Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trophies: LittleBigPlanet (48 kpl)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FamaZ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Trophies: LittleBigPlanet (48kpl)

Tämä on varmaan juuri semmoinen peli jota jaksaisi tahkoa niin paljon että kaikki palkinnot saisi metsästettyä. On jo ennakkotilattu. :) Harmi vain että julkaisupäivään on vielä vähän aikaa. :(

Quottaampa tässä itseäni. Tuli vihdoin viimeinen ja vaikein kultainen pysti eli tuo "play" hommattua. En ole mikään kovin nopea pelaaja ilmeisesti. Mutta nyt on platina enään parin pystin päässä. "Booty Masterista" puuttuu enään tasan yksi kpl. :)

Quottaampa tässä itseäni. Tuli vihdoin viimeinen ja vaikein kultainen pysti eli tuo "play" hommattua. En ole mikään kovin nopea pelaaja ilmeisesti. Mutta nyt on platina enään parin pystin päässä. "Booty Masterista" puuttuu enään tasan yksi kpl. :)

Ootkos saanu jo sitä 4 pelaajaa ystävälistalt tms... nimittäin jos et ni voisin tulla hankkii sitä sun kanssa?

Ootkos saanu jo sitä 4 pelaajaa ystävälistalt tms... nimittäin jos et ni voisin tulla hankkii sitä sun kanssa?

Täällä olisi myös yksi halukas tuon saamaan. Ja tarvisin muutenkin apua niissä kentissä missä pitää olla 4 henkeä että saa kaikki kuplat. Eli kaikki ketkä tarvii apua/jaksaa auttaa mua niin lisäilkää ja mäkin lisäilen teitä. Jaan myös sydämmiä ja pelailen teidän kenttiä sun muuta vastaavaa, mitä ikinä mieleen tuleekaan. ;)

Hmmm joku neljään pelaajaan liittyvä palkinto vielä puuttui. Lisäilen sut ja Huzkon kaverilistoille jahka tästä kotia joskus pääsen, niin pelaillaan vaan niitä neljän pelaajan juttuja joskus vaikka illemmalla jahka vielä yksi mukaan saadaan siis. :)

Hmmm joku neljään pelaajaan liittyvä palkinto vielä puuttui. Lisäilen sut ja Huzkon kaverilistoille jahka tästä kotia joskus pääsen, niin pelaillaan vaan niitä neljän pelaajan juttuja joskus vaikka illemmalla jahka vielä yksi mukaan saadaan siis. :)

Puuttuu myös Party Person ja Top of the Class -trophyt, joten voisin tulla messiin pelaileen.
Lisäilen kamuiks, jotka puuttuvat :)

Vastaus: Trophies: LittleBigPlanet (48 kpl)

Mut voipi lisätä kaverilistoille, jos tarvii apua jonkun trophyn saamisessa(esim. party persom tai 4x kuplien keruu tms.)

Pitäisi näitä trophyja saada koskien yhteisöä. Sydämiä tarvitsisin ja pelikertoja kenttääni. Kenttä ei ole kovin laadukas, pitäs tehdä toinen kun jaksais keskittyä pidempään. :D Nykyisestä kentästäni saa pari trophya hommattua jos on uusi pelaaja.

Eli H4H, kommenttia ja sydämiä. Niin teen sinulle saman :) Pelinimihän on FMIX, Kiitos!

Ääh... Yritän saada sitä harjoitusosiot-trophyä, mutta en ainakaan löydä enää yhtään harjoituksia. Ärsyttää, yksi ainoista trophyistä mikä on jäljellä...

Mult puuttuu enää pikataiteilija ja luo trophyt, ni voisitteko laittaa mulle ja kentilleni sydämen, että saisin luo trophyn, en sitä muuten saa mitenkään. kiitos

Joo, kyl mä voin, voisitteko tehdä saman mulle (suomicheese), mikä pleikkarinimesi on fidor?

Ai Ihanuutta :D
Sieltähän se tuli tuo "Pelaa" trophy, kyllä meinasi jo tippa tirahtaa housuihin kun aina kuolin ihan ihme paikkoihin tai sitten olin kentän melkein suorittanut niin viimeiseen esteeseen :rolleyes: Nyt olen ylpeä itsestäni :)
Muuten tarvitsisin kavereita jotta saisin noita esineitä kerättyä kun en millään löydä... ja puuttuu tuo 4 peli trophykin.
On se vaan kumma mitenkä tuommonen virtuaali pokaali saa ihmisen pelaamaan monta tuntia samaa kenttää....

Mistä sitä vettä saa lisättyy kenttään?

Tämähän on siis trophy, jota ei tarvitse saada saadakseen platinan. Ensin täytyy ostaa Pirates of the Caribbean -DLC paketti. Tämän mukana tulee tutoriaalikenttä, jossa opetetaan veden lisääminen kenttään. Olin kyllä tavallaan hieman pettynyt, kun en voinut tehdä erillisiä altaita, vaan pelkästään veden tasoa voi muutella :s

Viimeinen trophy (Aarteenkerääjä) puuttuu ja nyt tuli ongelma vastaan. Olen kerännyt kaikki palkintokuplat yhdestä tasosta (tarkistin vaikka kuinka monesta oppaasta ja olen tästä 100% varma), mutta silti peli näyttää että yksi palkintokupla puuttuu. Olen kerännyt kaikki palkintokuplat tasosta jo varmaan viisi kertaa muttei mikään tunnu auttavan. Mitä pitäisi tehdä?

Eikö tosiaankaan näe mistään valikosta, kuinka montta community leveliä on pelattu "Share" -trophya ajatellen? Vai täytyykö vaan pelailla ja tagitella kunnes tärppää?

Eikö tosiaankaan näe mistään valikosta, kuinka montta community leveliä on pelattu "Share" -trophya ajatellen? Vai täytyykö vaan pelailla ja tagitella kunnes tärppää?

Ei näe. Mikä siinä on niin vaikeaa pelata vaan? Kun kerran tuollainen trophy kyseessä niin kyllä se sieltä tulee. Pelaat niitä Short hakusanalla olevia kenttiä niin ei tuossa montaa tuntia mene.

Ylös Bottom