Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Demon's Souls

Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Ah, sitä tunnetta, kun veteli bugeja korville crescent falcionilla. Kyllä meni suu virneeseen ja teki mieli huutaa, että siitäs saitte. Kiiti kaikille vinkeistä. Eiköhän tämä maailma menekin sitten tällä. Vetelen tämän vain offlinessa läpi, ei ole aikomusta pelata onlinessa.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Tuleeko Stockpile Thomas takas nexukseen jos sen on kerran tappanu vai pitääkö peli vetää kokonaan läpi ennen kuin se tulee uudestaan :confused:
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Jotenkin sain sellaisen kuvan, että flame lurker olisi helpp bossi. Kerran puhalsi mua päin ja ukkeli hävis kartalta :) Oli matkassa flame shieldii ja sorumusta. Pitää vissiin vähän päivitellä sitä kilpee, kun se on vielä ihan perusjuttu. Yhden osuman sain siihen. Onks siinä mitään muuta vinkkii, ku heiluu vaan ympärillä. Se on kuitenkin aika nopee itekki pyörähtelee. Vai onko jotain muuta kamaa olemassa, mikä helpottaa elämää lurkerin kanssa?
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Jotenkin sain sellaisen kuvan, että flame lurker olisi helpp bossi. Kerran puhalsi mua päin ja ukkeli hävis kartalta :) Oli matkassa flame shieldii ja sorumusta. Pitää vissiin vähän päivitellä sitä kilpee, kun se on vielä ihan perusjuttu. Yhden osuman sain siihen. Onks siinä mitään muuta vinkkii, ku heiluu vaan ympärillä. Se on kuitenkin aika nopee itekki pyörähtelee. Vai onko jotain muuta kamaa olemassa, mikä helpottaa elämää lurkerin kanssa?

Itse en ole voittanut lurkkeria "rehellisellä tavalla". Melee miehenä kannattaa turvautua jousipyssyyn ja kevyttä armoria/alasti. Portaista katsottuna oikealla on luu_kasa ja tolppa. Pyöri tolpan ympärilla ja ammuskele lurkkeria nuolilla/taijoilla. Kannattaa ostaa nuolia paljon!. Tässä on suuri todennäköisyys että lurkkeri jää jumiin ja pelaaja saa rauhassa paukutella otuksen hengiltä.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Flamelurker helpottuu jos nappaat mukaan 1-2 sinistä aavetta. Tuolloin pitää kyllä olla ruumismuodossa, mutta kuitenkin. Jos on ihan pakko pelata yksin, niin armorit ja kilvet pois päältä jolloin pääsee pyörimään hieman nopeammin tuon ympärillä. Itse en juuri noista suojista perusta (pl. vitosmaailma), joten oma pelityyli pohjautuu vahvasti väistöihin ja oikein ajoitettuihin vastaiskuihin.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Juu Flamelurker on aika mahdoton vetää jos meinaat lämän ottaa vastaan. Vaikka kilvellä blokkaa niin staminaa syö törkeästi. Paras keino on vaan väistää isku, eli pyörähdys taakse ja toivo parasta.
Tärkeää on, että kamaa on päällä 50% tai alle maksimista, jotta voit kierähtää nopeasti.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Ok. Sitten lähtee tänään iltasella jousitaktiikalla. Pitääkin jousi päivittää lavabowhin vasta lurkiksen jälkeen. Ne gekot ei vissiin tule enää uudestaan sinne 2-2, kun ne on kerran hoitanut? Niiltä sai ihanasti raaka-ainetta.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Ne gekot ei vissiin tule enää uudestaan sinne 2-2, kun ne on kerran hoitanut? Niiltä sai ihanasti raaka-ainetta.

