Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Burnout Paradise: 8 pelaajan trophyt

Vastaus: Burnout 8 pelaajan trophyt

Etsikää tänään klo 22.00 minun hostaama peli ja tulkaa Wildcatsien stadionille.
 
Vastaus: Burnout 8 pelaajan trophyt

Etsikää tänään klo 22.00 minun hostaama peli ja tulkaa Wildcatsien stadionille.

Eiköhän tuo onnistu. Autolla vai pyörällä? Multa puuttuisi enemmän noita autoilujuttuja, prätkäpuolelta on kaikki trophyt jo hankittunakin, tosin tekemättömiä challengeja kyllä on sielläkin.
 
Vastaus: Burnout 8 pelaajan trophyt

Etsikää tänään klo 22.00 minun hostaama peli ja tulkaa Wildcatsien stadionille.

Ourait. Katsotaan paljon saadaan porukkaa mukaan. :)
Aikatehtävät kelpaa mainiosti täällä, sillä en ole niitä vielä yhtään kerennyt tehdä. Jos vaikka joku muukin keräilee noita palkintoja? :cool:
 
Vastaus: Burnout 8 pelaajan trophyt

Ourait. Katsotaan paljon saadaan porukkaa mukaan. :)
Aikatehtävät kelpaa mainiosti täällä, sillä en ole niitä vielä yhtään kerennyt tehdä. Jos vaikka joku muukin keräilee noita palkintoja? :cool:
Minä keräilen kaikki mitä irti saan :)
 
Vastaus: Burnout 8 pelaajan trophyt

Kaljuapinalle ja Vilhotukselle kiitokset seurasta, tuli taas muutama pytty lisää. Sattumalta sitten noiden jälkeen vielä osuin peliin jossa tuli heti sitten se 8 pelaajaa stadionilla -tehtävä. Kaverilistapyttyyn oikeastaan enää sitten tarvii lisäsäätöä, nykyisellä muutamalla kaverilistalaisella kun ei burnoutia ole... Tuon lisäksi onlinepytyistä puuttuu stunt, marked man & road raget. Mutta eiköhän nuokin riittävän helposti saa kunhan saa hostattua pelin josta löytyy enemmän kuin kaksi pelaajaa.
 
Vastaus: Burnout 8 pelaajan trophyt

Kaljuapinalle ja Vilhotukselle kiitokset seurasta, tuli taas muutama pytty lisää. Sattumalta sitten noiden jälkeen vielä osuin peliin jossa tuli heti sitten se 8 pelaajaa stadionilla -tehtävä. Kaverilistapyttyyn oikeastaan enää sitten tarvii lisäsäätöä, nykyisellä muutamalla kaverilistalaisella kun ei burnoutia ole... Tuon lisäksi onlinepytyistä puuttuu stunt, marked man & road raget. Mutta eiköhän nuokin riittävän helposti saa kunhan saa hostattua pelin josta löytyy enemmän kuin kaksi pelaajaa.

Ei noihin kisa trofeisiin tarvitse kuin yhden kaverin itsensä lisäksi... (testattu)
 
Vastaus: Burnout 8 pelaajan trophyt

Ei noihin kisa trofeisiin tarvitse kuin yhden kaverin itsensä lisäksi... (testattu)

Kas, hyvä tietää. Pitää sitten koittaa etsiä niiden aktivointi paremmin. Sitä on joskus vaan sokea.

EDIT: Todellakin, olisi niitä menuja voinut katsoa vähän paremmin, siellähän ne valinnat kykki. Nyt sitten on nuokin pytyt hyllyssä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Burnout 8 pelaajan trophyt

"8 Players meet in the Wildcats Baseball Stadium"

Nyt löytyi hyvä ja helppo keino saada tämä trophy. Kaikessa yksinkertaisuudessaan homma toimii näin: aloita nettipelin hostaaminen ja odota niin kauan kunnes huone on täynnä (8 pelaajaa). Sen jälkeen aloita freeburn challenge nimeltä "Batter Up". Tehtävänä on nimittäin tapaaminen Wildcatsien stadionilla. Ja kohtaa kuuluukiin trophyn kilahdukden ihana ääni.... :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Burnout 8 pelaajan trophyt

Lisäilin tästä ketjusta porukkaa kaverilistalle, tarkistakaahan onko tullut pyyntöjä ja lisätkää listalle jos sinne van mahtuu. Jos vaikka sais 8 tyyppiä yhtäaikaa stadionille? Eilen hinkkasin jenkkien kanssa challengeja viitisen tuntia mutta eipä tullut tuota "Batter Up":ia..

