Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Demon's Souls

Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Mitä mun täytyy oikein tehdä että mä saan Pure White World Tendencyn käyttöön pitääkö mun tappaa jotai tiettyjä vihollisia vai mitä en oikein ymmärrä.
PWWT:n saa kukistamalla kyseisen maailman päädemonin.
Jos Rydelin haluut vapauttaa, pitää ensin läpäistä 3 maailma ja sen jälkeen palaat 3-2 hakemaan avaimen.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Mitä mun täytyy oikein tehdä että mä saan Pure White World Tendencyn käyttöön pitääkö mun tappaa jotai tiettyjä vihollisia vai mitä en oikein ymmärrä.


Itse tein niin että aloitin maailman 3-1 alusta pure black world tendersyllä (Saa helposti tappamalla itseään ihmismuodossa monesti ja käyttämällä stone of ephereal eye.) olin aiemmin mennyt 3-1 ja 3-2 bossit läpi mutta jättänyt 3-3 menemättä. Tällä tavalla joutuu kuitenkin pelaamaan putkeen kaikki 3-1,3-2,3-3 että saa varmasti pure world tenderssyn. Ei saa poistua maailmasta (ei saa sammuttaa pleikkaa.) Lisäksi tällä tavalla joutuu tappamaan primievil demonin ja maailmasta (1,2,3,4,5) riippuen erikois black phantomin + bossin. Kaikki tämä pitää/kannattaa mennä sielumuodossa sillä ihmismuodossa yksikin kuolema voi pilata kaiken.

Kannattaa kattoa tuolta Demon souls wikistä lisää neuvoja. Sieltä saa myös tietää, mitä eri maailmoista saa eri world tenderseillä. Youtubestakin löytyy joitain aiheeseen liittyviä videoita.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Mikäs on hyvä hutkima-ase niitä 2-2 koppakuoriasia vastaan? Rupes jo tympimään, kun yhtäkkiä mun winged spear +7 olikin ihan kelvoton. Pitäskö sitä päivittää johonkin magian suuntaan? Rupes se koppis kohta jo tympimään, niin kun sinne vielä ukkeli kupsahti. Pitänee pelata välistä jotain toisia maailmoja. Onko noista maagisista aseista juurikaan hyötyä, jos magia on siellä 10 luokkaa?

Eka olin hinkannu itseni sinne ahtaaseen tunneliin asti, missä tulee niitä räjähtäviä koppiksia ja aikaa palo siihenkin paljon ja peliaika kortilla. En tietenkään ottanu huomioon, että ahtaassa tilassa räjähdys voimistuu. Menin kohtuu kauas ja silti YOU DIED. Parin kirosanan jälkeen konsoli kiinni ja nukkumaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

En muista mikä tehoaa noihin koppiksiin parhaiten, mutta suoralta kädeltä voin sanoa sen verran, että kaikilla vihollisilla on omat heikkoutensa. Osa on herkkiä magialle ja osa taas fyysiselle damagelle tai tulelle yms. Kokeilemalla selviää, tai wikistä vakoilemalla jos hermot eivät kestä.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Kysyisin tämmöistä että kuinka saa miekan 2-3:sta huomasin vaan kun olin tappanu Flamelurkerin ja kävelin ne rappuset alas jossa oli dragon god niin vasemmalla puolella on se miekka mutta en saa sitä haettua
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

