Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Demon's Souls

Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Itse olen juuri samoilemassa 3-2 maailmassa. Sain just tiputettuu sen lihaläjän sieltä tornista. Täytyy sanoa ,että tässä kentässä meat cleaver + lava bow on mannaa. Ne lentävät gargoylet ei saa edes mahista, kun meat cleaverissa on knock back. Ajoittaa vaan ekan iskun oikein. Pitäs vaan päättää, et lähteekö uchigatanaa päivittää mooniin vai jotain muuta asetta.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Kiitos vastauksista, uuden pelajaan ei kannata siis missään nimessä pelata ONLINE-tilassa. Jos vielä euroserveritkin sammutetaan, niin turhaa edes opetella saamaan apua pelissä. :) Voiko tuota tilaa kuitenkin vaihtaa kesken pelin, jos haluaa?

Toiseksi, en ole varma koskeeko serverien sulkeminen vain USA:ta.

PvP-harrastajien hahmot ovat yhteisön "sopimuksesta" tasoiltaan 120 paikkeilla. En muista paljonko heittoa tasoissa sai olla, mutta muistaakseni systeemi toimii joka tapauksessa niin, että hyökkääjä voi hyökätä vain omaa tasoaan korkeampitasoisten kimppuun. Ensimmäistä kierrostaan pelaava aloittelija ei siis ihan heti saa mitään viimeiseen asti hiottuja tappajahahmoja kimppuunsa. Tietysti kokenut pelaaja on vaarallinen vastus, vaikka hahmo olisikin "keskeneräinen", sillä kokeneet pelaajat osaavat kyllä hankkia hyvät varusteet hahmoilleen jo varhaisessa vaiheessa.

Suosittelen kuitenkin pelaamaan online-tilassa peliä. Saat usein apua muiden jättämistä viesteistä ja veritahroista. Sielumuodossa (jossa peliä pääasiassa tulee pelattua halusi tai ei) kukaan ei edes voi kimppuusi hyökätä. Osaavampien pelaajien apuna juokseminen auttaa myös kenttien ja vihollisten opettelussa. Hyvät puolet voittavat minusta helposti huonot.

USAn serverit saivat hiljattain jatkoaikaa lokakuulle. Tiedotteessa lupailtiin tuon konkreettisen päivämäärän lisäksi, että palvelimet pidetään pystyssä "niin pitkään kuin mahdollista". (Linkki joystiqin uutiseen.) Euroopan servereistä en tiedä.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Täällähän on hiljaista. Pelaako joku vielä PvP:tä?

Itsellä tekis mieli ottaa parit matsit, mutta prkl huollossa ollut konsoli jo kaksi kuukautta. :mad: Hahmokin pitäisi uudelleen kehittää. :rolleyes:
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Pitkän ajan jälkeen tuli taas innostus Demon's Souliin. Jotenkin nyt tuntuu helpommalta, kuin silloin kun jätin leikin kesken. Nyt on tullut vähän tuota guideakin seurattua ja alkanu enemmän tajuamaan kaikesta.

Eilen tuli pyörittyä tuolla Stonefang tunnelissa Dragonstoneja saalistaessa. Kun pääsin paikkaa jossa Patches hengaili, niin pelin ruutupäivitys? alkoi nykimään huolella. Onko muille tapahtunut vastaavaa? Alan miettimään, että alkaako vanha plösö vetelemään viimeisiä. Tosiaan muuten peli pyörii sujuvasti, enkä usko että tuo mikään online ongelmakaan olisi.. Ensimmäisen kerran PS3 -käyttäytyi tuollai.

Ettei postaus mene ihan hukkaan, niin tiedustelisin että kannattaako väsätä +2 Dark Heater Shieldistä +5 Dark Heater Shield?

Miten on kumpi on helpompi parivaljakko Knightille, Old Hero ja Strom King vai Maneater ja Old Monk?
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Old hero ja storm king on molemmat helppoja, joten kannattaa vetää ne ensin. Noi maneaterit on tosi rasittavia ja muutenkin siinä sillalla tappaa ittensä hyvin helposti, mut se munkki on ihan piece of cake.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Jeps. alkanut nyt Demonit kaatuilla. Milläs porukka on hoidellut tuon Blue Dragonin? Kovasti jotain Clever Rat's Ring + Sticky Compound Long Bow +5 tai White Bow comboa ehdoteltu. Kumpi näistä olisi parempi? White Bow löytyy ja SCLB +4, pirun Chuck of Spiderstone. Pitäs pari kappaletta vielä löytää, et saisi tuon päivitettyä +5.

