Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Demon's Souls

Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Mulla meni tuo False King ekalla ja ilman mitään kummempia ongelmia. Koitas Vigi kokeilla pitämällä Warding päällä koko ajan. Itellä ainakin tuo taktiikka toimi.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Mulla meni tuo False King ekalla ja ilman mitään kummempia ongelmia. Koitas Vigi kokeilla pitämällä Warding päällä koko ajan. Itellä ainakin tuo taktiikka toimi.

Muuten hyvä, mut se tarvii 2 muistipaikkaa ja mul on vaan 1. Tarkotus ollu tehä lähes taiaton ukko, faithia tosin löytyy mut multa kuoli se niiden opettaja nexuksesta ja toisia en oo saanu avattua/löytäny.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Muuten hyvä, mut se tarvii 2 muistipaikkaa ja mul on vaan 1. Tarkotus ollu tehä lähes taiaton ukko, faithia tosin löytyy mut multa kuoli se niiden opettaja nexuksesta ja toisia en oo saanu avattua/löytäny.

Nosta intelligence 15 ja faith 16 niin voit käyttää Second Changea. Tämä on ehdottoman tärkeä PvP:ssä, ja pelastaa monesta tilanteesta PvE:ssä. Samalla saat 2 loitsupaikkaa Wardingille. (tarvitset 10 magicin saadaksesi Wardingin, sitten sitä statsia voi myöhemmin laskea soulsuckerilla kaverin kanssa, eli imette toiselta leveleitä ja saatte niiden hinnat sieluina, statsi joka laskee on korkein ei-vitality, joten hommaa saa tehdä aikalailla, ja parhaiten se onnistuu vasta NG++:ssa, jolloin sinulla on Red Eye Stone ja Soulsucker) Pienellä statsien lisäämisellä saat hahmosta paljon anteeksiantavamman virheillesi.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

statsi joka laskee on korkein ei-vitality

Tota muuten ihmettelin tänään, ku otin allantilta turpaan. Mun korkein ei-vitality statsi on dex ja seuraavana muistaakseni strenght ja sen jälkeen viimeks korottama statsi faith, kas kummaa statsi joka laski 2:lla ei ollu dex, eikä str vaan faith. Vai oonko mä ymmärtäny väärin tän "korkein" termin, eli onko se korkein se, joka maksaa eniten vai se mitä on eniten?
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Tais tulla joku ennätys, mut pelasin äskön 10 min ja mulla meni totaalisesti hermo tohon pvp systeemiin. Menin nyt sit yrittään sitä 1-4sta uudestaan ja saman tein joku vatipää inveidas. Ihan ensimmäisenä en voinut käsittää missä se pelaaja oikeesti liikkui, jos yrittää osua siihen, ei osu ja jos paino randomilla, osu aina. Toiseks sen miekka tais olla penetrator sword(2h) ja siis käytännössä sen osuma-alue oli 360°x 10m, eli se osu koko ajan ihan joka suuntaan ja myös montakertaa lyönnin jälkeen. Onnistuin vetämään backstabin, vaikka iskun aikana vihu oli jo muualla ja seki veti muhun, mutta multa ei lähteny helyä ollenkaan. No ei sitä kuraa kauaa jaksanu ja tapoin itteni. Yllätys yllätys heti uudestaan hyökättiin ja samalla linjalla mentiin, paitsi yhtä koomista tilannetta lukuunottamatta, eli kaveri veti backstabin vaikka seiso mun edessä, ja se todella oli backstab eikä se parry juttu, koska sillä oli iso kilpi kädessä. Sit yks olennainen pvp juttu, mikä tähän on tehty, mikä ei saisi olla mahdollista on se, että voit hiilata. Sulla on ihan yhtä hyvät mahdollisuudet voittaa peli voiveitsellä, ku jollain super kirveellä, koska aina kerkiää ottaan helyt täyteen vaikka vihu olis kuinka nopee tahansa.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]


