Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4, Xbox One, Wii U - 8. sukupolven konsolit

Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Julkaisupelit näyttävät nimittäin olevan aivan täyttä kuraa.

LOL
Ikinä ollu julkussa näin hyvästi pelattavaa. Ihan valittavaksi asti! Pelkkä BF4 riittää itelle jo konsolin ostoperusteeksi :D
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

LOL
Ikinä ollu julkussa näin hyvästi pelattavaa. Ihan valittavaksi asti! Pelkkä BF4 riittää itelle jo konsolin ostoperusteeksi :D

Eihän siellä ole edes yhtään hyvää autopeliä.. :rolleyes:
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Eikä ole edes näköpiirissä mitään ratilla pelattavaa. :(

Katsotaan nyt, josko Logitech rakastaisi taas pelaajia ja varmistaisi rattiensa tuen uudella polvella. Siihen vakaasti luottaen silityslauta odottaa vuoroaan. DriveClub kiikareissa siellä jossain.
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Katsotaan nyt, josko Logitech rakastaisi taas pelaajia ja varmistaisi rattiensa tuen uudella polvella. Siihen vakaasti luottaen silityslauta odottaa vuoroaan. DriveClub kiikareissa siellä jossain.

Kyllähän nykyisiä voi käyttää ps4:lla (dfgt, g27 jne), mutta kun ei ole edes ilmoitettu juuri mitään ajopelejä edes olevan kehitteillä. Boxilla forza, pleikalla driveclub, joka tuskin rattipeliksi on sopiva. NFS sarjaa nyt ei kannata edes miettiä tässä yhteydessä.

Siinä ne sitten onkin.

Sama homma on vähän urheilupeleissä. Fifa tulossa ja nba:t, mutta muuta ei oikein ole tulossa. EA UFC vissiin tulossa, mutta siitäkään ei mitään tietoa mistään löydy.

Koko uudella polvella tunnutaan menevän räiskinnän voimalla eteenpäin. Tällaiselle räiskintää välttävälle pelaajalle onkin hieman ongelmia löytää pelattavaa,mutta konsoli tulee ostettua siltikin jo nyt, onneksi vanha kone on rinnalla vielä varmasti pitkään.
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Katsotaan nyt, josko Logitech rakastaisi taas pelaajia ja varmistaisi rattiensa tuen uudella polvella. Siihen vakaasti luottaen silityslauta odottaa vuoroaan. DriveClub kiikareissa siellä jossain.

En tiedä miten asia tulee olemaan, mutta jos DFGT:ni toimii sekä PS3:lla että PC:llä, niin olisi se omaan tekniikkapuusilmääni outoa jos ei päivitykselläkään toimisi PS4:lla. Tosin, kyseinen rattihan ei vissiin toimi Xbox 360:llä. Täytyy myöntää, että tässä kohdin olen ihan ulalla mistä kiinni (raudasta vai softasta). Noh, pianhan tuohonkin tulee selvyys. Onneksi Move-kapulani on luvattu toimivan, ovat olleet ahkerassa käytössä julkaisupäivästään asti. :rolleyes:
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

. Viiden vuoden päästä nämä uudet konsolit tullevat maksamaan 100-150 euroa vähemmän kuin nyt ja pelien ehdoton pääpaino on siirtynyt niille. Vasta tuolloin ne on suositeltava ostos tarkanmarkan kuluttajille.

Jep. Enköhän viimeistään silloin investoi itsekkin. PS3:kin vasta nyt hakusessa.
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

NFS sarjaa nyt ei kannata edes miettiä tässä yhteydessä.

Mä olen vähän harkinnut sen Move-rattikehikon hankkimista noita arcade-rälläilyjä varten, mutta vielä on jäänyt kauppaan. Onko missään näkynyt mitään tietoa sen toimivuudesta uuden sukupolven peleissä?
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

En tiedä miten asia tulee olemaan, mutta jos DFGT:ni toimii sekä PS3:lla että PC:llä, niin olisi se omaan tekniikkapuusilmääni outoa jos ei päivitykselläkään toimisi PS4:lla. Tosin, kyseinen rattihan ei vissiin toimi Xbox 360:llä. Täytyy myöntää, että tässä kohdin olen ihan ulalla mistä kiinni (raudasta vai softasta). Noh, pianhan tuohonkin tulee selvyys. Onneksi Move-kapulani on luvattu toimivan, ovat olleet ahkerassa käytössä julkaisupäivästään asti. :rolleyes:

Kyllähän tuo rattituki on vahvistettu.
http://www.simdriving.net/news/all-ps3-compatible-wheels-to-work-on-ps4

Mutta se tarjonta on täys nolla toistaiseksi.
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Mä olen vähän harkinnut sen Move-rattikehikon hankkimista noita arcade-rälläilyjä varten, mutta vielä on jäänyt kauppaan. Onko missään näkynyt mitään tietoa sen toimivuudesta uuden sukupolven peleissä?

