Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Demon's Souls

Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Jos joku sattuu olemaan miettinyt kuinka nopeasti kyseisen pelin voisi nopeimmillaan juosta läpi niin nyt olisi vastausta tarjolla ja vieläpä ihan videon muodossa.

Eli SDA:n sivuille on nyt saatu Demon's Soulsin single-segment juoksu, jossa pelin läpäisyyn kuluu yksi tunti ja neljä minuuttia.

Itse juoksu ja juoksijan kommentit löytyvät täältä:
Speed Demos Archive - Demon's Souls
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Olen tässä nyt suorittanut aseisiin liittyviä trophyja. Lueskelin vähän lontoon foorumeja ja siellä porukka on valittanut, että pure bladestonea on todella vaikea saada. :rolleyes:
Menin 4-2 sitä yrittämään (dual katana black skeleton heti alussa). Noh, jouduin jopa 3 kertaa sen tappaa ennen kuin se sieltä sitten tupsahti.:D Oli tietysti BWT ja LSOS auttamassa, mutta olikohan vaan hyvä tuuri..?
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Itse tuli juuri hommattua tämä peli ja vähän pelkäsin etukäteen sitä, että en pysty pelaamaan kerrallaan kuin pieniä aikoja. Pystyykö tässä aukaisemaan jotain oikoteitä, että kun aloittaa alusta, niin ei tarvitsisi mennä aina pitkää reittiä. Itse olen vielä ekassa kentässä ja kuollut 3 kertaa ja peliaikaa takana vähän yli tunti :) Vähän vielä tämä taistelu hakusessa. Mitä classia suosittelette näin aloittelijalle. Itse otin maagin ekaksi hahmoksi, mutta pitää vielä miettiä jotain toista. Ja onko jotain yleisiä vinkkejä vasta-alkajlle. Seuraavaksi listalla olisi hunter tai priest. Tai olisiko royal hyvä. Jostain syystä nämä temple knightit ja muut jyrät ei oikein kiinnosta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Itse tuli juuri hommattua tämä peli ja vähän pelkäsin etukäteen sitä, että en pysty pelaamaan kerrallaan kuin pieniä aikoja. Pystyykö tässä aukaisemaan jotain oikoteitä, että kun aloittaa alusta, niin ei tarvitsisi mennä aina pitkää reittiä. Itse olen vielä ekassa kentässä ja kuollut 3 kertaa ja peliaikaa takana vähän yli tunti :) Vähän vielä tämä taistelu hakusessa. Mitä classia suosittelette näin aloittelijalle. Itse otin maagin ekaksi hahmoksi, mutta pitää vielä miettiä jotain toista. Ja onko jotain yleisiä vinkkejä vasta-alkajlle. Seuraavaksi listalla olisi hunter tai priest. Tai olisiko royal hyvä. Jostain syystä nämä temple knightit ja muut jyrät ei oikein kiinnosta.

Aukeaa oikkareita ja royal on varmaankin helpoin.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Itse tuli juuri hommattua tämä peli ja vähän pelkäsin etukäteen sitä, että en pysty pelaamaan kerrallaan kuin pieniä aikoja. Pystyykö tässä aukaisemaan jotain oikoteitä, että kun aloittaa alusta, niin ei tarvitsisi mennä aina pitkää reittiä. Itse olen vielä ekassa kentässä ja kuollut 3 kertaa ja peliaikaa takana vähän yli tunti :) Vähän vielä tämä taistelu hakusessa. Mitä classia suosittelette näin aloittelijalle. Itse otin maagin ekaksi hahmoksi, mutta pitää vielä miettiä jotain toista. Ja onko jotain yleisiä vinkkejä vasta-alkajlle. Seuraavaksi listalla olisi hunter tai priest. Tai olisiko royal hyvä. Jostain syystä nämä temple knightit ja muut jyrät ei oikein kiinnosta.
Maagilla on helppo aloittaa. 2 maailma on aika helppo maagille koska maailman vihuille magia on heikko kohta. Meleehahmolla 2 maailma on hieman kinkkisempi, koska riivatut kestävät aika paljon osumaa.

