Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Demon's Souls

Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Mikäs siellä on se bossi?

Tarkoitat varmaan sitä vihreäkypäräistä heppua red eye knightin jälkeisessä huoneessa? Hän on Old King Doran, jonka voit unohtaa vähäksi aikaa. Pisti minulle kovasti hanttiin, vaikka olin jo n. SL 90 :S (tai sitten vain evotin). Häntä tarpeeksi pieksemällä saa ihan OK miekan, ja kuollessaan häneltä saa hyvän armor setin ja sormuksen.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Mul taitaa olla ulkomuistista heittäen about näin:

<nips>

Faithiä halusin nostaa, et saa niitä slotteja, sama int:n kanssa. Dexiä ku ymmärsin et se jeesaa jousen kanssa, kun aika paljon pelannu ranged tyyliin varsinkin alkuun. Str et sais damaa tehtyä enemmän. Onko mulla pvp peli menetetty tälläsella ukolla, vieläkö tästä sais jotain aikaseks? Ton matalan hp:n takia varmaan se warding on aika pakollinen ainakin.

Aikalailla kustu hahmohan toi on, magic on liian matala tehdäkseen kunnon damagea. Vitality on aivan liian alhainen, 45, tai jopa 40 ehdoton minimi mitä käyttäisin. Lisä strenght ei kannata ellet crushing -aseita ajattele käyttää.

Tasaisella statsien sijoittelulla ei vaan PvP:ssä pärjää, jostakin pitää tinkiä.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Aikalailla kustu hahmohan toi on, magic on liian matala tehdäkseen kunnon damagea. Vitality on aivan liian alhainen, 45, tai jopa 40 ehdoton minimi mitä käyttäisin. Lisä strenght ei kannata ellet crushing -aseita ajattele käyttää.

Tasaisella statsien sijoittelulla ei vaan PvP:ssä pärjää, jostakin pitää tinkiä.

Ok, täytyy kattoo jos jaksais tehdä uuden ukon PvP:tä varten. Saattaa kyl jaada tekemättä. Tai sit tyydyn vetää jotain co-op settejä tolla nykyisellä ukolla.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Ok, täytyy kattoo jos jaksais tehdä uuden ukon PvP:tä varten. Saattaa kyl jaada tekemättä. Tai sit tyydyn vetää jotain co-op settejä tolla nykyisellä ukolla.

Hankit soulsuckerin ja jonkun toisen lähelle samantasoisen tyypin joka haluaa laskea statseja. Molemmat imee toisilta sieluja saman verran ja saavat sen sielulevelin hinnan sieluina itselleen. Statsi joka laskee on korkein, vitalityä ei voi laskea.
Sitten menet Nexukseen ja päivität hahmon statsit haluamaksesi.

Vaatii kylläkin pelin läpipelaamisen ensin. Spoilerissa ohje, sisältää pienen spoilerin. :D
Eli jätät Maiden in Blackin henkiin aivan pelin lopussa kävellen toiseen suuntaan mitä se on. Wikistä lisää jos haluaa katsoa.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Eka bossi voitettu, nyt vaan pitäs päästä Monumentalin luo ja oon ravannu noita portaita ihan ylös asti sinne mistä näkee muiden statseja. Olisiko kellään vinkkiä miten pääsisin sen hepun tykö? Kiitokset etukäteen :)
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Eka bossi voitettu, nyt vaan pitäs päästä Monumentalin luo ja oon ravannu noita portaita ihan ylös asti sinne mistä näkee muiden statseja. Olisiko kellään vinkkiä miten pääsisin sen hepun tykö? Kiitokset etukäteen :)

Tuota, siis mistä näkee muiden statseja? En ymmärtänyt. Oli miten oli, Monumental löytyy Nexuksen ylimmästä kerroksesta (olisikohan ollut joku 4.). Itsellänikin oli vaikeuksia löytää Monumental, kunnes löysin eräät "piiloportaat":D toisen kerroksen huoneesta, joista pääsee jatkamaan ylöspäin. Ylimmässä kerroksessa on seinän vierustalla pieniä ihmisiä rivissä, Monumental on yksi heistä.

