Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trophies: LittleBigPlanet (48 kpl)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FamaZ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

FamaZ

New Member
Täys lista.Epäviralliset suomennokset by Me, salaiset laitan spoileritageihin.

Pronssi

Puutarhat: Läpäise kaikki Puutarha-kentät

Savanni: Läpäise kaikki Savanni-kentät

Häät: Läpäise kaikki Hää-kentät

Kanjoni: Läpäise kaikki Kanjoni-kentät

Metropoli: Läpäise kaikki Metropoli-kentät

Saaret: Läpäise kaikki Saari-kentät

Temppeli: Läpäise kaikki Temppeli-kentät

Ammattiluoja: Läpäise kaikki Tutorial-kentät

Artisti: Lätkäise tarra johonkin

Kodintekijä: Lätki 10 tarraa tai koristetta podiisi

Muotitietoinen: Valitse hahmollesi asu, jossa on vähintään yksi esine Sackboyn päässä ja yksi esine kehossa sekä yksi materiaali

Penkoja: Kerää 25% palkintoilmapalloista tarinatehtävissä

Tahmakäpälä: Kerää 50% palkintoilmapalloista tarinatehtävissä

Aarteenmetstästäjä: Kerää 75% palkintoilmapalloista tarinatehtävissä

2X kerroin!: Saa 2x-kerroin

8X kerroin!: Saa 8x-kerroin

Huima vauhti!: Matkusta aevan älytöntä vauhtia

Huima korkeus!: Matkusta hirmusen korkealle

Ystävällinen: Läpäise kenttä useammalla kuin yhdellä pelaajalla

Bilehile: Läpäise kenttä online-moninpelissä 3 pelaajan kanssa, jotka ovat PSN-kaverilistassasi

Seurapiirityyppi: Läpäise kenttä online-moninpelissä 3 pelaajan kanssa, jotka eivät ole PSN-kaverilistassasi

Luokan priimus: Voita neljän pelaajan moninpeli.

Matkustaja: Läpäise yhteisökenttä**

EKA! Ole kymmenen ensimmäisen uuden yhteisökentän läpäisevän joukossa.

Kantaaottava: Tagita yhteisökenttä

Naapurusto: Anna viidelle kentälle sydän

Verkostoitumista: Anna kolmelle kentänluojalle sydän

Puhelias: Kirjoita & lähetä viesti yhteisökentästä

Luoja: Rakenna ja säästä kenttä, jonka lämpömittari on enemmän kuin 30%:a täynnä.

Ryhmäluoja: Rakenna ja säästä kenttä enemmän kuin yhden pelaajan kanssa, jonka lämpömittari on enemmän kuin 30%:a täynnä

Julkaisija: Julkaise kenttä nettiin

Kato mitä mä tein! Tekemääsi kenttää on pelannut vähintään 5 pelaajaa

Vasta alussa: Läpäise kaikki pääpolun tarinakentät

Hopea

20X kerroin! Saa 20x-kerroin

Huippupisteet: Kerää yhteensä 1 000 000 (miljoona) pistettä kaikista kentistä, joita olet pelannut

Saalistaituri: Kerää kaikki palkintoilmapallot tarinatehtävistä

Tohtori Frankenstein: Luo elävä otus, jolla on vähintään yhdet aivot, kaksi silmää sekä kaksi jalkaa tai rattaat/renkaat.

Yleisönmiellyttäjä: Tekemääsi kenttää on pelannut vähintään 50 ihmistä.

Rakkautta ilmassa: Julkaisemasi kenttä on saanut 5 sydäntä

Julkkis: Olet saanut 5 sydäntä pelaajana.

Kulta

Pelaa: Läpäise kaikki tarinakentät kuolematta, poikkeuksena kentät, jotka loppuvat kuolemaasi

Luo: Julkaisemasi kenttä on saanut vähintään 50 sydäntä ja sinä olet saanut pelaajana 30 sydäntä

Jaa: Pelaa 150 yhteisökenttää, tagita 50 kenttää ja anna sydän kymmenelle.

Platina

100% valmis: Ansaitse kaikki muut Little Big Planet trophyt saadaksesi Platina-palkinnon.

Salaiset

Trendien asettaja: Aseta tarra tai koristus jonkun toisen pelaajan säkkipersoonan päälle.

Kallonkerääjä: Tapa 100 otusta kaikkien kenttien aikana

Salatarraaja: Avaa kisa (Race) "Ensimmäisissä askeleissa" (First Steps)

Säkkilintu: Vietä kahdeksan sekunttia tai kauemmin ilmassa.