Jokaisella liskolla on oma laskurinsa. Alussa laskuri lähtee yhdestä. Joka kerta kun lisko pääsee karkuun tai tapat, laskuri laskee yhdellä. Nollassa liskoa ei tule. Pomovastuksen tappamalla jokaisen liskon laskuri nousee yhdellä.
Crystal Lizards - Demon's Souls English Wiki
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Juu Flamelurker on aika mahdoton vetää jos meinaat lämän ottaa vastaan. Vaikka kilvellä blokkaa niin staminaa syö törkeästi. Paras keino on vaan väistää isku, eli pyörähdys taakse ja toivo parasta.

Itse asiassa helpoin ja ehkä siinä mielessä myös paras on laittaa thieves ring päälle ja kiertää sieltä sivusta flamelurkerin selkään. Sit vaan poison cloudilla hissukseen tappaa sen. Kestää aika kauan, mut flamelurker ei liikahdakaan tällä taktiikalla. Toimi ainakin joskus syksyllä kun tätä pelailin. Tiedän, kusetustahan tää on, mut mitäpäs sitten. Tätä voi käyttää jos muuten meinaa hermo mennä.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Itse asiassa helpoin ja ehkä siinä mielessä myös paras on laittaa thieves ring päälle ja kiertää sieltä sivusta flamelurkerin selkään. Sit vaan poison cloudilla hissukseen tappaa sen. Kestää aika kauan, mut flamelurker ei liikahdakaan tällä taktiikalla. Toimi ainakin joskus syksyllä kun tätä pelailin. Tiedän, kusetustahan tää on, mut mitäpäs sitten. Tätä voi käyttää jos muuten meinaa hermo mennä.

Juurikin näin se on helppo hoitaa. Vähän huijaamista,mutta so what!:D
Samalla taktiikalla hoituu aika moni muukin. Ite pelailen maagilla, niin se nyt on aika loogista, että en lähe sinne huitomaan jollakin miekalla.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Varmasti jo moneen otteeseen todettu, mutta kerran vielä: Flamef*cker on heikko magialle.

Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että pitää olla sauvaa heilutteleva maagi pärjätäkseen.
Alla vähän rikkaampi selitys:
Demon's Soulsissa on kolme erinlaista tyyppiä damage outputille: Fyysinen, Maaginen ja Tuli.
Näitä kaikkia vastaan löytyy myös erilliset resistancet sekä pelaajilta, että vihollisilta.

Flamelurker sietää fyysistä erittäin voimakkaasti ja on tulelle käytännössä immuuni.
Hipauskin magic damagea tuo suuren helpotuksen tätä bossia vastaan.

Soul Ray, Soul arrow ja Homing Soul Arrow ovat kaikki puhdasta magic damagea. Mahdollisuudet eivät kuitenkaan noihin rajoitu.

Fyysinen/Maaginen split-damagea tekevät kaikki aseet Blessed-, Moon- tai Crescent-upgradepathilla. Nämä voidaan tehdä itse normaaliaseiden pohjalta, mutta kaikkia näitä löytyy myös yksi ase aarteena. Crescent Falchion (4-1), Blessed Mace (5-1) ja Moon Shortsword (3-2, bossin alueelta). Ensimmäinen lienee helpoin hankkia.

Uniikkiaseita magic damagella on oiva liuta: Blueblood Sword, Meat Cleaver, Northern Regalia, Demonbrandt, Soulbrandt, Istarelle, Hands of God, Phosphorescent Pole, Geri's Stiletto, Large Sword of Moonlight, Kris Blade ja Runesword.

