Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - Apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jegor
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 - Apua

pääset haastamaan frendis ns. arvopeliinkin kun menet leaderboardeja katsoon ja jommallakummalla triggerillä valitset listalle pelkästään frendien tilastot... siitä voit valita uhrin ja "kutsu peliin"

Miksi pelissä NHL 09 ei harhautus toimi hyökkäysalueella?

Jes, eli NHL 09 pelissä ja kun esim OTP:ssä minun BaP - hahmoni harhautukset ovat oikeasti normaalia hitaammat mitä normaalisti, harhauttaa puolelta toiselle aivan liian hitaasti. Ja kiekonkäsittely ja harhautukset ovat lähelle 90 mutta silti, kyllä se puolustuspäässä jotenki toimii, mutta ei se sitten enää jos vaikka yksinläpi pääsee. Mistä tämä laiska harhauttaminen johtuu? :confused:

Apujaa!! Voisiko joku edes kertoa miten saan poistettua EA Sporst online profiilini. Että jos voisin aloittaa alusta puhtaalta pöydältä.

Edit: 2 Vastatkaa nyt jotain !! oikeesti tää ei oo hauskaa !

Edit: 3 Ei oo oikeestii vastaa jotai, kai te ny osaatte auttaa JOTENKIN !

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Miksi pelissä NHL 09 ei harhautus toimi hyökkäysalueella?

EDIT: Koita saada kiekonkäsittely ja harhautukset lähemmäs 100. Tai myönnä se totuus, että sun jätkälle tulee pissit housuun yksinläpitilanteissa.

Jeps, ongelmia livessä. Livessä rankkkarikisat, jostain syystä, kun menen arvopeleihin, jämähtää, mutta ei jämähdä, en pysty peruuttamaan, mikään nappula ohjaimessa/ohjaimissa ei toimi. mutta kun ottaa nettikaapelin irti, niin ilmoittaa että ea:n palvelimet eivät ole saatavilla, ja peli tottelee taas ohjaimia. hupipeli toimii kyllä

Jeps, ongelmia livessä. Livessä rankkkarikisat, jostain syystä, kun menen arvopeleihin, jämähtää, mutta ei jämähdä, en pysty peruuttamaan, mikään nappula ohjaimessa/ohjaimissa ei toimi. mutta kun ottaa nettikaapelin irti, niin ilmoittaa että ea:n palvelimet eivät ole saatavilla, ja peli tottelee taas ohjaimia. hupipeli toimii kyllä

Tsekkaappas Xboxisi nettiasetukset. Jos NAT on tasolla 3, noita ongelmia saattaa ilmentyä.

Mistä napeista pelaaja pyörähtää kiekon kanssa hyökätessä ?

Moni sitä tuntuu tekevän ja itse haluaisin vain tietää millä napeilla...

Mistä napeista pelaaja suorastaan syöksyy taklaamaan vastaantulevaa pelaajaa ?

Välillä sitä lähtee harhauttamaan niin kaverin pelaaja lähtee kuin raketti minua kohti.

Mistä napeista pelaaja pyörähtää kiekon kanssa hyökätessä ?

Moni sitä tuntuu tekevän ja itse haluaisin vain tietää millä napeilla...
Painat samaa nappia mistä tulee Vision Control (en tiiä sen nimeä Xboxissa, kuitenkin alempi takaliipasin vasemmalla) ja oikeeta tattia jommalta kummalta sivulta alas.

Mulla ei toimi ollenkaan Onlinessa yksittäinen normaali ottelu. :( En tiedä miks, mut rankkarikisa toimii ja 5 vs 5 toimii kanssa. Auttakaa!!!

Miten ongelma tarkalleen ilmenee? Itsellä joskus valikot jumittaneet, itse matsin tehtyäni sain toimimaan. En tiedä mistä johtui..

Kannattaa myös kokeilla tyhjentää boksin välimuisti. Välimuistin tyhjennysohje

Ei toimi enään päivityksen jälkeen noin. Tässä vielä uusi välimuistin tyhjennys ohje: System Settings-->Memory-->jonka jälkeen painetaan Y-näppäintä-->Clear System Cache-->Yes

Moron!

Hei, varmaankin tyhmä kysymys, johon on helppo vastaus jollain: eli onnistuuko liven kautta pelaaminen kaverin kanssa samalla puolella siten, että ollaan eri koneilla? Kyse siis perinteisestä pelimuodosta, ei PAB:sta. Hirmukiitollinen vastauksesta jo näin etukäteen.

Ylös Bottom