Edit. korjattu lukihäiriötä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Saakos millään aineella palautettuu magiaa ekassa kentässä? Se tahtoo vain vähän loppua kesken. Joka paikasta löytyy vain hp:ta palauttavaa. Kait se royalin soul arrow tehoaa myös tokassa kentässä?
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Saakos millään aineella palautettuu magiaa ekassa kentässä? Se tahtoo vain vähän loppua kesken. Joka paikasta löytyy vain hp:ta palauttavaa. Kait se royalin soul arrow tehoaa myös tokassa kentässä?

Kyllä sitä fresh spiceä tippui ihan kivasti muistaakseni, royalilla ei ole tuota ongelmaa kun hahmolla on valmiiksi jo magiaa keräävä sormus käytössä.
Melkein joka kentässä on oikkareita jotka helpottavat etenemistä jos vaikka olet loppuvastukseen kuollut tai muuten pitkälle päässyt. Esim. ekassa kentässä aukeaa se portti ja loppari on sitten heti siinä.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Saakos millään aineella palautettuu magiaa ekassa kentässä? Se tahtoo vain vähän loppua kesken. Joka paikasta löytyy vain hp:ta palauttavaa. Kait se royalin soul arrow tehoaa myös tokassa kentässä?
Eikös royalilla ollut se sormus heti alussa joka kerryttää pikkuhiljaa manaa.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Eilen otin sitten royalilla uuden pelin. Itse käytän magiaa vain pakollisissa tilanteissa, jottei tule laiskaksi. Pyörähdys eteen ja pisto on kyllä mainio liike. Sillä saa kyllä vihut kanveesiin ja näyttää jopa katkaisevan vihun lyöntisarjan. Parry + iskukin tekee jo lähemmäs 300 damagee. Eilen sain phalanxin kukistettua, mutta vähän harmitti, kun eihän siltä tullu mitään loottii. Vielä enemmän harmittaa niiden puolesta, jotka pelaa tätä guiden avulla. Fiilis tulee just siitä, kun ei tiedä tekeekö oikeita ratkaisuja ja mitä odottaa nurkan takana. Vaikka demonit kuolee kentässä, niin perusvihut tulee vissiin aina takasin sama mitä tekis. Lohharin kanssa ei tehny mieli jäädä tekemään lähempää tuttavuutta. Pakko sanoa, että tässä pelissä hahmomallit on varsin onnistuneita ja varsinkin tuo lohhari oli varsin kunnioittava näky. Mutta siis sitä spicee, millä saa manaa ei ole tullut vastaan kertaakaan vielä. Pitää venailla aika tovi, jos tarttee magiaa ja manat on loppu. Kaikki herkut on tähän mennessä ollut hp:ta varten.

Pari hyvää kuolemaa ekassa kentässä. Ekalla kerralla menin sen lattiassa olevan reiän ohi ja olin jo ekalla sumulla. Sitten mietin, jos se reikä on warppi loottiin tai vastaavaan. Eiku reikään vaan ja epic fail. Toisella kerralla olin menossa niitä pitkiä portaita alas ja päätin kääntyä kuitenkin takaisin ylös sumuun, missä ritarit sumputti heti nurkkaan, kun vahingossa tipuin tukalaan kohtaan. Myöhemmin huomasin, että kun olisin mennyt alas, olisin saanut oikotien auki. Näitä empimisiä tulee itselle paljon ja se on kyllä pelin suola. Tottunu aina muissa peleissä iskee save ja ottaa uusiksi, jos ei onnistu.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Nexuksen seppä myy fresh spiceä 350s/kpl. Ainakin pelin alkupuolella hyvä tapa tankata loitsujen käyttöä.
Myöhemmin sitten Old Spicea Tower of Latriasta, sellissä istuvalta Once Royal Mistressiltä.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Pelasin royalin toiseen maailmaan, mutta jotenkin kyllästyin siihen hahmoon. Nyt otin uuden vedon hunterilla ja heti toimii paljon paremmin. Sitä käsirysyä kaipasin kuitenkin enemmän kuin maageilua. Jousella on hyvä tiputtaa hemmot, jotkä eivät ylety auto-lockin piiriin.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Pelasin siitten tämän uuden hunterin toiseen kenttään ja se todellakin on aika paljon vaikeampi, kun ei ole maagia. Kuolin aika kaukana, ei souleja ja hiili herbit 0:ssa. Royal takaisin kauniiseen käteen ja homma jatkui. Pienen tuskan jälkeen Royal tuntuu taas todella kivalta :) Royal pärjää itse asiassa ilman taikaakin paljon paremmin kuin hunter. Nopea pistomiekka on poweria toisessa kentässä.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Pelasin siitten tämän uuden hunterin toiseen kenttään ja se todellakin on aika paljon vaikeampi, kun ei ole maagia. Kuolin aika kaukana, ei souleja ja hiili herbit 0:ssa. Royal takaisin kauniiseen käteen ja homma jatkui. Pienen tuskan jälkeen Royal tuntuu taas todella kivalta :) Royal pärjää itse asiassa ilman taikaakin paljon paremmin kuin hunter. Nopea pistomiekka on poweria toisessa kentässä.
Kyllä sen meleenkin taitaa nopeasti, kun vaan oppii vastustajien liikkeet ja tuntee oman hahmonsa rajat. Itse vedin Knightilla ekan rundin pelkällä meleellä läpi ja kyllä se vaan on pirun palkitseva tunne, kun on kukistanut esim. Flamelurkerin tai Maneaterin face-to-face. Ja ei tosiaan mitään taikoja, ei edes suojaavia.

