Vastaus: Demon's Souls [PS3]
Itse juurikin kehittelen tätä buildia, Uchigatana hyvä ase tuolle endurancelle koska se ei vie imo kauheasti endurancea käyttäessä. Itse olen puhtaasti meeleehahmolla pelannut pelin milteipä kahdesti läpi, ja tässä on oma ensimmäinen ''maagi''. 3-1 oli aika tukalaa, kun kun yksikin Mind Flayer (ne kellonkilisteijät..) pääsi tekemään combonsa (se sähkötainnutus, imu ja se lyhyen kantaman loitsu) henki lähti kerrasta
Tässäkin buildissa on omat heikkoutensa, pelkässä meeleessä ja taikomisessa se ei pärjää, mutta monipuolisuutta tästä löytyy.
Meeleehahmoina kehityksessä faith ja quality -buildit.
Oikeissa käsissä sanoisin että Blueblood Sword -build on ''paras''. Sen käyttö on nopeaa ja tekee siihen verrattuna aivan järjetöntä damagea. Tässä yksi versio kyseisestä buildista:
YouTube - Demon´s souls - Blueblood Build SL120 PvP - Invasions Minusta endunce ja vitality saisivat olla hieman korkeammat, wikin buildin tapaan:
Blueblood Sword Build SL 124 - Demon's Souls English Wiki
''Helpoin'' buildi pelata on varmaankin perus Strenght tai Dexterity -build Crused Weapon ''cracked'' Talisman of Beastsilla höystettynä. Vitality ja endurance on hyvät, kuten myös damage ja asevalikoima. (Omassa qualityssä
SL125 Power and Versatility - Demon's Souls English Wiki joudun tinkimään vitalityssä, joka ei nyt tarkemmin ajatellen ole yhtään hyvä asia..)
No annahan tulla nyt miten tehdään kunnon magic kuningas PvP:tä varten.
http://demonssouls.wikidot.com/character-builds:112 Tässähän tämä on mutta sitten ei pahemmin muuta voi tehdä kuin taikoa
Itse laskisin faithin 16, magic ehkä 45, Insanity Catalyst käyttöön, nostaa vähän endurancea ja ehkä strenghtiä että voit jotain asetta käyttää hieman. 10 strenght ja 12 dex riittää käyttämään Moon Mirdan Hammeria, elikkäs ehkä tekisin jotain tämmöistä: Soul level 125
Vit 45
Int 40
End 30
St 10
Dex 12
Mag 45
Fth 16
Lck 7
Edit: tästä tulikin hieman muunneltu wikin Spellsword vähemmällä manalla mutta tehokkaammalla taikomisella
Second Changen pistäminen onkin hieman haastavaa, pitäs joku Talismaani olla nopeasti kätösillä..