Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuosta Risen 2 pelistä varoituksen sana. Itse en ole kyseistä tuotosta pelannut, mutta ilmeisesti porttaus ei ole kaikkein onnistuneimpia ja täten Metacritic pyörii aika heikoissa luvuissa ollen 47.
Metacritic Risen 2
Joka tapauksessa kyseinen collectors edition sisältää krääsää mukana ihan kiitettävästi joten 15e hinta tuosta ei ole paha ja todellakin jos sattuu olemaan alennuskoodia esim 10% niin hinnan saa vielä halvemmaksi (~13,30e).
Näytä liitetiedosto 11207
Mistä hyvästä ne näitä alennuskoodeja oikein jakaa? Itse olen asioinut puljussa jo vuosia eikä ikinä mitään koodeja ole tullut. Koetin tilistä löytää että onko puljulla mitään "new's letter:iä" mutta enpä kyllä selaista löytänyt.
Mistä hyvästä ne näitä alennuskoodeja oikein jakaa? Itse olen asioinut puljussa jo vuosia eikä ikinä mitään koodeja ole tullut. Koetin tilistä löytää että onko puljulla mitään "new's letter:iä" mutta enpä kyllä selaista löytänyt.
VPD.ltä tuli tänään tuo edullinen borderlands 2 loot edition, sääli vaan että lootasta puuttui osa pakettiin kuuluvista jutuista (bubble head figuuri ja aitous todistus).
Omakin VPD:stä tullut paketti oli korkattua mallia (arkun laatikon sinetit rikottu, muovit puuttuivat sisältä)
Äkkiseltään katsottuna kaikki oli onneksi kuitenkin mukana.
Kuuluiko muuten tuon metallikotelon olla tyhjillään ja peli erikseen perus BL2 kotelossa ?
Ei se noin voi mennä, sillä laatikossa johon tuo kaikki on pakattu lukee mille alustalle peli on. Tähän tapaan.Todennäköisesti kyseisessä keräilyversiossa ei ole valmiiksi peliä sisällä, vaan kauppiaan pitää avata se paketti ja lisätä se peli sinne itse. Tällaisella järjestelyllä valmistajan ei tarvitse tehdä kaikille alustoille erillistä versiota siitä paketista. Ainakin Dead Island Riptide: Zombie Bait -keräilypaketissa oli mukana erikseen steelbook-kotelo tyhjillään ja sen lisäksi itse peli normaalissa pelikotelossa.
Ei se noin voi mennä, sillä laatikossa johon tuo kaikki on pakattu lukee mille alustalle peli on. Tähän tapaan.
Ei se noin voi mennä, sillä laatikossa johon tuo kaikki on pakattu lukee mille alustalle peli on. Tähän tapaan.
Mietinkin miten tuo omani oli jotenkin outo, mut se ei ollu tollasessa laatikossa vaan se päälipahvi oli auki päädyistä ja sisällä olevat boksit liu'utettiin ulos. Netissä näyttää olevan kuva aitoustodistuksesta jossa lukee, että näitä olisi liikkeellä 53160kpl. Omani on numero 53122, joten aika viimesiä, jos tuohon on uskominen.
Ainakin pari päivää PSN Storen kaikki käyttäjät ovat hyödyntää GTA V:n ennakkotilaajille tarkoitettua tarjousta. Nyt Storesta saa GTA IV: Complete Editionin 8 eurolla. Versio sisältää alkuperäisen pelin ja kaikki sen lisäosat.
"GTA IV: Complete Editionin" näytti eilen pystyvän lisäämään koriin ja ilm. myös maksamaan, mutta pääseekö pelaamaan, jos ei ennakkotilaa GTA V:n digitaaliversiota ?
Onko kukaan kokeillut ?
Ja tuo missä on kaikki, on 20e
https://store.sonyentertainmentnetw...ndle/cid=EP1017-NPEB00511_00-GGTAIVEPIS000001
"GTA IV: Complete Editionin" näytti eilen pystyvän lisäämään koriin ja ilm. myös maksamaan, mutta pääseekö pelaamaan, jos ei ennakkotilaa GTA V:n digitaaliversiota ?
Onko kukaan kokeillut ?
Kyllä se toimii.