Myönnän, ei ole mitään tietoa tuon yhdistelmän käytännön toimivuudesta nykysukupolvessa tai tulevassa. (En siis tarkoita puhdasta yhteensopivuutta), mutta omaan korvaan kuulostaa totaaliselta ostos-kanava Gizmolta. Noi arcade-rälläilyt on siitä haasteellisia, että jos niihin ei ole rakennettu minkäänasteista rattitukea, niin kokemus on ratilla vähintään puutteellinen, jos ei käyttökelvoton. Mieleen tulee Burnout Paradise ja NFS Underground PS3:lla. Tulisihan siinä toki mahdollisuus hyödyntää niitä MOVE-kapuloita (Eikä tosiaan mitään hajua käytönnön toimivuudesta tai toimimattomuudesta), mutta...vaikea kuvitella, etteikö halvin PS4:lla toimiva rattiohjain ajaisi saman asian paremmin. Mikäs arcade-ajopeli ylipäätään tukee MOVE-ohjausta?
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

No siis väite perustuu ihan siihen, mikä on tältä pohjalta kosketus noihin tuleviin next-gen laitteisiin ja sallin itseni olla väärässä. Joku koukkuhan siinä pitäisi silti olla, jotta haluaisi latoa sen 400-500€ tiskiin, jotta moisen laitteen itselleen saisi. Vielä sitä ei ole syntynyt.

Lainaan pätkä kirjoituksestasi ja laitan sen koskemaan vain itseäni ja omaa koukkua.

Tiedän että julkaisupelien valikoima kummalaan ei ole mitenkään jäätävän kattava, eikä kyllä oikeastaan ole koskaan ollut. Jos uudelta konsolilta haluaa peleistä enemmän irti, kannattaa se ostaa 6-12 kk julkaisun jälkeen.

Koukku omalla kohdalla on PS Vita ja kotiverkon striimaus. Meillä päätelkkua käytetään paljon muuhun kuin pelaamiseen ja jos telkusta tulee mun mielestä jotain kräppiä niin koitan keskittyä olemaan katsomatta telkkuun. Aina se vain ei ole mahdollista kun nojatuolissa istuu ja töllö on suht lähellä.

PS Vita antaa mulle mahdollisuuden pelata PS4 pelejä samalla kun tvstä tulee jotain huttua. Tämä toki sillä edellytyksellä että PS4-PSVita striimaus toimii ok ~10 megaisella adsl liittymällä, jos ei niin sitten ei toimi. Mutta juu tuo mainostettu Vita - PS4 pelaaminen on se mun koukku hankkia laite nyt (joulukuun puolella tosin) :)

Editzor: Korjataan sen verran asiaa, että kotona tosiaan PSVita - PS4 hoituu remote playnä, ei siis netin välityksellä, kun se ei toimi kunnolla jos laisinkaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Omaa kylläkin aika mittavan historian sillä saralla.

Mittavastakaan historiasta ei oikein ole apua tulevien konsolien kanssa.
Following disappointing financial results for its latest quarter, electronics manufacturer Logitech has made the decision to stop making console gaming accessories.
http://www.gamesindustry.biz/articles/2013-01-24-logitech-to-stop-production-of-console-accessories
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

PS Vita antaa mulle mahdollisuuden pelata PS4 pelejä samalla kun tvstä tulee jotain huttua. Tämä toki sillä edellytyksellä että PS4-PSVita striimaus toimii ok ~10 megaisella adsl liittymällä, jos ei niin sitten ei toimi. Mutta juu tuo mainostettu Vita - PS4 pelaaminen on se mun koukku hankkia laite nyt (joulukuun puolella tosin) :)

Kyllä tuo remote play yhteysnopeuden puolesta varmasti toimii. Haasteet tulevat alhaisen reson ja puuttuvien nappien kanssa. Ja ne haasteet saattavat olla ylitsepääsemättömiä useassa pelissä.
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Haasteet tulevat alhaisen reson ja puuttuvien nappien kanssa. Ja ne haasteet saattavat olla ylitsepääsemättömiä useassa pelissä.

Pohjan kosketuspinnalla voi korvata R2 ja L2:n. Tuskin nousee miksikään ongelmaksi.
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Pohjan kosketuspinnalla voi korvata R2 ja L2:n. Tuskin nousee miksikään ongelmaksi.

Jolloin PS4:jän kosketuspinta korvataan...? Monen pelin kohdalla on varmasti suuria haasteita puristaa vaadittavat komennot vähentyneisiin näppäimiin.
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Hyvällä tuurilla tuohon tulisi vapaa konffaus näppäimille. (En usko)

Kosketuspinta korvannee kosketuspinnan mutta se voi olla enempi gimmick ps4:lla. Tuo l2/r2 puute haittaa jonkin verran mutta helpottuisi 95% jos nuo saisi vapaasti swäpätä.

Ilman vapaata konffausta on ihan pelikohtaista miten paljon häiritsee. Nythän tuo kosketuspinnan käyttö toimii jotenkuten mutta mukavaa se ei ole kun l2/r2 on usein käytössä.
 
Ylös Bottom