Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

No mitäs pienistä. Verkkiksen hinnan kyllä tiesin, mutta koska varasto oli jo miinuksella niin en viitsinyt tilata. Ja mitä divariin tulee niin paskat mä ensi viikkoon asti jaksa odotella. :D
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mites tuon play-asian kanssa toimii maksut sun muut käytännön asiat?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tuosta Risen 2 pelistä varoituksen sana. Itse en ole kyseistä tuotosta pelannut, mutta ilmeisesti porttaus ei ole kaikkein onnistuneimpia ja täten Metacritic pyörii aika heikoissa luvuissa ollen 47.
Metacritic Risen 2

Joka tapauksessa kyseinen collectors edition sisältää krääsää mukana ihan kiitettävästi joten 15e hinta tuosta ei ole paha ja todellakin jos sattuu olemaan alennuskoodia esim 10% niin hinnan saa vielä halvemmaksi (~13,30e).

Näytä liitetiedosto 11207
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tuosta Risen 2 pelistä varoituksen sana. Itse en ole kyseistä tuotosta pelannut, mutta ilmeisesti porttaus ei ole kaikkein onnistuneimpia ja täten Metacritic pyörii aika heikoissa luvuissa ollen 47.
Metacritic Risen 2

Joka tapauksessa kyseinen collectors edition sisältää krääsää mukana ihan kiitettävästi joten 15e hinta tuosta ei ole paha ja todellakin jos sattuu olemaan alennuskoodia esim 10% niin hinnan saa vielä halvemmaksi (~13,30e).

Näytä liitetiedosto 11207

Mistä hyvästä ne näitä alennuskoodeja oikein jakaa? Itse olen asioinut puljussa jo vuosia eikä ikinä mitään koodeja ole tullut. Koetin tilistä löytää että onko puljulla mitään "new's letter:iä" mutta enpä kyllä selaista löytänyt.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mistä hyvästä ne näitä alennuskoodeja oikein jakaa? Itse olen asioinut puljussa jo vuosia eikä ikinä mitään koodeja ole tullut. Koetin tilistä löytää että onko puljulla mitään "new's letter:iä" mutta enpä kyllä selaista löytänyt.

Joskus aikanaan olen subscribennyt sähköpostiini että infoa saa tulla ja aina aika ajoin noita -10% koodeja tipahtelee myös spostiin. En ole kyllä huomannut mitään tiettyä ajankohtaa milloin noita tulee.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mistä hyvästä ne näitä alennuskoodeja oikein jakaa? Itse olen asioinut puljussa jo vuosia eikä ikinä mitään koodeja ole tullut. Koetin tilistä löytää että onko puljulla mitään "new's letter:iä" mutta enpä kyllä selaista löytänyt.

Riippuu ihan miten tiheään tilaat. Itse tilaan aika harvakseltaan, pari-kolme kertaa vuodessa max. ja silloin noita tulee. Usein tulevat otsikolla "We miss you", joskus tulee "Don't forget to use your voucher" ja itse viestissä lukee "From time to time we like to thank our customers, so here's an exclusive discount code blah blah..". Eli kun on oikea sähköposti-osoite siellä ja on uutiskirje tilattu, niin kyllä niitä sieltä välillä putkahtelee.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

VPD.ltä tuli tänään tuo edullinen borderlands 2 loot edition, sääli vaan että lootasta puuttui osa pakettiin kuuluvista jutuista (bubble head figuuri ja aitous todistus).
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

VPD.ltä tuli tänään tuo edullinen borderlands 2 loot edition, sääli vaan että lootasta puuttui osa pakettiin kuuluvista jutuista (bubble head figuuri ja aitous todistus).

Omakin VPD:stä tullut paketti oli korkattua mallia (arkun laatikon sinetit rikottu, muovit puuttuivat sisältä)
Äkkiseltään katsottuna kaikki oli onneksi kuitenkin mukana.

Kuuluiko muuten tuon metallikotelon olla tyhjillään ja peli erikseen perus BL2 kotelossa ?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Omakin VPD:stä tullut paketti oli korkattua mallia (arkun laatikon sinetit rikottu, muovit puuttuivat sisältä)
Äkkiseltään katsottuna kaikki oli onneksi kuitenkin mukana.

Kuuluiko muuten tuon metallikotelon olla tyhjillään ja peli erikseen perus BL2 kotelossa ?

Todennäköisesti kyseisessä keräilyversiossa ei ole valmiiksi peliä sisällä, vaan kauppiaan pitää avata se paketti ja lisätä se peli sinne itse. Tällaisella järjestelyllä valmistajan ei tarvitse tehdä kaikille alustoille erillistä versiota siitä paketista. Ainakin Dead Island Riptide: Zombie Bait -keräilypaketissa oli mukana erikseen steelbook-kotelo tyhjillään ja sen lisäksi itse peli normaalissa pelikotelossa.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Todennäköisesti kyseisessä keräilyversiossa ei ole valmiiksi peliä sisällä, vaan kauppiaan pitää avata se paketti ja lisätä se peli sinne itse. Tällaisella järjestelyllä valmistajan ei tarvitse tehdä kaikille alustoille erillistä versiota siitä paketista. Ainakin Dead Island Riptide: Zombie Bait -keräilypaketissa oli mukana erikseen steelbook-kotelo tyhjillään ja sen lisäksi itse peli normaalissa pelikotelossa.
Ei se noin voi mennä, sillä laatikossa johon tuo kaikki on pakattu lukee mille alustalle peli on. Tähän tapaan.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tuota temppuilua tekee useampi kauppa ja julkaisija, minkä seurauksena en yleensä osta näitä erikoislootia verkon yli ja haluan nähdä sen tavaran ennenkuin raha vaihtaa omistajaa.

