Vastaus: PS4, Xbox 720, Wii 2, Seuraavan sukupolven teknologia
Ja mitä tulee tuohon kuvaan, niin lentokoneen tunnus on kyllä niin surkealla tekstuurilla tehty ettei se oikeasti kestä tarkempaa tarkastelua.
Mutta jos itselleen riittää "huonompi" grafiikka ja on itselleen jo vuosia sitten perustellut ettei grafiikka ei ole se juttu mitä next geniltä haetaan, niin tästähän on ihan turha vääntää.
Minä en usko, että pelikokemus omalta kohdaltani paranisi sen 400-600€ edestä, mitä uusi konsoli maksaa, vaikka lentokoneen tunnus olisikin skarpimmilla tekstuureilla ja torilla hienommat kojut (kärjistettynä). Olet silti oikeassa siinä, ettei ole mitään universaalia juttua, joka tekee pelikokemuksesta paremman, vaan yksilökohtaista tämä hyvin pitkälti on. Minulle hyvä pelikokemus on hyvä, vaikka se olisi toteutettu 16-BIT raudalla.
Toinen sivujuonne, mistä olisi kiva kuulla enemmän hardcore Nintendo miehiltä, että mitä vikaa on peruspädi pelaamisessa? Oikeasti?
Miksi erilaisuus ja oman tien kulkeminen on itseisarvo
Tässä olisi edelleenkin "peruspädi", jos ei sitä oltaisi missään vaiheessa lähdetty kehittämään eteenpäin:
Nintendo on innovoinut padia jokaisessa konsolisukupolvessa (paitsi ehkä Gamecuben kohdalla), ei pelkästään Wiin ja Wii U:n. Sama homma kannettavissa.
Minua ei haittaa, jos Xboxin ja Sonyn ohjaimet pysyvät samana generaatiosta toiseen, mutta mielestäni tarjontaa vain rikastuttaa se, että se kolmas osapuoli pyrkii kehittämään tätäkin puolta konsoleissa ja tarjoamaan yksilöllisiä pelikokemuksia. Kaikista tylsin ratkaisu mielestäni olisi se, että kaikkien laitteet ovat lähtökohtaisesti samat ja Nintendon konsolin erottaa se, että sille löytyy Mariot sun muut. Jos Nintendon lähestymistapa ei miellytä, niin voi pidättäytyä Nintendon konsolien hankinnasta ja pelailla sillä Pleikkarilla.
Itse en ymmärrä miksi Nintendo pitää marssia ehdottomasti tietyn kaavan mukaan ja ollaan hyvinkin vaihtoehdottomia
Mitäs se saman ohjaimen käyttö jokaisessa konsolisukupolvessa sitten on, jos ei "ehdottomasti tietyn kaavan mukaan marssimista"?
ps: pistä se 5v pelaamaan sillä Pleikkarilla, jos ohjain sopii paremmin käteen. Kyllä sillekin löytyy hyviä lasten pelejä...Itseasiassa
huomattavasti enemmän, mitä Wii U:lle