cobalos
Well-Known Member
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U - 8. sukupolven konsolit
Kuten tuossa mainittiin pariinkin otteeseen, privaattichattia ei monitoroida millään tavalla.
Microsoft teki kyllä tyhmästi, kun ei tehnyt (tätäkään) asiaa kuluttajille selväksi. Tai tuonut tuohon töppäilyyn jotain virhepistejärjestelmää instabanaanin sijaan. Tai sitten laittaneet Upload studioon jonkinlaisen "hardcore-alueen".
Mä en ymmärrä, että miksi tämä(kin) asia on joko tai. Eli jos haluaa kannattaa sananvapautta, niin se on automaattisesti sitten pelkkää rivoilua se toiminta? Enkä itse puhu pelkästään XB1:stä. Tämä koskee kaikkia konsoleita. XB1:n kautta asia on nyt vain tullut esille ja toivon, että yksikään ei lähtisi sananvapautta tallomaan liikaa. Häiriökäyttäytymisen poistaminen, siihen puuttuminen ja tapa jolla puututaan on oma lukunsa, mutta exitus acta probat? Miksi aikuiset ihmiset, pelatessaan keskenään, tutussa porukassa, eivät saisi heittää paskaa läppää? Miksi?
Kanavia joo, mutta itse en ainakaan kauhean mielelläni ala väkertämään Teamspeakkia tai mumblea päälle tietokoneelle joka kerta kun haluan jutella kavereiden kanssa konsolia pelatessamme verkon yli...
Kuten tuossa mainittiin pariinkin otteeseen, privaattichattia ei monitoroida millään tavalla.
Microsoft teki kyllä tyhmästi, kun ei tehnyt (tätäkään) asiaa kuluttajille selväksi. Tai tuonut tuohon töppäilyyn jotain virhepistejärjestelmää instabanaanin sijaan. Tai sitten laittaneet Upload studioon jonkinlaisen "hardcore-alueen".