2-2 kentän koppakuoriaisiin taitaa magic-aseet tehota hyvin. Crescent jne. Dragon God kentässä sen miekan puolestaan saapi pure white tendencyllä. Ja sehän napsahtaa esim. jos et ole elävänä kuollut kertaakaan 2. maailmassa vaan olet sielumuodossa pelannut kentät läpi.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Kyllä täytyy sanoa, että tässä pelissä on uskomattoman paljon sisältöä, varsinkin kun pelaa varovaisesti ekaa kertaa. Juuri, kun tuntuu, että nyt on vermeet kunnossa, tulee joku joka vesittää kaiken. Sitten vaan tutkimaan muita maailmoja ja etsiä jotain helppoa loottia, jotta pärjää paremmin missä oli alunperin menossa. Tämä on pitkästä aikaa peli, missä tekee mieli kysellä pieniä tiedon jyviä muilta, mutta ei missään nimessä lukea jotain guidee alusta loppuun. Näin se peli pitää tehdä.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Peli on hyvä, mutta itselläni aina sammui into jos tulee kentässä epäreiluja esteitä, joiden läpimeno on liikaa tuurista kiinni. (Esimerkkinä Flamelurkerin kenttä jossa pitää vetää kuperkeikkoja pimeässä kuilussa, ja toivoa että onnistuisi laskeutumaan sille läheiselle puukaistaleelle tai muuten joutuu aloittamaan taas alusta. Ja usein bugin takia hahmo kuoli, vaikka meni pyörähtämään oikeaan suuntaan...)
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Peli on hyvä, mutta itselläni aina sammui into jos tulee kentässä epäreiluja esteitä, joiden läpimeno on liikaa tuurista kiinni. (Esimerkkinä Flamelurkerin kenttä jossa pitää vetää kuperkeikkoja pimeässä kuilussa, ja toivoa että onnistuisi laskeutumaan sille läheiselle puukaistaleelle tai muuten joutuu aloittamaan taas alusta. Ja usein bugin takia hahmo kuoli, vaikka meni pyörähtämään oikeaan suuntaan...)
Ehkäpä oikoreitin pitääkin olla hieman hankalampi? Cat's ring on muuten verraton tuossa kohdassa. Tuota käyttäessä tuli kuoltua parilla ekalla kerralla ja nykyään tuo menee kohtuu helposti. Katselee vaan alaspäin ja pudottautuu ilman kierähdystä, niin pitäisi selvitä hyvin hengissä.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Mutta eihän Cat's Ring tee muuta kuin vähentää putoamisdamagea. Jos tiput liian korkealta, kuolet.

Lähti sitten ps3 huoltoon, ei hdmi-outista lähtenyt enää kuvaa. Kunhan vaan savet pysyy, kun näitä ei voi ottaa talteenkaan. :mad:
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Larezenius: Kai luit ongelma-FAQin ja huomasit, että PS3 vaihdetaan AINA, eli takaisin et omaa konsoliasi saa. Sinne meni siis myös lukittu DS-savekin.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

No enpä lukenut. :rolleyes: Mutta eihän niitä tiedostoja olisi mitenkään saanutkaan talteen. Pitänee sitten aloittaa vielä strength- ja dexterity-buildit. Quality-buildi antoi kyllä paljon aseita mutta vitalitystä piti tinkiä. Spellsword taas ei napannut, kuten loitsut muutenkaan. Blessed-buildi taas oli hiton tylsä. Tykkääkö joku todellakin pve:ssä käyttää loitsuja?
Nettipeliin asti (lvl +120) en edes päässyt vielä, vaikka pelannut olen sen +50h. Ja peli on kahdesti läpi hakattu.

Asiasta toiseen, typotit muuten nimimerkkini. :) Eli siitä juuri asiaa; eli onko täällä foorumilla mitenkään mahdollista vaihtaa nimimerkkiä, kun en uutta tunnusta haluaisi tehdä?
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Mutta eihän niitä tiedostoja olisi mitenkään saanutkaan talteen.
Jos pelkkä HDMI-ulostulo meni, olisi datat voinut letkuttaa toiseen PS3-järjestelmään tiedonkuljetustyökalulla. Se siirtää (=ei kopioi) myös lukitut tallennukset.

Asiasta toiseen, typotit muuten nimimerkkini. :)
Kosketusnäyttöpuhelimella (jossa on kaiken lisäksi sanojen "korjaus" päällä) voi näin käydä. :p

Eli siitä juuri asiaa; eli onko täällä foorumilla mitenkään mahdollista vaihtaa nimimerkkiä, kun en uutta tunnusta haluaisi tehdä?
On. Laita vaikka privana uusi nimimerkkisi, niin vaihdetaan. Hox! Varmista ensin, ettei se ole kellään muulla käytössä.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Aloittaessani alusta uudella hahmolla huomasin miten paljo helpompaa oli eka kerta pelailla hahmolla jolla oli parempi aloitus armori. Thiefin pelkät nahkakuteet ei kovia kestäny (varsinki tower knight oli hankala) kun viimeksi aloitin Priestillä, joka sai alussa varsin pätevät suojat.