Esimerkiksi Verkkokaupan Max Payne CE:t ei olleet muoveissa eikä edes teipillä sinetöity, valikoimassa löytyi varastossa sentin paskakerroksen alla lojuneita kappaleita, kappaleita joihin oli verkkiksen kundit vetäneet omasta takaa nauhat niin tiukkaan että koko pahvipakkaus oli pilalla, ja sitten itse ostamani hyllytuotteen joka oli hyväkuntoinen, mutta nythän mulla ei ole hajuakaan onko joku käynyt sisältöä ronkkimassa :D Konsolinetissä olisi myyjä ihan pokkana lykännyt mulle RE6 keräilypakkauksen joka oli kulmasta revennyt, tässäkin tapauksessa omat hoksottimet ja paikallaolo takasi sen, ettei käteen jäänyt nussittua tavaraa. Osasyy tilanteeseen on tietty siinä, että se CE-paketti on ehkä maailman halvin muoviroska ikinä.

Mutta oli mulla kysyttävääkin, varmistan vielä että Zavvi edelleen lähettää mantereelta tuotepaketit? Eli jos siis tilaan sieltä tyyliin eurolavan, niin kuinka todennäköisesti tulli pamputtaa?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ei se noin voi mennä, sillä laatikossa johon tuo kaikki on pakattu lukee mille alustalle peli on. Tähän tapaan.

Aaaa, no jos ne on tuollaisissa erikseen eri alustoille valmistetuissa paketeissa, niin sitten en kyllä mitään järkevää selitystä asialle keksi. Tokihan joku tuollaisen paketin ostanut voisi kysyä myyjältä, että miksi se oli avattu?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ei se noin voi mennä, sillä laatikossa johon tuo kaikki on pakattu lukee mille alustalle peli on. Tähän tapaan.

Mietinkin miten tuo omani oli jotenkin outo, mut se ei ollu tollasessa laatikossa vaan se päälipahvi oli auki päädyistä ja sisällä olevat boksit liu'utettiin ulos. Netissä näyttää olevan kuva aitoustodistuksesta jossa lukee, että näitä olisi liikkeellä 53160kpl. Omani on numero 53122, joten aika viimesiä, jos tuohon on uskominen.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mietinkin miten tuo omani oli jotenkin outo, mut se ei ollu tollasessa laatikossa vaan se päälipahvi oli auki päädyistä ja sisällä olevat boksit liu'utettiin ulos. Netissä näyttää olevan kuva aitoustodistuksesta jossa lukee, että näitä olisi liikkeellä 53160kpl. Omani on numero 53122, joten aika viimesiä, jos tuohon on uskominen.

Tuo kuva on jenkkiversiosta, voi hyvinkin olla että PAL-versiossa on erilainen loota.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Ainakin pari päivää PSN Storen kaikki käyttäjät ovat hyödyntää GTA V:n ennakkotilaajille tarkoitettua tarjousta. Nyt Storesta saa GTA IV: Complete Editionin 8 eurolla. Versio sisältää alkuperäisen pelin ja kaikki sen lisäosat.

"GTA IV: Complete Editionin" näytti eilen pystyvän lisäämään koriin ja ilm. myös maksamaan, mutta pääseekö pelaamaan, jos ei ennakkotilaa GTA V:n digitaaliversiota ?

Onko kukaan kokeillut ?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

"GTA IV: Complete Editionin" näytti eilen pystyvän lisäämään koriin ja ilm. myös maksamaan, mutta pääseekö pelaamaan, jos ei ennakkotilaa GTA V:n digitaaliversiota ?

Onko kukaan kokeillut ?

Näytti ainakin lähtevän lataukseen.

Edit: ja hinta näytti olevan 6.15e

https://store.sonyentertainmentnetw...o-iv/cid=EP1017-NPEB00882_00-GTAIVDIGITAL0001

Ja tuo missä on kaikki, on 20e

https://store.sonyentertainmentnetw...ndle/cid=EP1017-NPEB00511_00-GGTAIVEPIS000001

Edit2: kuiteissa jotka tuli spostiin lukee vain, että olen ostanut gta nelosen. Missään ei vaadita tai mainita sanallakaan gta5:n ennakkotilauksesta. Ainoastaan storen kuvauksessa. Mutta täytyyhän siellä päästä ostamaan kyseinen peli suoraankin, joten ei ne mun mielestä voi rahastaa 6euroa ja sanoa et sori...saat pelata ku maksat 70e lisää gta5:sta.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)


Kaikkein kokonaisedullisin paketti on GTA IV: The Complete Edition, jota näköjään edelleen kaupitellaan hilppaista vaille 8 euron hintaan:
https://store.sonyentertainmentnetw...tion/cid=EP1017-NPEB00882_00-PGRANDTHEF000001

Tuota kaikenkattavaa yhteispakettia ei löytynyt haulla "Grand Theft Auto", mutta kylläkin "GTA".
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

"GTA IV: Complete Editionin" näytti eilen pystyvän lisäämään koriin ja ilm. myös maksamaan, mutta pääseekö pelaamaan, jos ei ennakkotilaa GTA V:n digitaaliversiota ?

Onko kukaan kokeillut ?

Kyllä se toimii.
 
Ylös Bottom