Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Play-asian halvat pelit tänne

Vastaus: Play-asian halvat pelit tänne

Hyvä idea. Kyllä ainakin itseäni kiinnostavat nämä Play-Asian "tarjoukset" ja useita pelejä on tullut bongattua tuolta tarjousketjusta. Ilmeisesti joillekin ei kuitenkaan sovi, että tarjousketjussa näkyy normaalihintaisia Play-Asia-pelejä, vaikka ne ovatkin melkoisia tarjouksia verrattuna Suomi-hintoihin. Toki spämmimistä en katso hyvällä minäkään, en mihinkään ketjuun.
 
Vastaus: Play-asian halvat pelit tänne

Mielellään ilman affilinkkejä tai selvästi esille onko affi! Muuten tästä tulee affittajien sarjatulitusta ja ketjusta katoaa järki.
 
Vastaus: Play-asian halvat pelit tänne

Mielellään ilman affilinkkejä! Muuten tästä tulee affittajien sarjatulitusta ja ketjusta katoaa järki.
Ööh, miksi? En näe sarjatulitusta (sarjatulituksen ja spämmin raja on toki häilyvä) pahana asiana, varsinkaan jos ketju on perustettu sitä varten että saataisiin pidettyä sarjatulitus pois muista ketjuista. Affilinkitus vain antaa niiden postittajalle pienen porkkanan vaikka sitten kytätä päivittäin Play-Asian region free osastoa, jotta voi heti tilanteen tullen postata linkin Konsolifiniin ja näin säästää pari dollaria seuraavasta omasta ostoksestaan.

Esimerkiksi olin todella tyytyväinen, kun paljon parjattu Darwin postitti linkin BiA: HH:in. Taisinpa jopa tilata affilinkistä siltä samalta istumalta, koska olin odottanut peliä, mutta en ehtinyt joka päivä (tai ainakaan sinä päivänä) käydä tarkistamassa joko peli oli tilattavissa tai varmistunut region freeksi.

Toki olen itsekin joskus postittanut linkin tai pari, joten onhan minulla oma lehmä ojassa mielipidettäni muodostettaessa.

EDIT. Olitkin näköjään hieman muokannut viestiäsi. Mielestäni hyvään suuntaan.

Ei sillä, että se mielipidettäsi mitenkään toisarvoiseksi tekisi, mutta omistatko Xboxin tai vaikka Wiin? Play-Asia kun ei postita pleikkarituotteita Eurooppaan, joten sinun on melko turha ylipäätään seurata tätä ketjua.
 
Vastaus: Play-asian halvat pelit tänne

Ööh, miksi? En näe sarjatulitusta (sarjatulituksen ja spämmin raja on toki häilyvä) pahana asiana, varsinkaan jos ketju on perustettu sitä varten että saataisiin pidettyä sarjatulitus pois muista ketjuista. Affilinkitus vain antaa niiden postittajalle pienen porkkanan vaikka sitten kytätä päivittäin Play-Asian region free osastoa, jotta voi heti tilanteen tullen postata linkin Konsolifiniin ja näin säästää pari dollaria seuraavasta omasta ostoksestaan.

EDIT. Olitkin näköjään hieman muokannut viestiäsi. Mielestäni hyvään suuntaan.

Ei sillä, että se mielipidettäsi mitenkään toisarvoiseksi tekisi, mutta omistatko Xboxin tai vaikka Wiin? Play-Asia kun ei postita pleikkarituotteita Eurooppaan, joten sinun on melko turha ylipäätään seurata tätä ketjua.

No tämä nyt on mielipideasia ja minusta käyttäjillä pitäisi olla valinnanvapaus. Jokainen saa itse tietoisesti päättää klikkaako sponsorilinkkiä vai ei. Jos sitä yritetään naamioida niin siinä häviää reilu meininki ja tilalle tulee rahankeruun leima, vedätetään niin montaa ihmistä kuin pystytään. Mieluummin sitä klikkaa affilinkkiäkin kun se tuodaan reilusti esille.

Käyttäjistä leijonanosan on mahdoton tietää linkeistä onko affikoodi paOS vai SOap, jos edes moista eroavaisuutta huomaa.

Pelikoneeni näkyy profiilista. Arvaa vaan ottaako päähän Sonyn järjestämät estot tietyille firmoille myydä PS3-roipetta Eurooppaan. Lik-Sangin tapaus on sekin musta pilkku.

Tämä ketju kannattaa laittaa salasanan taakse jos ketjun seuraamisen edellytyksenä on tiettyjä erityisvaatimuksia. Jos minä en osta peliä, voin kai seurata ketjua ja vinkata siitä vaikka muille? Eikä sitä tiedä jos vaikka veronpalautusrahat lipsahtaa Xbox 360 suuntaan ;)

No tämä nyt ei oikein osu enää topicin alle, joten antaa seuraavien viestien olla niitä linkkejä kaupan puolelle.
 
Vastaus: Play-asian halvat pelit tänne

mutta en ehtinyt joka päivä (tai ainakaan sinä päivänä) käydä tarkistamassa joko peli oli tilattavissa
Jos jotain odottaa kuin kuuta nousevaa, niin kannattaa ihan oikeasti laittaa se vahti PA:ssa päälle, jos on sisäänkirjautunut niin se ei vaadi kuin 2 klikkausta ja sen jälkeen on postissa tieto heti kun peli on julkaistu/hinta lasketnut/tms...