Normaalivehkeisiin saa magic-damagea Sticky White Stuff -itemillä, sekä Enchant- ja Light Weapon -spellillä.
EW ja LW tapauksessa pidetään catalystia vasemmassa kädessä, jolloin taika tulee oikean käden aseeseen. Vinkkinä myös, että kyseiset spellit skaalautuvat magic-statsin ja käytetyn catalystin mukaan.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Pari kertaa kokeilin jousella sitä vaan ei tullu mitään. Lopulta se aina sai kiikkiin, koska en saanut sitä jumittumaan mihinkään :) Nyt tuli lähtö latriaan ja käyn opettelee soul arrowin. Mut kyllä täytyy sanoo, et on creepy paikka toi latria. Pitää vielä vaan jostain löytää se maagin sellin avain ja sitten lurkerille tuli lähtö, ehkä. Välistä tuntuu, et nyt jätän pelin kesken ja sitten huomaa, että taas meni pari tuntia. Mä oon tällä hetkellä tehnyt winged spearista +7. Mutta olisko kokonaisuutta ajatellen kannattanut tehdä siitä moon winged?
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Jos maagia teet niin ehdottomasti moon winged spear. Itse en noista keihäistä oikein välitä, mutta mirdan hammer on kiva ase kahdella kädellä käytettäessä. Kannattaa kans moon uchigatanaa kokeilla, ihan mukavan nopea ja tehokas kapistus. :)
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Hunterilla tässä mennään vielä. Eli jousi on pääasiallinen kaukotaisteluun. Mutta otan tuon magian tuohon rinnalle. Ei taida itsellä riittää tuo meleetaito bosseja vastaan. Mietin vaan, et kannattaako sitä crescent falcionii päivitellä vai tehdä joku oma moon ase. Toi uchi vois olla ihan jees. Tuleeko siitä parempi kuin päivitetty crescent falcion? Himottas jo vähän päästä testailee, mut pitää ensin saada muksut nukkumaan. Ei pitäs näitä enää vetää vanhoilla päivillä :)
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Eilen koitin kolme kertaa lurkerii soul arrowilla ja ei mennyt. Aina, kun sen pojot tippuu 1/3 se samaa berserk kohtauksen ja listii tuosta vaan. Koitin mennä vaikka minne piiloon tief ringin kanssa ja eiku hyppää suoraan niskaan. Se tulee päälle sellaisena höyryjyränä, et ei pysty edes parantavaa ottamaan siinä loppuvaiheessa. Välistä tuntuu, että onko tässä oikeesti näin huono vai onko tää mulla vaan pahempi :) Pitää vissiin nostaa magiaa vähän, kun ei taida soul arrowissa olla tarpeeksi potkua. Pitää kehittää itselle se lawa bow ja lähteä hutkimaan 4 kenttää. Saa vähäksi aikaa jäädä toi lurkkeri.

Saako muuten evacuate spellii ennen urbainii mistään? Se olis ollu monessa kohdassa jo tarpeellinen. Eilen pistin tower of latrian ekan demonin matalaksi. Sehän oli ihan naurettavan helppo verrattuna jopa armor spideriin. Ei nämä ykkös kenttien bossit menekään niin, että suuremmilla tasoilla on hankalampia.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Sulla varmaa luonnollisesti on Ring of Flame Resistance käytössä ja ehkä vielä lisäks se Purple Flame Shield juttu joka kans nostaa fire resistancea?

Itse voitin Flamelurkerin ensimmäisellä yrityksellä ihan puhtaalla meleellä. Ase taisi olla juuri se Crescent Falchion. Jossain siellä bossialueella pitäs olla joku pilari, sellanen suht iso. En siis tarkoita sitä luukasaa vaan ihan joku kivi pilari. Minä pyörin sen ympärillä ja rauhallisesti odotin tilaisuuksia iskeä. Jos sen meleellä aikoo piestä niin ehdottomasti kannattaa ottaa varovasti ja väistellä rauhassa eikä vain rynnätä suinpäin kimppuun. Mulla meni varmaa joku 25 min siinä mut menipähän läpi. : )