Muutekin nuo Chuck of anyting, ovat niin kiven alla. Alkaa kyrsimään, kun useamman kymmenen tuntia seikkailet jossain 2-1 ja 2-2 tunneleissa tappaen Bearbugei ja niitä kääpiöitä. Aina vaan tiputtavat jotain Shardia.. Nyt kasvatellu Luckya ja väsäsin tuon Large Sword of Searchingikin, mutta silti vaan tuntuu ettei mitään vaikuta.

En osaa vaan googleta tarpeeksi, mutta palautuuko tuo World Tendency takaisin normaalin päin, kun lopettaa pelin tai pitää päivän pari taukoa?
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

En osaa vaan googleta tarpeeksi, mutta palautuuko tuo World Tendency takaisin normaalin päin, kun lopettaa pelin tai pitää päivän pari taukoa?

Jos pelaat onlinessa, niin kyllä se vaihtuu. Trophyjä yms. kannattaa suoritella offlinessa..
Niin ja kyllä se lohikäärme jollain long bow kaatuu, otat vaan nuolia tarpeeksi mukaan.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

En osaa vaan googleta tarpeeksi

DsSs Wiki<---Tuolta löytynee kaikki tarvittava peliin liittyen. Itse myös Platinoitin pelin sen avulla. Niin ja todellakin kannattaa pelata VAIN OFFLINEssa mikäli Trophyjä keräilee. Kyllä niitä chunk of ____ tippuilee silloin tällöin kun vain jaksaa yrittää. Ja itse olen sitä mieltä, että pelin "harvinaisemmaksi" väitetty Pure Bladestone on lällärikamaa noiden chunkkien keräilyyn verrattuna. Kaikki tämä on toki kiinni vain pelituurista - mitä tavaroita ne vihut siellä pudottaakaan taskustaan.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Kai pidät yllä pure black world tendencyä farmatessa harvinaisia stoneja? Itse hankin platinan tuossa äskettäin ja kyllä aina suhteellisen nopeasti nuo rakennusmateriaalit sai hankittua. Pure bladestonessakin meni "vain" 2h ja siinä sivussa yli miljoona sielua. Varmaan on useaan kertaan mainittu, mutta ehdottomasti suosittelen hankkimaan sen Friend's ringin monumentalilta (pure white character tendency) ennenkuin lähtee Mephistoteleen questia suorittamaan. Itse juuri tein nämä toisinpäin ja vielä NG+++ piti Black phantomeja metsästää. Myös jos missaat pure darkmoonstonen ja moonlightstonen, niin NG+:ssa tulee todella helposti. Itsellä oli pure white world tendency ja ensimmäinen lisko tiputti tuon kiven. Testasin vielä lizardien spawnit loppuun ja kolme neljästä tiputti pure stonen. Nyt sitten vain odottelemaan Dark soulsia.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

DsSs Wiki<---Tuolta löytynee kaikki tarvittava peliin liittyen. Itse myös Platinoitin pelin sen avulla. Niin ja todellakin kannattaa pelata VAIN OFFLINEssa mikäli Trophyjä keräilee. Kyllä niitä chunk of ____ tippuilee silloin tällöin kun vain jaksaa yrittää. Ja itse olen sitä mieltä, että pelin "harvinaisemmaksi" väitetty Pure Bladestone on lällärikamaa noiden chunkkien keräilyyn verrattuna. Kaikki tämä on toki kiinni vain pelituurista - mitä tavaroita ne vihut siellä pudottaakaan taskustaan.
Joo, olen kyllä tuota wikiä selaillut, ehkä syynään sitä enemmän sitten. Täytyy varmaan siirtyä tuonne offlinen puolelle. Ei nyt platinaa ole tällä hetkellä tarkoitus hankkia, kunhan nyt läpi pelaisi. Tahtoisin vain pari chuck of Spiderstonea ja yhden Dragonstonen.

Kai pidät yllä pure black world tendencyä farmatessa harvinaisia stoneja? Itse hankin platinan tuossa äskettäin ja kyllä aina suhteellisen nopeasti nuo rakennusmateriaalit sai hankittua.
Kyllä olen yrittänyt pitää tuon World Tendancyn Pure Blackina. Tosin farmaus on välillä alkanut puuduttamaan ja sitten onkin lähdetty seikkailemaan toisiin maisemiin. Enkä tosiaan muualla ole farmannut kuin tuolla 2-1 ja 2-2.