Edit: koitin tuota hostaamistakin juu, mutta eihän sinne ketään tullu. Pitänee koittaa vielä ja odotella vaan kauemmin.
 
Vastaus: Burnout 8 pelaajan trophyt

Lisäilin tästä ketjusta porukkaa kaverilistalle, tarkistakaahan onko tullut pyyntöjä ja lisätkää listalle jos sinne van mahtuu. Jos vaikka sais 8 tyyppiä yhtäaikaa stadionille? Eilen hinkkasin jenkkien kanssa challengeja viitisen tuntia mutta eipä tullut tuota "Batter Up":ia..

Edit: koitin tuota hostaamistakin juu, mutta eihän sinne ketään tullu. Pitänee koittaa vielä ja odotella vaan kauemmin.
Itse tein sen loppujen lopuksi niin että olin kahdeksan pelaajan huoneessa ja lähetin hostille ystävällisen privaviestin josko hän voisi "Batter Upin" laittaa seuraavaksi ja niin myös tapahtui. Tämä ei tosin tarkoita että kaikki niin tekisi mutta kannattaa kokeilla.
 
Vastaus: Burnout 8 pelaajan trophyt

Oisko huomenna 8 pelaajaa klo: 19 aikaan onlinessa? Voitaisiin tehdä nuo Trophyt.
 
Vastaus: Burnout 8 pelaajan trophyt

Oisko huomenna 8 pelaajaa klo: 19 aikaan onlinessa? Voitaisiin tehdä nuo Trophyt.

Minä myös messissä. Tänään ei onnistunut batter uppi vainka kuinka yritti... Kuka sitten perustaakin pelin niin pyyntöä vaan: rantapallo
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Burnout 8 pelaajan trophyt

Mukana ollaan. Tai siis olen tuolla jo (jos tämä nyt enää tässä vaiheessa ketään tavoittaa). Friends only tällä hetkellä, joten saa pistää vaikka viestiä niin avataan tai lisätään. Tai heittää kutsua sitten oman pelin suuntaan. Miten vaan.

EDIT: Tunnin verran tuli sitten kaksin ja kolmin noita tehtyä kun ei enempää ilmestynytkään. Mut ihan kivaa silti, kiitos osanottajille. Kertyi haastemäärä ihan mukavasti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Burnout 8 pelaajan trophyt

Äh.... Pelasin Burnouttia vartin ja lopetin juuri, kun sain tietoon, että olettekin onlinessa.

Sitten menin pelaaman yhden NHL - matsin onlineen ja sen jälkeen pikkuveli tulikin vinguttamaan "mun vuoro!" :D

Käykö huomenna uudelleen? Sama aika? Mulle käy kyllä aikasemminkin.
 
Vastaus: Burnout 8 pelaajan trophyt

Moi,järkevää peliseuraa kaivattaisiin trophy ja freeburn challenge jahtiin.Hermo palaa ..ska rinkiä pyörittäviin ulkomaan heeboihin.Iltaisin ja viikonloppuisin olisi tarkoitus ajella.
 
Vastaus: Burnout 8 pelaajan trophyt

Moi,järkevää peliseuraa kaivattaisiin trophy ja freeburn challenge jahtiin.Hermo palaa ..ska rinkiä pyörittäviin ulkomaan heeboihin.Iltaisin ja viikonloppuisin olisi tarkoitus ajella.
Laita kaverikutsua. Itselle kelpaisi myös muutama trophy lisää.
 
Vastaus: Burnout 8 pelaajan trophyt

Lisätkää mun PSN - nickini.

On nyt sen verran kiire, etten ehdi tästä napsia teiän nickejä.
 
Vastaus: Burnout 8 pelaajan trophyt

Jaksaisko joku tulla tekemään timed challengeja sen verran, että trophy irtoo? Nuo vaadittavat kymmenen on jo varsinaisessa pelissä tehtynä, mutta eipä oo pyttyä noista tullut joten nyt pitäis koittaa ottaa uus peli ja tehä nuo challenget. Viis on jo ulkomaan porukan kans tehty, mutta onhan tuo jotenki vaan niin vaikeeta kun aina on se 1-2 naamaa mukana jotka ei vaan tee sitä mitä pitäis.

Help, Anyone? Lisätkää nikki kaverilistalle kaikki jotka tätä pelailee..
 
Ylös Bottom