Näyttäisi siltä että Tony Hawk 3:sessa olisi 2peli! http://pocket.ign.com/news/40859.html <--tuolla kuvia ja tietoa.
Minulla ei ole 2 mutta pakko-ostos tuo 3!
Minulla ei ole 2 mutta pakko-ostos tuo 3!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
IGN:ltä kopsastu:Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tilt
Toivottavsti Vicarious Visions tekee tuon pelin. VV:n pojat tietävät nimittäin kuinka homma hoidetaan. Eiköhän Neversoftilla ole tarpeeksi tekemistä THPS4:n kanssa![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tilt
I agree. Silti tästä pelistä tulee huippu hommeli.
Kuinkas moni muuten vielä pelaa THPS2:ta. Itse pelailen sitä vieläkin. En ole nimittäin vielä läpäissyt Career Modea ihan kaikilla skeittaajilla, ja secret tapekin puuttuu nykistä![]()
Se on muutes ovelassa paikassa... ja hankalassa vieläpä kaiken lisäksi. Kesti mulla aika kauan tajuta miten sinne pääsee. Arvasin kyllä missä se on, mutta en tiennyt yhtään miten sinne pitäisi päästä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tilt
...ja secret tapekin puuttuu nykistä![]()
Suoraan sanoen se on kyllä ihan käsittämättömässä paikassa. Saa olla kyllä ylpeä jos sen on löytänytLainatun viestin kirjoitti alkujaan tilt
Heh heh heh. IGN pcket-saitti haaastatteli jotakin Vicarious Visionsin hemmoa, joka kertoi heidän THPS2-tiiminsä saaneen paljon mailia, kun Nykin scret tape ei tahdo löytyä sitten millään![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan McKiller
pocket.ign.comissa kaksi Tony Hawk 3 videoo!