tuon rahan kanssa. Ei ainakaan itselläni... Säästäväisyys on hyve