**Yhteisö-levut ovat siis muiden tekemiä kenttiä.

Samat Englanniksi

Bronze Trophies

The Gardens
Complete all levels in The Gardens

The Savannah
Complete all levels in The Savannah

The Wedding

The Canyons

The Metropolis

The Island

The Temples

Expert Creator
Complete all levels in the Tutorials

Artist
Place a sticker

Homemaker
Place 10 stickers or decorations in your pod

Fashion Sence
Choose a custume for your sackperson whith at last one item on your hand, at least one item on your body, and a material

Foreger
Collect 25% of the prize bubbles on the story levels

Sticky Fingers
Collect 50% of the prize bubbles on the story levels

Theasure Hunter
Collect 75% of the prize bubbles on the story levels

2X Multiplier!
Get a 2X Multiplier

8X Multiplier!
Get a 8X Multiplier

Incredible Speed!
Travel at incredible speed

Incredible Height!
Travel at incredible height

Friendly
Complete a level with more than one player

Party Person
Complete a level online with 3 other players who are on your friends list

Socialite
Complete a level online with 3 other players who are not on your friends list

Top of the class
Win a 4-player game

Traveller
Complete a community level

FIRST!
Be among the firs 10 people to complete a community level

Opinionated
Tag a community level

Neighbourhood watch
Heart 5 community levels

Networking
Heart 3 authors

Talktive
Post a comment on a community level

Creator
Build and save a level with the termometer more than 30% full

Team Creator
Build and save a level with more than one player whit the thermometer more than 30% full

Publisher
Publish a level

Look whar I made!
A level you published was played by 5 or more people

Silver Trophies

Just Beginning
Complete all the main path story levels

20X Multiplier!
Get a 20X Multiplier

Hi Score
Collect 1,000,000 points over all levels you have played

Booty Master
Collect all the price bubbles on the story levels

DR Frankenstein
Create a living creature with at least 2 eyes, 2 legs or wheels, and a brain

Crown Pleaser
A level you published was played by 50 or more people

Feel the love
A level you published was hearted by 10 or more people

Celebrity
You were hearted by 5 or more people as a player

Gold Trophies

Play
Complete all story levels whitout dying, whit the exception of those levels that only end when you die

Create

A level you published was hearted by 50 or more people and you were hearted by 30 or more people

Share
Play 150 community levels, tag 50 community levels and heard 10 community levels

[Platinum Trophy

100% Complete
Earn all LitleBigPlanet trophies to unlock this platinum trophy

Salaiset

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Trophies: LittleBigPlanet (47 + 1kpl)

Kuulostaa kyllä aika veikeältä menolta tuo, porukka pistetään luomaan oikein kunnolla saadakseen osan palkinnoista. Vähän silti epäilyttää nuo jotka ovat täysin muiden harteilla.

"mä annan sulle 5 sydäntä jos sä annat mulle 5 sydäntä"

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Trophies: LittleBigPlanet (48kpl)

Tämä on varmaan juuri semmoinen peli jota jaksaisi tahkoa niin paljon että kaikki palkinnot saisi metsästettyä. On jo ennakkotilattu. :) Harmi vain että julkaisupäivään on vielä vähän aikaa. :(

Create
A level you published was hearted by 50 or more people and you were hearted by 30 or more people
mulle toi trophy taitaa olla mahdoton. :(

Create
mulle toi trophy taitaa olla mahdoton. :(

Noh kuhan pari iltaa panostaa ja beta testaa kavereiden kanssa ja tietysti vähän mainostaa konsolifinissä ja muilla sivustoilla niin eiköhän niitä sydämmiä irtoa ajanmyötä viimeistään.

aika helppohan noita trophyjä on metsästää varsinkin onlines "1,000,000 points stage" :D

juu, noita trophyjä on aika helppo saada. tosin nuo saa 20x kerroin sun muut tuli mulle ilman, että katon trophy listaa. ihkuu, kun sain Julkkis trophyn äsken. :D

Onnistuin jo aiheuttamaan riidan erään amerikkalaisen trophy-huoran kanssa, kun kieltäydyin antamasta sydäntä hänen tekemilleen kentilleen. Selitin mielestäni asiallisesti, että näen pelin sydän-järjestelmän samalla tavoin kuin esim. Youtuben favourite-järjestelmän: sydämiä annan ainoastaan sellaisille kentille, joista itsekin pidän. En ole niin kovasti trophyjen perään, että kaikki vastaantulevat kentät pitäisi laittaa sydänsivuille. Tästä hyvästä kaveri haukkui minua hypokriitiksi ja poisti minut kaverilistaltaan (+ blokkasi minut).

Että sellaista. Muistakaahan te muutkin, että tuollaisen tähden ei toisille kannata hermostua. Tehkää parempia tasoja, niin niitä sydämiä tulee ilman viestihuoraamistakin.