EDIT: Tai en muista oliko mulla jo Meat Cleaver aseena siinä, en nyt muista tarkalleen että missä vaiheessa sen edes voi saada. Ehkä mulla ei sitä vielä siinä ollu.. en muista kun ei oo tullu vähää aikaa pelailtua.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Lurkeriin voi yrittää taktiikkaa, jossa
käytetään kentän vasemmassa reunassa olevaa luurankoa suojana.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Eilen koitin kolme kertaa lurkerii soul arrowilla ja ei mennyt. Aina, kun sen pojot tippuu 1/3 se samaa berserk kohtauksen ja listii tuosta vaan. Koitin mennä vaikka minne piiloon tief ringin kanssa ja eiku hyppää suoraan niskaan. Se tulee päälle sellaisena höyryjyränä, et ei pysty edes parantavaa ottamaan siinä loppuvaiheessa. Välistä tuntuu, että onko tässä oikeesti näin huono vai onko tää mulla vaan pahempi :) Pitää vissiin nostaa magiaa vähän, kun ei taida soul arrowissa olla tarpeeksi potkua. Pitää kehittää itselle se lawa bow ja lähteä hutkimaan 4 kenttää. Saa vähäksi aikaa jäädä toi lurkkeri.

Saako muuten evacuate spellii ennen urbainii mistään? Se olis ollu monessa kohdassa jo tarpeellinen. Eilen pistin tower of latrian ekan demonin matalaksi. Sehän oli ihan naurettavan helppo verrattuna jopa armor spideriin. Ei nämä ykkös kenttien bossit menekään niin, että suuremmilla tasoilla on hankalampia.
Btw, et saa tehtyä sitä Lava Bowta ennen, ku olet kukistanut sen Lurkerin, jotenka sen takia olisi ihan suositeltavaa yrittää sitä läpi heti, kun vaan rahkeet vähänkään riittää. Lurkerilta saatava sieluhan kiikutetaan sille kaivoksen sepälle, joka sen jälkeen pystyy hyödyntämään muiden bossien sieluja.

Jos ei muuten tunnu onnaavan, niin mene ruumismuodossa ja summonoi blue phantom tai pari avuksi. En ole itse ollut pelin parissa vähään aikaan, mutta silloin ainakin varsinkin tuohon Flamelurkeriin sai kavereita aika kivasti. Merkkejä löytyy sieltä bossin sisäänkäynnin luota.

Hitsi, pitäisköhän itsekin kaivaa tää peli naftaliinista (ja lopettaa parisuhde :D).
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Btw, et saa tehtyä sitä Lava Bowta ennen, ku olet kukistanut sen Lurkerin, jotenka sen takia olisi ihan suositeltavaa yrittää sitä läpi heti, kun vaan rahkeet vähänkään riittää. Lurkerilta saatava sieluhan kiikutetaan sille kaivoksen sepälle, joka sen jälkeen pystyy hyödyntämään muiden bossien sieluja.

Jos ei muuten tunnu onnaavan, niin mene ruumismuodossa ja summonoi blue phantom tai pari avuksi. En ole itse ollut pelin parissa vähään aikaan, mutta silloin ainakin varsinkin tuohon Flamelurkeriin sai kavereita aika kivasti. Merkkejä löytyy sieltä bossin sisäänkäynnin luota.

Hitsi, pitäisköhän itsekin kaivaa tää peli naftaliinista (ja lopettaa parisuhde :D).

Jeh, itsekin huomasin tämän lava bow asian. Meni sen jälkeen lurker vähäksi aikaa tauolle ja menin pistämään matalaksi 4-1 pomon. Onko muuten paras päivittää se crescent falcion +1 suoraan +4/+5 vai voiko siitä saada vielä jotain parempaa? Pitää päivitellä ukkoa ja kamoja vähän paremmaksi ja sitten mennä takaisin sen lurkerin kanssa. Dragon long sword +3:lla pärjää kuitenkin todella hyvin 4-2 maailmassa. Nyt uskaltaa jo mennä täysillä mustia lurtskuja vastaan. Se vinkki osoittautui hyväksi, että pistä ensin matalaksi ekojen maailmojen bossit. Itse menin vähään liian nopeasti lurkeria vastaan. Kaikkein hassuinta tässä on se, että naureskelin aina farmaajille peleissä, että kuka jaksaa. Nyt itse farmaan demon soulissa ihan fiiliksessä. Tämä on tosiaan hallaa perhe-elämälle, minkä takia peliaika on 23:00 -> :)
 
Ylös Bottom