No joskus PvP:ssä on aika mahtava lagi. Silloin ei siinä pelaamisessa ole oikein intoa. Jos ruumismuodossa tykkäät pelata niin ota 2 blue phantomia avuksi ellet ole varma että pystyt itse tappamaan tunkeilijat. Tai pelaa offlinessa tai sielumuodossa. Vähän nössöilyähän se on. Itse en ole bodymuodossa vielä yhtään kenttää pelannut :D Ehkä NG+:ssa vois alottaa, kun hahmon statsit on kasassa ja aseet päivitetty. Pitäis NG:ssä käydä Talisman of Beasts vielä noukkimassa..
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Joo tarvis varmaa sit luopua thief’s ringin käytöstä ja ruveta veteleen taas sielumuodos, ku nykyises setis vähä pakollinen toi ring of great strenght. Taitaa muutenki toi 1-4 olla joku pvp areena ku tänään vedin yhtämonta pvp:tä 10min ku koko pelin aikana yhteensä ja varsinkin viimeaikoina vetäny pelkästään ruumismuodossa.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Vit - 45
Int - 18
End - 40
Str - 26
Dex - 12
Mag - 18
Faith - 40
Luck - 7

Blessed Great Sword knockdownin takia (myös damagea), Firestorm sen jälkeen ym. härpäkkeet (second change).
Tuollaisen buildin löysin wikin foorumilta. Ihan kiva vaihtoehto perus faith-buildiin, jossa aseella saat hieman enemmän damagea ja voit käyttää wardingia ja acid cloudia. Quoten buildissa voisi käyttää GS:a yhdellä kädellä, jossa se minusta toimii paremmin mitä kahdella. Firestorm myös tärkeä tuossa.
Vielä voisi oman faith-buildin muuttaa tuoksi.. Spellswordilla kun 3 loitsupaikan tuhlaaminen firestormiin ei oikeen ole mielekästä :rolleyes: Kertaakaan en ole vielä tuota loitsua pelissä taikonut :D
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Onpas työlästä hommaa päivittää aseita Sharp +5:een. Noin 4 tuntia meni saadessa pure blade stonen. Huomenna sitten Edin juttusille takomaan sharp uchigatana +5. Vielä pitäisi kerätä kivet toiseen mokomaan.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Onpas työlästä hommaa päivittää aseita Sharp +5:een. Noin 4 tuntia meni saadessa pure blade stonen. Huomenna sitten Edin juttusille takomaan sharp uchigatana +5. Vielä pitäisi kerätä kivet toiseen mokomaan.

Millä tavoin farmasit sitä kiveä? Youtubessa on eräs video jossa Soulsuckerilla 4-2:ssa pure black world tendencyssä tapetaan black phantom skeletoneja. Aloitetaan 4-3:sta ja juostaan 4-2:sta taaksepäin. Backstab ei käy, muuten lentävät kivien kanssa rotkoon :cool:
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Millä tavoin farmasit sitä kiveä? Youtubessa on eräs video jossa Soulsuckerilla 4-2:ssa pure black world tendencyssä tapetaan black phantom skeletoneja. Aloitetaan 4-3:sta ja juostaan 4-2:sta taaksepäin. Backstab ei käy, muuten lentävät kivien kanssa rotkoon :cool:

Syvällä kokemuksen äänellä sanon, että 4-2 hidden passage Black Skeleton tiputtaa nopeammin Pure Sharpstonen kuin 4-2 BP Black Skeleton, johon tuolla Youtube videoilla viittaat. Vaikka homma onkin tuurista kiinni, niin itse saanut kummatkin Puret hidden passagesta n. tunnissa, kun taas 6h BP skeletoniin Soulsuckerilla ei koskaan tuottanut tulosta.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Syvällä kokemuksen äänellä sanon, että 4-2 hidden passage Black Skeleton tiputtaa nopeammin Pure Sharpstonen kuin 4-2 BP Black Skeleton, johon tuolla Youtube videoilla viittaat. Vaikka homma onkin tuurista kiinni, niin itse saanut kummatkin Puret hidden passagesta n. tunnissa, kun taas 6h BP skeletoniin Soulsuckerilla ei koskaan tuottanut tulosta.
Juurikin näin. Ja tulipa huomattua että jousella droprate tuntui olevan enemmän kallellaan näihin isompiin kimpaleihin (chunck ja pure). WT pure black auttaa myös asiassa. Tuli useamman kerran nitistettyä miekalla tuo hiden passagen skele, mutta tuntui antavan lähes poikkeuksetta soul remaineja.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Millä tavoin farmasit sitä kiveä? Youtubessa on eräs video jossa Soulsuckerilla 4-2:ssa pure black world tendencyssä tapetaan black phantom skeletoneja. Aloitetaan 4-3:sta ja juostaan 4-2:sta taaksepäin. Backstab ei käy, muuten lentävät kivien kanssa rotkoon :cool:
Oma tyyli oli käyttää clever's rat ring + sticky compound longbow +5. Omalla buildilla skelen tiputtaa 5 nuolella.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Oma tyyli oli käyttää clever's rat ring + sticky compound longbow +5. Omalla buildilla skelen tiputtaa 5 nuolella.

