Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Onko lasikaapissa johon XO:n olen suunnitellut laittavani tarpeeksi hyvä ilmanvaihto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja K0ivu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Onko lasikaapissa johon XO:n olen suunnitellut laittavani tarpeeksi hyvä ilm

Matalempi tuo kyllä on aika paljon, mutta ihan kuin sivuilla olisi enemmän tilaa kun Boksin on laittanut siihen kuin minun vastaavassani ja melkein sanoisin että sivut ovat tärkeämmät vaaka-asennossa tuuletuksen kannalta kuin päällystä.

Mittaamalla tuon tason leveyden se selviäisi jos viitsisit, että näyttääkö se vaan vai onko se todella tuo sinun tasosi leveämpi. Siis että paljonko sen leveys on.

Sinulla ei kuitenkaan ole ovea tuossa käsitykseni mukaan, se vähän aina lisää syvyyssunnassa tilaa. Vai onko tuossa yhdessä kuvassa ainakin ovi?

Paljonko suunnilleen boksin takaosan ja seinän välinen matka on?

--

Mikäs telkkari tuossa on ja peli taitaa olla Fallout 3?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Onko lasikaapissa johon XO:n olen suunnitellut laittavani tarpeeksi hyvä ilm

Matalempi tuo kyllä on aika paljon, mutta ihan kuin sivuilla olisi enemmän tilaa kun Boksin on laittanut siihen kuin minun vastaavassani ja melkein sanoisin että sivut ovat tärkeämmät vaaka-asennossa tuuletuksen kannalta kuin päällystä.
Usko pois, ei ole merkitystä. Ei se ole mitään senttipeliä, jossa 11 cm boksin reunoista kaikki toimii mainiosti, mutta 10 cm:llä RROD iskee vääjäämättä.

Mittaamalla tuon tason leveyden se selviäisi jos viitsisit, että näyttääkö se vaan vai onko se todella tuo sinun tasosi leveämpi. Siis että paljonko sen leveys on.
Lonkalta sanoisin 50 cm. Mutta kuten olen sanonut, kaappisi näyttää enemmän kuin riittävän tilavalta boksia varten. Etenkin jos laitan konsolin pystyasentoon, jolloin on ilmatilaa joka puolella suorastaan metritolkulla.

Sinulla ei kuitenkaan ole ovea tuossa käsitykseni mukaan, se vähän aina lisää syvyyssunnassa tilaa. Vai onko tuossa yhdessä kuvassa ainakin ovi?
Siinä on lasiovi, joka on pelatessa aina kiinni. Lähikuvaa varten avasin oven, koska siitä tuli salaman kanssa ikävä heijastus.

Paljonko suunnilleen boksin takaosan ja seinän välinen matka on?
Arviolta 25 cm. Kaapissa ei ole takalevyä, kuten kuvistakin näkyy.

Mikäs telkkari tuossa on ja peli taitaa olla Fallout 3?
Toshiba 37WL68 ja Fallout 3 X360-versiona.

Boksi siis toiminut täysin moitteetta tuolla paikalla missä se tuossa kuvassa on? Ei pienintä ongelmaa, vai?

--

Vaaka-asento on turvallisempi (ei pääse kaatumaan) ja kai levyillekin parempi. Pystyasento en tiedä saattaisiko jos haluaisi paremman ilmanvaihdon vielä parempi ratkaisu tuossa minun versiossani.

Vaaka-asentoon sitä kaavailen tuon takia eniten että ei voi päästä kaatumaan kun nämä tämmöiset vehkeet kun tahtovat tunnetusti olemaan herkkiä hajoamaan jos vähän kolhiintuu. Ei paljoa tarvitse niin joku pieni vika ainakin.

Boksi siis toiminut täysin moitteetta tuolla paikalla missä se tuossa kuvassa? Ei pienintä ongelmaa, vai?
Zip. Nada. Nilch.

Vaaka-asento on turvallisempi (ei pääse kaatumaan) ja kai levyillekin parempi. Pystyasento en tiedä saattaisiko jos haluaisi paremman ilmanvaihdon vielä parempi ratkaisu, mutta vaaka-asentoon sitä kaavailen tuon takia eniten että ei voi päästä kaatumaan ja nämä tämmöiset vehkeet kun tahtovat tunnetusti olemaan herkkiä hajoamaan jos vähän kolhiintuu.
PS3 oli edellisessä kämpässä vuoden verran pystyasennossa, eikä ollut kertaakaan pienintäkään vaaraa kaatua. Jos seudullanne ei ole vakavat maanjäristykset yleisiä, ei se boksikaan itsekseen siellä kaapissa kaadu. Tässä ketjussa on myös todettu, että asennolla EI OLE MERKITYSTÄ.

Vaikuttaa kätevältä tuo säilytyskaappi. Olen itsekin harkinnut vastaavan ostamista. Mistä ostit ja paljon tuolla oli hintaa ?

Pystytkö laittamaan tarkempia mittoja hyllystä ? Esimerkiksi, kuinka paksu on lasiovi ?

Ylös Bottom