Btw, oikea ketju näille kysymyksille olis vissiin tämä.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Jep löysinkin itse jo sen, en kerenny vastaileen :) Anteeksi jos meni vähän offtopic. Nyt on statseja päivitetty ja aseitakin. Pataan tulee silti vielä ihan kiitettävästi. Lähdinpä tutkiin tuota Tower of Latriaa.

Eilen illalla sai peet housussa melkein mennä ku odotin että mitä hirvityksiä kulman takaa tulee. Muutaman kerran tuli taas kuoltua (ylläri) kun viholliset nakkelivat taikoja. Nyt alkaa olemaan sellainen tekemisen meininki ja tiedän että tästä pelistä minulle irtoaa hupia pitkään :)
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Aloitin nyt sit ajan kuluks ihan alusta kokeilumielessä ja peli alkoi koukuttaa taas ihan eri lailla! Tällä kertaa lähdin royaltilla ja verrattuna barbaariin oli homma todella helppoa. Kaikki red eye knightit, black/golden skeletonit oli helpompi hoitaa ihan alku soul leveleillä. Meleeukolla en pärjänny myöhemminkään noille yhtä hyvin. Jotenkin tuntu et toi jätkä otti vähemmän damaakin osumista, en tiedä kuvittelinko vaan? Odotin et oisin ollu flame lurkerin kans kusi sukassa, mut niillä soul arroweilla sekin putos ekalla kerralla aika helposti. Aimmin oli puhetta, et tarviiko vai ei grindata, niin ei todellakaan tarvitse tällä hahmolla. Parissa tunnissa pelas helposti 1-3, 2-3 ja 4-1. Sehän on jo melkein puolet koko pelistä. Toki helpotti kun tuntee mestat, mut siis kuitenkin.


Aikalailla kustu hahmohan toi on, magic on liian matala tehdäkseen kunnon damagea. Vitality on aivan liian alhainen, 45, tai jopa 40 ehdoton minimi mitä käyttäisin. Lisä strenght ei kannata ellet crushing -aseita ajattele käyttää.

Tasaisella statsien sijoittelulla ei vaan PvP:ssä pärjää, jostakin pitää tinkiä.

No annahan tulla nyt miten tehdään kunnon magic kuningas PvP:tä varten. Tähän mennessä oon ehtiny nostaa royaltin alku statseista strenghtin ->18 (jousta varten ja ehkä jossain kohtaa vois jotain muutakin kun taikaa käyttää, mut siis enempää en aatellu str nostaa), ja loput on menny vitalityyn, intelligenceen ja magiciin. Muutkin saa toki antaa vinkkejä, alko v^tut&!a ku en pärjänny pvp:ssä! :)

Jotain tän suuntaista oon miettiny, comments?

http://demonssouls.wikidot.com/character-builds:26
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Jotain tän suuntaista oon miettiny, comments?

http://demonssouls.wikidot.com/character-builds:26

Itse juurikin kehittelen tätä buildia, Uchigatana hyvä ase tuolle endurancelle koska se ei vie imo kauheasti endurancea käyttäessä. Itse olen puhtaasti meeleehahmolla pelannut pelin milteipä kahdesti läpi, ja tässä on oma ensimmäinen ''maagi''. 3-1 oli aika tukalaa, kun kun yksikin Mind Flayer (ne kellonkilisteijät..) pääsi tekemään combonsa (se sähkötainnutus, imu ja se lyhyen kantaman loitsu) henki lähti kerrasta :D Tässäkin buildissa on omat heikkoutensa, pelkässä meeleessä ja taikomisessa se ei pärjää, mutta monipuolisuutta tästä löytyy.

Meeleehahmoina kehityksessä faith ja quality -buildit.