Onnistuin jo aiheuttamaan riidan erään amerikkalaisen trophy-huoran kanssa, kun kieltäydyin antamasta sydäntä hänen tekemilleen kentilleen. Selitin mielestäni asiallisesti, että näen pelin sydän-järjestelmän samalla tavoin kuin esim. Youtuben favourite-järjestelmän: sydämiä annan ainoastaan sellaisille kentille, joista itsekin pidän. En ole niin kovasti trophyjen perään, että kaikki vastaantulevat kentät pitäisi laittaa sydänsivuille. Tästä hyvästä kaveri haukkui minua hypokriitiksi ja poisti minut kaverilistaltaan (+ blokkasi minut).

Että sellaista. Muistakaahan te muutkin, että tuollaisen tähden ei toisille kannata hermostua. Tehkää parempia tasoja, niin niitä sydämiä tulee ilman viestihuoraamistakin.

Juu tossa eilen törmäsin kamalimpaan trophyhuoraus yritelmään ikinä...
Tyyppi oli iskenyt muutamia yksinpelistä ansaittuja tavaroita maahan ja kuvauksessa vain vinguttiin sydämmiä...

Ainakin kolme kenttää olen nähnyt joissa on [ALKU] -- [TULOSTAULU] ja jonnekkin sinne tulostaulun taakse valmiita koneita että saa lämpömittariin 30%.... thats it :mad:

Heh johan oli omituinen kaveri. Mutta toisille nuo pokaalit taitaa olla enemmänkun tärkeitä, vaikka kyllähän noita itse jos toinenkin kerää. Ja tein itsekkin kentän, johon änkesin maalin, tulostaulun ja rakentelin mitä sattuu. Että sain 30% täytettä. Sekä myös 4 ohjaimella yksinäni.

Nyt olisi nuo kaikki julkaisun jälkeen kerättävät sydämet jne tekemättä. Mutta en tiedä miten oman kentän tekeminen onnsituu. Siis sellainen, että sille jätetään sydämiä. No aika näyttää, kun kerkeen kentän väsätä. Sitten palkintokuplia puuttuu ja kuolematta ei ole lähimainkaan kaikkia kenttiä menty. Tänään noita pikkukenttiä selvittelin.

tarkottaako tuo tagitus sitä kommenttia, eli pitää valita joku vaihtoehto siitä laatikosta, kun on mennyt kentän läpi?

tarkottaako tuo tagitus sitä kommenttia, eli pitää valita joku vaihtoehto siitä laatikosta, kun on mennyt kentän läpi?

Juuri sitä tarkoittaa. Eli Hyvä, Erinomainen, Huono, Musiikillinen jne.

Itse en ole kertaakaan katsonut sitä trophy listaa ja silti nitä pyttyjä satelee:) Mahtava peli!

Miksi en saa sitä trophyy missä pitää mennä kaikki harjoitus osiot? oon mielestäni menny kaikki. tehtynä on kaikki ns. pakolliset, ja niistä männistä ja muttereista kaikki. missään kohtaa en löydä sellaista kysymysmerkkiä, joka ilmoittaa, että siinnä olisi harjoitus tehtävä.. helppiä?

Miksi en saa sitä trophyy missä pitää mennä kaikki harjoitus osiot? oon mielestäni menny kaikki. tehtynä on kaikki ns. pakolliset, ja niistä männistä ja muttereista kaikki. missään kohtaa en löydä sellaista kysymysmerkkiä, joka ilmoittaa, että siinnä olisi harjoitus tehtävä.. helppiä?

Oletko vetänyt myös kaikki kytkinharjoitukset? Ovat samalla sivulla muttereiden ja mäntien kanssa. Lisäksi tulostaulu ja kilpajuoksu ym. esineissä on myös tutoriaalit, mutta niissä ne ovat vain videonpätkä. Itse en ollut noista kuin pari kerennyt katsomaan siinä vaiheessa, kun minulle kilahti pysti kytkintehtävien jälkeen.

Oletko vetänyt myös kaikki kytkinharjoitukset? Ovat samalla sivulla muttereiden ja mäntien kanssa. Lisäksi tulostaulu ja kilpajuoksu ym. esineissä on myös tutoriaalit, mutta niissä ne ovat vain videonpätkä. Itse en ollut noista kuin pari kerennyt katsomaan siinä vaiheessa, kun minulle kilahti pysti kytkintehtävien jälkeen.

Joo on tehty myös kytkimistä. noista videoista katoin vaan pari sekunttia, ja sit painoin pois. pitäskö ne kattoo loppuun asti?

Joo on tehty myös kytkimistä. noista videoista katoin vaan pari sekunttia, ja sit painoin pois. pitäskö ne kattoo loppuun asti?

Riittää tuolleen. Mutta käy nyt kaikki paikat läpi popit valikosta. Rakennus tai tarra puolella jossakin jotakin tekemättä. Ja valkoinen kysymysmerkki popit valikossa pitäs antaa sellaisia, joita ei ole tehty.

Ylös Bottom