Tuohon kannattaa heittää vielä Morion blade selkään niin tippuu varmaan jo parista. Itse pudotan normaalisti joko soul remains + soulsucker tai soul remains + firestorm, kuolee n. 2sekunnissa... Tämä strategia vaatii tosin sen 3 spellslottia..
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Kannattaako se Black Phantom Edition ettiä jostain vai ostaa halvalla vanilla versio?
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Kannattaako se Black Phantom Edition ettiä jostain vai ostaa halvalla vanilla versio?

Jos et pysty pitämään konetta lähellä josta voisit katsella vähän vinkkiä.. Hintakaan Black Phantomilla ei pitäisi olla kova, koska itse Prismasta sen ostin muistaakseni 59,xx€. Ja muistan nähneeni tämän karvalakki mallia samaan hintaan myytävän cittaris tai anttilas.. Siin ohje kirjas meinaa on todella paljon hyödyllistä tietoa joka asias. niin kraftaamiseen tai npc hahmoihin liittyvää asiaa, jotka ovat vaikeita tai lähes mahdottomia asioita huomata pelissä. Walkthrough osio myös helpottaa välillä vähäsen jos on ihan epätoivon partaalla. Ja välillä on kyl sellane olo et sitä on iha mukava vilkasta ku syke on siin 200bpm hujakoilla itellä ja pelkää kokoaja henkesä edestä et mitä paskaa seuraavan nurkan takan tulee niskaa.. Enpä ole tainnu missään pelissä "pelätä" näin paljoa kuolla kuin tässä :p
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Jos et pysty pitämään konetta lähellä josta voisit katsella vähän vinkkiä.. Hintakaan Black Phantomilla ei pitäisi olla kova, koska itse Prismasta sen ostin muistaakseni 59,xx€. Ja muistan nähneeni tämän karvalakki mallia samaan hintaan myytävän cittaris tai anttilas.. Siin ohje kirjas meinaa on todella paljon hyödyllistä tietoa joka asias. niin kraftaamiseen tai npc hahmoihin liittyvää asiaa, jotka ovat vaikeita tai lähes mahdottomia asioita huomata pelissä. Walkthrough osio myös helpottaa välillä vähäsen jos on ihan epätoivon partaalla. Ja välillä on kyl sellane olo et sitä on iha mukava vilkasta ku syke on siin 200bpm hujakoilla itellä ja pelkää kokoaja henkesä edestä et mitä paskaa seuraavan nurkan takan tulee niskaa.. Enpä ole tainnu missään pelissä "pelätä" näin paljoa kuolla kuin tässä :p

Kiitos vastauksesta, kai se pitää ettiä tuo Phantomi.

Noin 31€ hintaan sais tilattua ulkomailta tuon perusmallin.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

BlueBlood Swordin myötä pelistä hävisi haaste. Ensimmäistä kertaa tuli tehtyä BBS buildi ja Tower Knight kesti kolme osumaa. Yksi molempiin jalkoihin ja yksi päähän. Flame Lurkeri kaatui myös kuin heinää.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

BlueBlood Swordin myötä pelistä hävisi haaste.

PvP kaipaa varmasti tuoretta verta. Kannattaa sitten varmaan suunnata sinne. Olettaen siis, että et ole jo sillä saralla kaiken nähnyt veteraani.

Mikä SL?

EDIT: tjaa, taitaa sinulla olla jo aiheen parista melko lailla kokemusta.. .:eek:
 
Ylös Bottom