Oikeissa käsissä sanoisin että Blueblood Sword -build on ''paras''. Sen käyttö on nopeaa ja tekee siihen verrattuna aivan järjetöntä damagea. Tässä yksi versio kyseisestä buildista: YouTube - Demon´s souls - Blueblood Build SL120 PvP - Invasions Minusta endunce ja vitality saisivat olla hieman korkeammat, wikin buildin tapaan: Blueblood Sword Build SL 124 - Demon's Souls English Wiki

''Helpoin'' buildi pelata on varmaankin perus Strenght tai Dexterity -build Crused Weapon ''cracked'' Talisman of Beastsilla höystettynä. Vitality ja endurance on hyvät, kuten myös damage ja asevalikoima. (Omassa qualityssä SL125 Power and Versatility - Demon's Souls English Wiki joudun tinkimään vitalityssä, joka ei nyt tarkemmin ajatellen ole yhtään hyvä asia..)


No annahan tulla nyt miten tehdään kunnon magic kuningas PvP:tä varten.

http://demonssouls.wikidot.com/character-builds:112 Tässähän tämä on mutta sitten ei pahemmin muuta voi tehdä kuin taikoa :D Itse laskisin faithin 16, magic ehkä 45, Insanity Catalyst käyttöön, nostaa vähän endurancea ja ehkä strenghtiä että voit jotain asetta käyttää hieman. 10 strenght ja 12 dex riittää käyttämään Moon Mirdan Hammeria, elikkäs ehkä tekisin jotain tämmöistä: Soul level 125

Vit 45
Int 40
End 30
St 10
Dex 12
Mag 45
Fth 16
Lck 7

Edit: tästä tulikin hieman muunneltu wikin Spellsword vähemmällä manalla mutta tehokkaammalla taikomisella :D Second Changen pistäminen onkin hieman haastavaa, pitäs joku Talismaani olla nopeasti kätösillä..
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Oikeissa käsissä sanoisin että Blueblood Sword -build on ''paras''. Sen käyttö on nopeaa ja tekee siihen verrattuna aivan järjetöntä damagea. Tässä yksi versio kyseisestä buildista: YouTube - Demon´s souls - Blueblood Build SL120 PvP - Invasions Minusta endunce ja vitality saisivat olla hieman korkeammat, wikin buildin tapaan: Blueblood Sword Build SL 124 - Demon's Souls English Wiki


Tää alko kiinnostamaan, tohon suuntaan lähdetään suurin piirtein. Tolla ku pääse mättämään niin siinä ei enää vihu pääse karkuun.

btw. mitä porukka tekee niillä sieluilla mitä saa kun mättää muita turpaan pvp:ssä? kun kerran soul leveliä ei kannata nostaa liian ylös...
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Työkaveri hieman ihmetteli kun purskahti juomat suusta tuon luettuani:D
Ei se peli sitten vissiin ole kovin hyvin sujunut. Itse lueskelin maassa olevia varotuksia ja kun ennen red eye knightiä maassa luki että tule tänne myöhemmin niin todellakin noudatin tuota, niinkuin niitä muitakin. Mulla meni ehkä viitisen tuntia alusta että olin hoidellut tower guardin, en edes tajunnut hoidella ensin niitä jouskaäijiä siellä ylhäällä niin kului vähän extra aikaa.
Täytyy myöntää että ei tulisi mieleenikään hakata peliä sataa tuntia jos se ei nappaa ollenkaan, esim. Farcry2 jäi parin tunnin jälkeen koska se oli niin massiivinen pettymys ykkösen jälkeen.
Kukin taaplaa tyylillään.
Suurinpiirtein sama reaktio oli täälläkin :) Puolustaessaan peli"arvosteluaan" TitusPullo taisi luulla että kaikkiin roolipeleihin saa määrättömästi tuhlattua aikaa. Ehkä Fallout 3:ssa saa vaikka viikon kulutettua pelkästään karttaa tutkiessaan kun avoin maailma kyseessä. Demon's Souls taas koostuu kentistä, vieläpä hyvin suoraviivaisista sellaisista, ja sadan tunnin käyttäminen viiden pomon teilaamiseen on aika järjetön juttu. Mutta miksipä emme Titusta uskoisi, onhan hän jo pitkään näillä forumeilla vaikuttanut ja toivottavasti saamme vielä pitkään nauttia miehen asiantuntevista arvosteluista ;)

