Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk 3!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja McKiller
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lisää tietoa tohon TH3:seen :
4-pelaajan moninpeli,trick attack, HORSE, tag, king of the hill, Oman hahmon teko mahdollista,Alussa Ruutuina foundry, Rio, suburbia, airport, Tokyo ja LA(niitä saa kai lisää kun vetää peliä eteenpäin), 13 skeittaajaa, Teksturoidut skeittaajat. Peli julkaistaan Maaliskuussa

Jooh näyttää siltä että Tony Hawk's Pro Skaterin ystäviä odottaa Game Boy Advancella jälleen kerran todella upea pelikokemus!

- Esa

Toivottavsti Vicarious Visions tekee tuon pelin. VV:n pojat tietävät nimittäin kuinka homma hoidetaan. Eiköhän Neversoftilla ole tarpeeksi tekemistä THPS4:n kanssa:D

No niin, tätä peliä kyllä odotetaan. Pelasin kakkosen nimitttäin seitsemän kertaa läpi, ja sitä saa vain miettiä montako tuntia olen käyttänyt itse peliin (aika paljon nimittäin...). Hyvältä näyttää TH3!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tilt
Toivottavsti Vicarious Visions tekee tuon pelin. VV:n pojat tietävät nimittäin kuinka homma hoidetaan. Eiköhän Neversoftilla ole tarpeeksi tekemistä THPS4:n kanssa:D
IGN:ltä kopsastu:

It's no surprise that the same development team has been recruited for the next edition on the handheld, and it wasn't long after the release of the first title that Vicarious Visions went to work on Tony Hawk's Pro Skater 3 for the Game Boy Advance.

Elikkä kyllä VV on TH3:n asialla.

No koska Vicarious Vicions on uuden pelin takana, nyt ei ole mitään syytä epäillä, etteikö TH3:sta tulisi yhtä hyvä kuin edeltäjänsä GBA:lla.

Veikkaanpa, että edellisestä osasta pitäneet tulevat varmasti rakastamaan jatko-osaa, mutta tuskin se mitään uutta tarjoaa niille, jotka eivät liiemmin edellisestä osasta välittäneet..

- Esa

I agree. Silti tästä pelistä tulee huippu hommeli.
Kuinkas moni muuten vielä pelaa THPS2:ta. Itse pelailen sitä vieläkin. En ole nimittäin vielä läpäissyt Career Modea ihan kaikilla skeittaajilla, ja secret tapekin puuttuu nykistä:D

I agree. Silti tästä pelistä tulee huippu hommeli.
Kuinkas moni muuten vielä pelaa THPS2:ta. Itse pelailen sitä vieläkin. En ole nimittäin vielä läpäissyt Career Modea ihan kaikilla skeittaajilla, ja secret tapekin puuttuu nykistä:D

Mulla ei enää THPS2:ta olekaan, valitettavasti, mutta Tony Hawk 3:n voisi ostaakin ja pitääkin ihan omana.

- Esa

...ja secret tapekin puuttuu nykistä:D
Se on muutes ovelassa paikassa... ja hankalassa vieläpä kaiken lisäksi. Kesti mulla aika kauan tajuta miten sinne pääsee. Arvasin kyllä missä se on, mutta en tiennyt yhtään miten sinne pitäisi päästä.

Heh heh heh. IGN pcket-saitti haaastatteli jotakin Vicarious Visionsin hemmoa, joka kertoi heidän THPS2-tiiminsä saaneen paljon mailia, kun Nykin scret tape ei tahdo löytyä sitten millään:D

Heh heh heh. IGN pcket-saitti haaastatteli jotakin Vicarious Visionsin hemmoa, joka kertoi heidän THPS2-tiiminsä saaneen paljon mailia, kun Nykin scret tape ei tahdo löytyä sitten millään:D
Suoraan sanoen se on kyllä ihan käsittämättömässä paikassa. Saa olla kyllä ylpeä jos sen on löytänyt :D

Oh! Haukka 3 kiilaa kyllä "tulevaisuuden hankinnat" -listan ykköseksi!!
Todella hienon näköisiä ruutukaappauksia pelistä.

Juuh, siitä nykin tapesta vielä sen verran että tuolla gba peliapu puolella on yks thread sitä koskien. Itse sain sen joskus pari viikkoa sitten, ja nyt on menossa career seuraavalla äijällä. Tuo haukka kolmosen pienempi video on jo niin siisti että oli pakko katsoa tuo toinenkin vaikka modeemikäyttäjä olenkin :D
Eikö kukaan muu muuten kuunnellut tuota musiikkia noissa videoissa? Ei ollut hullumman kuulosta räminää.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Herrajumala... Ja minä kun luulin että THPS2 oli upean näköinen.

En sitten tiedä, hankinko tämän PS2:lle, GameCubelle vai GBA:lle, vai useammallekin, jokainen versio on varmasti hankkimisen arvoinen.

Ja se THPS2 Nykin secret tape... Kun ei millään löytynyt, niin turvauduin netistä haettaviin ohjeisiin... Sijainti selvisi kyllä mutta sen hakeminen oli silti tuskan takana.

Ylös Bottom