Jatka pelailua. Tulkoon kiviä tai ei. Miten tuon White Bow'n kanssa. Paremmpi kuin Sticky Compound Long Bow +4?
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Muutekin nuo Chuck of anyting, ovat niin kiven alla. Alkaa kyrsimään, kun useamman kymmenen tuntia seikkailet jossain 2-1 ja 2-2 tunneleissa tappaen Bearbugei ja niitä kääpiöitä. Aina vaan tiputtavat jotain Shardia.. Nyt kasvatellu Luckya ja väsäsin tuon Large Sword of Searchingikin, mutta silti vaan tuntuu ettei mitään vaikuta...
Aikaa vievää puuhaa. Noita chunck of spider stoneja saa vaan tietyn määrän per pelikierros. Ja mikäli haluaa tehdä sticky compound longbown(se paras jousi :cool:) yhden kierroksen aikana, ei voi missata yhtäkään crystal lizardia 2-1:ssä (tarkka paikka wikistä).

Mut joo.
Alkaa oma pelaaminen jo vähän puuduttamaan kun porukka repii nettipiuhoja irti jos vähän inveidaa. Oma peli on US-versio joten servut löytyy rapakon takaa. Muuten olisin voinut tulla ottamaan haasteita vastaan.
Kerran inveidasin yhden kaveriporukan peliin 1-3:ssa. Hetken päästä oli sama kolmenkimppa taas levynä :D. Sitten tulikin jo viestiä hostilta, että ens kerralla he ovat valmiina ja odottavat minua. Uusi inveidaus ja kaverukset seisoivat kolmiomuodostelmassa kentän alussa olevan kujan päässä. Kai ne jotain firestorm-ansaa yritti virittää, josta selvisin second chancella. Muuta mahdollisuutta heillä ei sitten ollut, kun BBS lauloi kaksin käsin :D.

Dark Souls:ia odotellessa...
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Onkos kukaan huomannut, että aseet kulusisivat enemmän, jos niitä hakkaa paljon esim. seiniin? Kun alussa hajotin miekkani taidottomuuttani ennätysajassa, kun vain paukutin niillä lähinnä seiniä. Nyt kun osuu vähän vihollisiinkin, niin on kestänyt paremmin.:D Vai luulenko vaan?
Netissä tuntuu olevan ristiriitaista tietoa, joten kysyisin:
Tarvitseeko Soldier´s- ja Rogue´s trophya varten kamat kerätä yhdelle hahmolle, vai saako olla useammalle?
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Tarvitseeko Soldier´s- ja Rogue´s trophya varten kamat kerätä yhdelle hahmolle, vai saako olla useammalle?

Kyllä nuo pitää kerätä SAMALLE ukolle per Trophy. Todellakin näyttäisi olevan juttua siitä, että myös eri profiileilla näitä trophyjä olisi saatu. Kuitenkin riskejä ottamatta keräsin/keräisin nämä samalla profiililla. Tosin, jopa itse DsSsWIKI väittää, että "need not be on the same profile"
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Osaako kukaan sanoa miksen saa Blacksmith Ed:ltä Scraping Spearia? Eli mulla on Lead Demon Soul ja annoin Red Hot Demon Soulin sille. Koitan sitten puhua sille mutta se vaan toistaa sitä samaa lausetta :mad:
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Osaako kukaan sanoa miksen saa Blacksmith Ed:ltä Scraping Spearia? Eli mulla on Lead Demon Soul ja annoin Red Hot Demon Soulin sille. Koitan sitten puhua sille mutta se vaan toistaa sitä samaa lausetta :mad:

Olethan päivittänyt spearin jo tasolle +7?

Scraping Spear - Demon's Souls English Wiki

Ja jos se vain toistaa yhtä ja samaa lausetta, niin auttaisiko jos kävisit välillä vaikka Nexuksessa ja juttelisit sen jälkeen uudestaan? :confused:
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Demon's Soulsin serverit pysyvät auki ensi vuoteen asti, Atlus ilmoitti.

Demon's Souls' US publisher Atlus has announced that it plans to keep the game's servers open into 2012.

Back in December 2010, it promised to keep the acclaimed PlayStation 3 RPG online until October this year. However, it's now extended that pledge indefinitely into next year.

Lähde: Eurogamer
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Tästä on varmaan keskusteltu ennenkin, mutta kysyn silti: Kun nuo serverit joskus sitten lopulta sammutetaan, niin kai yksinpeli onnistuu edelleen?
 
Ylös Bottom