Sitten trollit sikseen ja asiaakin väliin. Vähäisestä pelaamiseen käytetystä ajasta johtuen(ja tulihan tässä välissä BFBC2 ja RDR) ehti peli olla työn alla jostakin viime lokakuusta saakka, mutta viimeinkin se on läpi :cool: Aikaa suoritukseen kului melko tarkasti 50 tuntia. Kertaakaan ei ollut grindauksen tarvetta ja soldierilla SL nyt NG+:ssa 71. Melkeinpä kokonaan meleenä menty, ilman nuolia ja taikojakin pärjäsi vaikka jotkut pomot harmaita hiuksia aiheuttikin. 5-maailman soilla iski jo pikkainen taisteluväsymys ja niiden kahlaaminen jäi lopussa hiukan vähemmälle. NG+:aan tuntuu kuitenkin taas virtaa löytyvän ja kun ensimmäisellä kerralla yritin wikin lukemisen pitää minimissään, niin tällä kertaa pitää luntata miten aseita oikeasti kannattaa upgreidata, missä crystal geckot luuraa jne jne. Vielä kun löytyisi aikaa pelata...

Kaiken NG+:n vaikeudesta kuullun hehkutuksen jälkeen oli vastassa kuitenkin ehkä pieni pettymys. Dragon long sword +4 käytössä ja 1-1:n kaikki vastaantulijat kestävät max 2 iskua. Vanhasta muistista kentän läpijuoksuun kuolematta meni vähemmän kuin pari tuntia. Ennen Phalanxin sumuun menoa käväisin vielä tarkistamassa sattuisiko portti Miraldan luo olemaan auki ja eiköhän meat cleaverilla varustettu black phantom onnistunut pomppaamaan peliin mukaan. Kymmenen minuutin hikisen, voittoon päättyneen väännön jälkeen kädet tärisi niin kovasti että se Phalanx jäi sumun taakse odottamaan seuraavaa kertaa. Sen kun vielä saisi telottua kuolematta niin pääsisi 250k soulsia käyttämään...
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Nonii rantautu sit ittellekki postilaatikkoon tämä peli ja 5 tunnin aikana on tullu ny selätettyä 3 bossee. Täytyy kyl sanoo et olitte ihan oikeassa tästä pelistä, sillä ennen ku se kunnolla edes alkoi, ni tätä poikaa vietiin jo tukasta oikeen kunnolla. No peli tuntui helpolta ennen ku vastaan tuli kerrostalon kokoinen tower knight ja siitä se turpasauna alkoi, vaikka pelkkä sinne meneminenkin onnistui vasta lukuisten kuolemien jälkeen. Hetken kävi mielessä et oliko tää nyt tässä, mutta periksi ei annettu vaan lopulta se iso mieskin sitten kaatui. Mutta taas sitten seuraava bosse eli joku armor spider oli taas ihan naurettavan helppo... Kunhan ensiks vaan tajus miten se tapetaan, kiitos kuuluu pelaajien laittamille vinkeille. pari juttua jäi vaan epäselväks, mistä näkee et paljo tarvii statseja esim. johonkin aseeseen tai ihan mihin vaan, vai pitääkö vaan kokeilla? Ja mistä/miten saa taikoja?
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Aseissa näkyy myös statsivaatimukset, kun katsot sen tietoja. Muista, että jousipyssyt vaativat vähemmän strenghtiä mitä vaatimuksissa, sillä niitä käytetään 2 kädellä joten strenght kerrotaan 1,5:llä.

Sama muissakin aseissa jotka vaativat strenghtiä; kahdella kädellä käytettynä tarvitset vähemmän strenghtiä. Myös aseet jotka skaalaavat damagea strenghtistä, tekevät kahdella kädellä enemmän damagea.

Esim. Great Axeen vaaditaan vain 18 strenaa kahdella kädellä käytettäessä.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Itse sain ekan kerran turpaan tower knightilta, mutta taktiikka on jo selvä. Eli ei muuta kuin sitkeää yrittämistä vaan. Harmi kun oon iltavuorossa, ei riitä aika :p
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Aseissa näkyy myös statsivaatimukset, kun katsot sen tietoja. Muista, että jousipyssyt vaativat vähemmän strenghtiä mitä vaatimuksissa, sillä niitä käytetään 2 kädellä joten strenght kerrotaan 1,5:llä.

