Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
![]()
Tällanen tuli bongattua aamulla Prisman Viihde & Kodintekniikka -mainoslehtisestä.
Epäilin, että olis kirjotusvirhe, ja oikea hinta olis 19,95, mutta sama hinta taitaa olla verkkokaupassakin, mikäli toi nyt 3kk live-korttia meinaa.
Noita vois pari käydä hakemassa paikallisesta Prismasta.
... joillekin on 12kk tarpeeton jos tarttis vain esim. jotain tiettyä peliä pelata jonkin aikaa julkkarin jälkeen eikä muu kiinnosta. Siinä tapauksessa menee toi 19 euroa hukkaan...Ja jää esim QUZU1983:n hinnoista pahasti jälkeen.
Päivän hinta taitaa olla alle 29e/12kk
Ja jää esim QUZU1983:n hinnoista pahasti jälkeen.
Päivän hinta taitaa olla alle 29e/12kk
Kyseessähän on peliale, ja tässä siis tarjoukset kokonaisuudessaan peliale.fi
Miten mahtanee tuo 3kk suhtautua tuohon laskutus jatkossa/goldin "tilaus"?
Pistimpä Discshopista varaukseen Alan Wake - Limited Collector's Edition 54,95€ hintaan (tilaussivun perusteella näemmä postitkin 0€, tiedä sitten).
Taitaa "suomalaisista" kaupoista olla halvin, briteistä saanee hieman alle £40.
postitkin 0€, tiedä sitten
Joo, jos on luottokorttitilaus sisällä, niin sitten kai jatkuu kortilla normaalisti kun ensin tuo kortilla maksettu on loppu ja sitten tuo 3kk käytetty.Jatkuu normaaliin tahtiin.
Itsellä tilaus TheHutista, jonka toimitus alkoi hiljattain kyllä hieman epäilyttämään. Pistin muutama päivä sitten Bioshock 2 Special Collector's Editionin tilaukseen kyseisestä puljusta. Hetkeä myöhemmin sain ilmoituksen, että eivät valitettavasti voi toimittaa kyseistä tuotetta UK:n ulkopuolella. Mahtaako Alan Wake -tilauksilla olla sama kohtalo, vaikkei mitään vielä ole kuulunutkaan...?Pistimpä Discshopista varaukseen Alan Wake - Limited Collector's Edition 54,95€ hintaan (tilaussivun perusteella näemmä postitkin 0€, tiedä sitten).
Taitaa "suomalaisista" kaupoista olla halvin, briteistä saanee hieman alle £40.
Tuo voi selittyä kyseisen spessun melkoisen isolla fyysisellä koolla. Se LP-kiekko kun väkisinkin kasvattaa paketin kokoa.Pistin muutama päivä sitten Bioshock 2 Special Collector's Editionin tilaukseen kyseisestä puljusta. Hetkeä myöhemmin sain ilmoituksen, että eivät valitettavasti voi toimittaa kyseistä tuotetta UK:n ulkopuolella.
Jep, onhan se aika massiivinen puketti. Olin muuten laittamassa jo Metro 2033:a tilaukseen, mutta näyttää out of stockia, prkl.Tuo voi selittyä kyseisen spessun melkoisen isolla fyysisellä koolla. Se LP-kiekko kun väkisinkin kasvattaa paketin kokoa.
Olin muuten laittamassa jo Metro 2033:a tilaukseen, mutta näyttää out of stockia, prkl.![]()
On ollut hankinnassa jo jonkin aikaa, joten mukaanhan sen olin ottamassa. Ennen kassalle suuntaamista katse kävi kuitenkin alahyllyllä... Rapture Edition - ja sekin vain 45e!
Varmasti parempiakin diilejä on ainakin internetsissä nähty, mutta siihen sitten päädyin.Ei mulla muuta. Kiittimoi.
Tuo voi selittyä kyseisen spessun melkoisen isolla fyysisellä koolla. Se LP-kiekko kun väkisinkin kasvattaa paketin kokoa.
Mirrors edge vain tänään 3£