Tokalla rundilla tuli tehtyä Lava Bow melkein heti, jotta sai vähän vaihtelua pelaamiseen ja helpottaahan se huomattavasti tiettyjä paikkoja. Jotenkin lopulta kuitenkin väsähdin peliin ja nyt useampi kuukausi tullut pelailtua muita pelejä. Eiköhän tämä mestariteos tule vielä kaivettua työn alle ennen, kuin servut vedetään alas. On vaan niin mielettömän tehokkaasti vapaa-ajan syövä peli, että ihan jo parisuhteenkin kannalta pysytellyt poissa tämän pelin parista. :p
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Katsoin eilen Janne Pyykkösen youtube videot tästä pelistä. Koin kunnon ahaa elämyksen ja kaivoin jo hylkäämäni hunterin takaisin. Kehittelin vähän hahmoa ekalla tasolla ja pistin päiviltä red dragonin ja tower knightin. Tower knightilta tuli otettua vielä puolet heltistä pois pyörimällä hyrrännä sen jaloissa. Nyt on vähän helpompaa kakkostasollakin. Mutta kannattaako aseet päivittää pelkästään sharpstonella vai kannaattako niistä tehdä quality aseita. Niitä clearstoneja tietty löytyy aika lailla harvemmin. Vai onko mitään hyviä clearstone paikkoja?
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Kaipailen pikkuista neuvoa kuinka saan avaimen siihen häkkiin jossa on Lord Rydell en oo vielä sitä saanu vaikka oon pelannu pelin jo kerran läpi kyseinen maa on 3-1:(
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Kaipailen pikkuista neuvoa kuinka saan avaimen siihen häkkiin jossa on Lord Rydell en oo vielä sitä saanu vaikka oon pelannu pelin jo kerran läpi kyseinen maa on 3-1:(

Pitää olla Pure White World Tendency 3 maassa. Eli kun kyseisen asian ollessa voimassa 3-2 kenttään ilmestyy silta ekan tornin(josta lähtee eka ketju irti) portaiden ihan yläpäähän. Portaita varovasti menemällä pääset avaimen luokse.

Ja tuolla ohjeet Tendencyn muokkaukseen.
World Tendency
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Itselle varmaan paras vinkki tähän mennessä on ollut, että päivitä ukkelia ja ukkelin varusteita heti ekaksi ja käytä siihen vähän aikaa. Samojen paikkojen ramppaaminen paranee huomattavasti, kun vihut tipahtaa vähän helpommin. On toi kakkoskenttäkin vähän erilainen päivitetyllä winged spearilla kuin perus kirveellä. Ja tulihan noilta kaivosmiehiltä myös clear stonee. Muistelin et tulee vaan sharp stonee. Ärsyttävä peli, kun työaikanakin mieli harhailee, mitä tekee seuraavaksi demons soulissa :)
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Mitä mun täytyy oikein tehdä että mä saan Pure White World Tendencyn käyttöön pitääkö mun tappaa jotai tiettyjä vihollisia vai mitä en oikein ymmärrä.
 
Ylös Bottom