Tiesti levelien myötä nousee tuo kestävyys ja endurancea ajattelin nostaa sen verran että saan osittain tuon gloom armor setin käyttöön. Tarkoitus on nyt tehdä se backstab-hahmo kahella tikarilla. En sit tiiä miten paljo siitä on iloa PvE:ssä kun varmaan PVP:ssä paremmin toimisi. Noh onpahan vaihtelua. Oma "cloudstrife" hahmo on hieman puuduttava, vaikka meat cleaver osoittautuikin todella hyväksi aseeksi.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Lähdin sitten loottaamaan 4-1 maailmaa parempien kamojen toivossa. Ukkelini pärjää mainiosti perus luurankoja vastaan, mutta mustat on vähän ongelma ja se kultainen täysi mahdottomuus. Mistäpäin 4-1 tasoa se crescent falcion löytyy? Pitääkö mennä sen kultaisen luurangon ohi vai löytyykö se ennen sitä? Sain sieltä kilijin ja uhgigatan tai jotain tuollaisia. Saako niistä tehtyä mitään hyviä aseita. Ainakin päivitys maksaa maltaita.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Lähdin sitten loottaamaan 4-1 maailmaa parempien kamojen toivossa. Ukkelini pärjää mainiosti perus luurankoja vastaan, mutta mustat on vähän ongelma ja se kultainen täysi mahdottomuus. Mistäpäin 4-1 tasoa se crescent falcion löytyy? Pitääkö mennä sen kultaisen luurangon ohi vai löytyykö se ennen sitä? Sain sieltä kilijin ja uhgigatan tai jotain tuollaisia. Saako niistä tehtyä mitään hyviä aseita. Ainakin päivitys maksaa maltaita.
Kentän alussa portaiden yläpäästä portin läpi ja heti vasemmalle => käytävän päähän => vasemmalle => crescent falchion löytyy mustan luurangon läheltä. Musta luuranko on se, joka näkyy heti kentän alussa suoraan ekan portin läpi näkyvällä ylätasanteella.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Argh, mä arvelinkin, että se on siinä. Yritin eilen iltasella johdattaa sitä lurtskuu siitä pois ja napata, mutta ei onnistunut. Sitten nukkumaan. No pitää tänään iltasella taas koittaa. Onko niihin mustiin luurankoihin jotain hyvää asettaa. Mun winged spear +7 on taas aika käyttökelvoton. Ja entäs siihen kultaiseen? Kannattaako laittaa lava bow vai sticky bow?
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Tuli tehoaa oikein hyvin luurankoihin, kaiken värisiin. Dragon aseet siis käyttöön ja vaikka se lava bow. Sen Crescent Falchionin luurangon saapi ammuttua sieltä tornista helposti (vaikkakin hitaasti). Pitää vaa varovasti saaja se ukko mahollisimman reunalle että ei tuu muuri eteen. Vaikea tässä selittää : )
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

4-1 Crescent falchionista:
Harhauta luurankoa: odota että luuranko alkaa valmistautumaan tuplakatanalyöntihyppyyn (vetää miekat ristiin) ja juokse sivusta ohi tuossa vaiheessa. Tämän jälkeen juokset sille crescent falchionille, nappaat sen mukaan ja pyörähdät alas. Problem solved eikä tarvitse ottaa yhtään osumaa.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

En nyt jaksa quoteja vetää, mutta pari kommenttia yllä oleviin viesteihin.

Pelin alussa armorilla on vaikutusta, mutta silloinkin on hyvä pitää hahmo niin kevyenä, että voi kierähtää nopeasti. Sitten kun leveleitä (ja enkkaa) saa lisää, ei armorilla ole paljoa merkitystä. Kevyt armori niskaan, sillä raskaat hidastaa staminan kertymistä.

Crescent Falchion on ihan kiva käydä hakemassa 4-1:stä, itsekin käyn aina alkuun, ja tuolla meneekin helposti esim. 2-2:sen Flamelurker.

Jos hahmoa kehitetään pvp:tä varten, pitää miettiä, mihin on varaa pistää pisteitä. Lava Bow vaatii 16 dexterityyn, ja White Bow 25. Noita en käyttäisi muussa kuin dex-buildissa, ja siinäkin Sticky Compound Long Bow +5 voittaa damagessa. Tulelle heikot vihut tietty erikseen. White Bow vaatii sen 20 strenaan, ja itse jättäisin dex-buildissa sen 18.

Mutta jos peliä on tarkoitus pelata offlinessa, niin käytännössä ihan sama minne niitä pisteitä laittaa. :)
 
Ylös Bottom