Sarja-affittajillahan on tietenkin ruksattuna kohta "there are news in Games by Version - Asia" -jotta voivat sitten affittaa linkit heti tänne kun laatikko kolahtaa... :p
 
Vastaus: Play-asian halvat pelit tänne

Jos jotain odottaa kuin kuuta nousevaa, niin kannattaa ihan oikeasti laittaa se vahti PA:ssa päälle, jos on sisäänkirjautunut niin se ei vaadi kuin 2 klikkausta ja sen jälkeen on postissa tieto heti kun peli on julkaistu/hinta lasketnut/tms...


Sarja-affittajillahan on tietenkin ruksattuna kohta "there are news in Games by Version - Asia" -jotta voivat sitten affittaa linkit heti tänne kun laatikko kolahtaa... :p
Tämä ketju ei nyt ollenkaan lähde liikkeelle, niin kuin ehkä piti. :) Vastataan nyt kuitenkin.

Vahdit on minulla kyllä toiminnassa, mutta niissä on vain harmittava viive ja usein täältä saa tiedon ennen sähköpostiin kilahtavaa Play-Asian ilmoitusta. Johtunee tästä jo mainitsemastani sarja-affittajien sairaalloisesta Region Free-listojen seuraamisesta. :rolleyes:
 
Vastaus: Play-asian halvat pelit tänne

Kauan tilauksen käsittely play-asiassa yleensä kestää?

Itse tilasin maanantaina nba 2k9:n ja tilaus on edelleen tilassa:

# Preparing order
Your payment has been cleared and we are preparing your order now. In most cases your order will be dispatched within the mentioned "ETA" as shown in your order details page. You will receive a confirmation e-mail once your order has been sent out


p.s. oliko täällä jossain varsinainen play-asia ketju? en löytänyt....
 
Vastaus: Play-asian halvat pelit tänne

Eli laitetaan tästä eteenpäin kaikki sieltä löytyvät "tarjoukset" tähän ketjuun..

Hyvä että tälläinen ketju tehtiin. Mielestäni kyseessä kun ON tarjous, mikäli suomesta pelin saat noin 60 euroon ja jostain se irtoaa 20-40euron hintaan. Oli se sitten sivun standardi tai ei; tyhmempikin tajuaa että se on halvempi.

Meni aivan täydeksi apinoimiseksi näemmä tuo (nyt melkoisen kuolleen) tarjousketjun toiminta, joten vaihdellaanpa nyt täällä sitten fiksusti linkit halvoista peleistä.

Itselle tulee ainakin play-asialle tarvetta nyt vuoden lopussa kun niiin mieletön määrä loistavia pelejä tulossa ulos ettei millään löydy rahaa ostaa täysihintaisina suomen kaupoista.

Eli kiitos ketjun perustamisesta!

Ja onko btw affilinkin klikkaamisesta muka jotain eroa klikkaajalle? Koska mitä väliä silloin on itselle onko kyseessä normaalilinkki vai affilinkki? Sekö, ettei vaaaan haluta antaa etuja muille? Kylläpä on taas veemäistä sakkia - jos oikein ymmärsin.

En vain nimittäin juuri muuta paikkaa keksi kun nimenomaan tälläinen foorumi, missä affilinkkejä voi omaksi edukseen hyödyntää ja se tarkoittaa vaan kanssapelaajille hieman halvempia pelejä.. Parempi se kai, kun että jokainen maksaa enemmän?

No juu, aika sama. Menköön nyt tämäkin ketju kyseisistä linkeistä riitelylle vaikka nimenomaan siksi tehty ketju, ettei sitä esiinny muualla. Äly hoi älä jätä.
 
Vastaus: Play-asian halvat pelit tänne

Ja onko btw affilinkin klikkaamisesta muka jotain eroa klikkaajalle? Koska mitä väliä silloin on itselle onko kyseessä normaalilinkki vai affilinkki? Sekö, ettei vaaaan haluta antaa etuja muille? Kylläpä on taas veemäistä sakkia - jos oikein ymmärsin.

Eipä tuosta mitään haittaa ole, joten periaatteessa affitus on pelkästään myönteinen asia. Pieni ihminen siinä voittaa ja suuri korporaatio häviää sen pari dollaria. :)

Itse olen ainakin pyrkinyt asiaa ajattelemaan siten, että näissä ulkomaan kaupoissa on se huono puoli että rahaa karkaa ulkomaille. Siispä on lopulta vain minunkin etuni mukaista, että sitä rahaa karkaa mahdollisimman vähän.Ehkä kaukaa haettua, mutta antaa jonkun syyn klikkailla toisten linkkejä (tietysti sen lisäksi, että tuottaa kaverille hyvän mielen).
 
Vastaus: Play-asian halvat pelit tänne

En tiedä, mitä ajattelitte tätä ketjua pystyttäessänne, mutta itse toivoisin tänne samoja sääntöjä kuin tarjousketjuun, eli pelkästään niitä tarjouksia eikä mitään keskustelua. Ja selkeä jako tämän ja yleisien tarjouksien välillä: tänne kaikki tarjoukset (+ halvat "normalihinnat" Play-asiasta) joko affeina tai ilman. Ja ketju stickyksi.

Siksi kaikki tarjoukset Play-asia.comista tänne, ettei sitten tarvitse siitä aina kinastella tuolla tarjousketjussa. Olisi muutenkin kattavampaa seurata Play-asia.comia yhden ketjun kautta, kun tuolla nyt noita tarjouksia tuntuu menevän ja tulevan päivittäin.
 
Ylös Bottom