Joo tuli huomattua, et ne vaatimukset näky niis aseis. Hämäs vaan ne logot siinä ku en tajunnu mitä ne meinas.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Öö pistin pelin tänään päälle ja katoin et joku itemi loisti siinä mistä mennään 1 maailmaan, otin sen ja se oli storied soldiers soul. Sit ihmettelin et missäs se pelkuri tyyppi on ja kun ynnäsin 1+1 ni vastaukseks jää, et se on kuollu, mutta millä helv. ku vasta pelin laitoin päälle enkä oo sitä kertaakaan lyöny!? Onko siitä sen kuolemasta jotain haittaa?

Sitten jouduin tänään ekaa kertaa pvp:hen. Olin just menossa 2-2 bossee koittaan ja pompin alas sitä kuilua, ja jäin odotteleen hetkeks, mutta ketään ei näkyny ja päätin mennä odotteleen sinne sumun viereen jos vaikka sais apureita. Ei tietenkään ensimmäistäkään soul signia ja en viittiny bosseekaa mennä hakkaa jos se vaikka pääsee sinne. N.10 min jälkeen se punainen hahmo sieltä tepasteli ja pieni hiki nousi pintaan ja sit alko loputon mättö, kyllä sillä ikuisuuden se olis kestäny jos se ei olis luovuttanut. Ihmettelin vaan tyypin tyhmyyttä, ku jätkä tulee turpentinella varustetulla miekalla haastamaan ja mulla oli purple flame shield ja ring of fire resistance, joten iskut olivat todella laimeet. Sit kaveri päätti räiskiä soul arroweita tai vastaavia ja ne teki pahaa jälkee, mut oli helppookin helpompaa väistellä. Ittelläkään ei miekka(estoc+6) ole tehokkaimmasta päästä, mutta on turvallinen ja nopea käyttää. Yritin aina odottaa et se huitasis sillä hitaalla miekalla et pääsisin kylkeen spämmään r1, mut daman puutteen takia en saanu putoomaan sitä tarpeeks vaan aina se tyyppi otti helyä ja taas oltiin lähtöruudus. Tosin sekin voi olla mahdollista et siltä loppu ne moon grassit ja sen takia luovutti.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Sit ihmettelin et missäs se pelkuri tyyppi on ja kun ynnäsin 1+1 ni vastaukseks jää, et se on kuollu, mutta millä helv. ku vasta pelin laitoin päälle enkä oo sitä kertaakaan lyöny!? Onko siitä sen kuolemasta jotain haittaa?

Ei varmaan paljonkaan spoilaavaa, mut laitanpa spoilereihin kumminki vähän siitä pelkurista:
Ei siitä oo mitään haittaa, jos ja kun se kuolee. Se nimittäin kuolee itestään jossakin vaiheessa peliä, vaikka et edes puhuis sen kanssa, kuin se ekan kerran ku tuut Nexukseen. Todennäinkösesti herra kyllästyy elämäänsä ja tekee itsemurhan. Sen hepun voi myös itse tappaa, jos ei jaksa kuunnella sen valitusta ja haluut siltä se soulin. :) Eli sen kuolemasta ei oo mitään vaikusta peliin.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Lueskelin tos äskön ds wikiä, ja huomasin yhden paskamaisen seikan. Eli olin aikasemmin pelastanu ton yurtin 3-2 enkä tiennyt seurauksia(pistetään spoikkaan varmuuden vuoks).

Eli tää vissiin liittyy siihen soturin kuolemaan joka istuu siinä 1 maailman edessä? Mä oon ny vetäny ainaki flame lurkerin, dragon godin ja penetratorin sen jälkee ku pelastin yurtin ja penetratorin jälkeen sammutin pelin. Kysymys kuuluu, onko mikään tärkeä henkilö kuollut ku seuraavan kerran pelaan? Ja toisena olisko jotain yksinkertaisia tappovinkkejä vai onks tää helppo tappaa? En viittis turhaan menettää body formia.
 
Ylös Bottom