Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nudedude
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

Minusta tähän voi heittää sen kysymyksen ilmoille, että maksoiko MS 50 miljoonaa siis XO- ja PC-versioista ja XO:lle tulevasta timed-exclusive lisäsisällöstä ja sen tulemisesta PC:lle?

"koska ilman diiliä lisärit oltaisiin luonnollisesti julkaistu myös muille alustoille ihan samassa aikataulussa, kuin Xbox 360:n kanssa"

Jos diiliä ei oltaisi tehty niin peliä siis tuskin oltaisiin nähty XO:lla missään vaiheessa, PC:lläkin tuskin ainakaan parin vuoden sisällä.

Minusta tässä ei ollut mitään ongelmaa, koska se haitta tuli vain niille yhden konsolin pelimiehille, ei minulle. Ja minulle PC-version tuleminen oli se ratkaisevin asia ja sen minä sitten Steamista hankin, vaikka XO:lle peli onkin pelattu läpi. Lisäosat hankin PC:lle vain ja ei haitannut yhtään, että tuli XO:lle aikaisemmin.

Rahat menivät minusta ihan aika riskittömään sijoitukseen sillä Halon tai Gearsin kaltaisia pelejä ei ole paljoa. GTA-sarjan on kuitenkin niin suosittu, että metsään ei voida mennä. Ellei Rockstar kuse hommaa.

Tälläisiä sopimuksia tuskin tulee jatkossa, koska pelinkehittäjien on pakko kehittää pelit multina ulos kun taloudellisesti ei ole varaa jättää sitä yhden alustan ihmeeksi.

Vastaus: Mafia II [PS3 Hype]

Mafia 2: Grafikvergleich - PlayStation 3 vs. Xbox 360 Vertailukuvia ps3 ja boxi version eroista. En ole vielä päättänyt että kummalle laitteelle tämän hankkisi. Pleikkarille saisi lisäsisältöä, mutta boxiversio näyttää ehkä hiukan paremmalta. Sama juttu kuin Red Dead Redemptionin kanssa. Niin ja boxilla on parempi ohjain;)

Aika pieniä kuvia, mutta aika samalta ne näyttää.

Tomppa82:Kannattaiskko tällä ekrtaa hommata ps3:selle.Eikö sille tullu se joku DLC,jota ei xboxille tullu?

Tomppa82:Kannattaiskko tällä ekrtaa hommata ps3:selle.Eikö sille tullu se joku DLC,jota ei xboxille tullu?

Sen mitä olen ennakoista selville saanut, niin tuo ensimmäinen dlc olisi varsin toimintapainotteista rymistelyä ilman mitään sen kummempaa juonta. Ensimmäisessä mafiassa juoni oli se jonka takia kyseistä peliä jaksaa pelata vielä tänäkin päivänä, toki hieno pelihän se on muutenkin.

Onko kukaan muu väsynyt näihin PS3 vs XBOX vertailuihin grafiikassa, jne.? Itse ainakin olen totaalisen. Toinen onko kukaan muu väsynyt siihen että $ony ja Micro$oft kamppailevat verissäpäin DLC-oikeuksista, kärsijöinä pidemmän päälle sitten pelaajat, kun pelien DLC:t jakautuvat toinen toiselle ja toinen toiselle konsolille, jne. Eli onko muita tähänkin väsyneitä? Ostaako kukaan kuitenkaan konsolia ainakaan DLC:n takia, tuskin?

Itse pelistä. Kiva jos tulee demoa, mutta enpä kauheasti kaipaa, sen verran vakuuttava oli ykkönen ja lähellä tuota mennään laadullisesti ainakin nyt mitä kuullut/lukenut, että eiköhän tämä ostoon mene vaikkei sellaista tulisi pelattuakaan.

Onko kukaan muu väsynyt näihin PS3 vs XBOX vertailuihin grafiikassa, jne.?
Eiköhän näiden hyödyllisyys ollut kyseenalaista koko ajan. Niin kauan kuin boksi pesi pleikkarin, jaksoivat erinäiset tahot mainostaa sitä, että aina kannattaa ostaa se parempi versio. Mutta Final Fantasyn ilmestyessä (ja erojen ollessa ei-niin-kovin-mitättömiä) ei graafisilla eroilla ollut enää merkitystä.

Tuskin kovin harhaan menee veikkaus, että pelit ostetaan sille suosikkikonsolille grafiikan paremmuudesta riippumatta.

Eiköhän näiden hyödyllisyys ollut kyseenalaista koko ajan.

Tämähän on yksi foorumin hyödyllisimmistä ketjuista, koska joskus toinen versio on selkeästi parempi. Ilman tätä ketjua olisin voinut hairahtaa ostamaan Bayonettan PS3:lle tai FF13 XO:lle. Yleensä ero on toki merkityksettömän pieni ja silloin tulee useimmin ostettua se jonka saa nopeammin tarjoushintaan.

Eiköhän näiden hyödyllisyys ollut kyseenalaista koko ajan. Niin kauan kuin boksi pesi pleikkarin, jaksoivat erinäiset tahot mainostaa sitä, että aina kannattaa ostaa se parempi versio. Mutta Final Fantasyn ilmestyessä (ja erojen ollessa ei-niin-kovin-mitättömiä) ei graafisilla eroilla ollut enää merkitystä.

Tuskin kovin harhaan menee veikkaus, että pelit ostetaan sille suosikkikonsolille grafiikan paremmuudesta riippumatta.

Niin itse olen toki ollut aina väsynyt näihin vertailuihin, mutta lähinnä se kun jo peliketjuissa eri boardeilla kauheat määrät turhaa vertailua, niin ärsyttää että jää kaiken tuollaisen turhan jalkoihin joku paljon olennaisempi asia.

Noh ei sinänsä samoin ärsyttää esim. se että arvostelut nykyään koostuvat pitkälti juonispoilauksista, jne. että moni asia vanhaa ärsyttää...

Konsolifanaatikot tietysti ostavat pelin suosikkikoneelleen mutta neutraalimmat ostavat sen paremman version. Siksi vertailulla on merkitystä. Ymmärrän kyllä, että joitakin nämä vertailut väsyttävät koska kuitenkin suurimmassa osassa niistä tilanne on ollut viimeisen puolitoista vuotta samanlainen. Moni on odottanut että PS3:lla multiplattarit saisivat etulyöntiaseman pikkuhiljaa mutta pelinkehittäjät eivät ole kyenneet uudistuksiin vaikka kauan sitä on odotettu. Voi olla, ettei tilanne muutu koko loppusukupolven aikana. Tai sitten muuttuu, ja luultavasti siinä vaiheessa alkaa vertailut kummasti taas kiinnostamaan...

Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

Omistan molemmat konsolit ja pelejä löytyy selvästi enemmän PS3:lle kuin 360:lle. Ostan kaikki molemmille konsoleille ilmestyvät pelit PS3:lle, ja 360-exclusivet ostan 360:lle. Tämä johtuu siitä, että pidän PS3:a parempana laitteena kuin Xboxia.

Olen pelin ennakkotilannut jo pleikkarille, mutta mikäli tosiaan ruudunpäivitys on hirveää ja tähtääminenvaikeaa, taidan perua tilauksen suosiolla :(. Noh tänään ajattelin ladata demon ps3:lle sekä pc:lle ja tämän jälkeen vasta teen päätökset. Pc hankittu 08 kesällä ja hieman sen jälkeen päivitelty, että saa nähdä pyörittääkö miten. Kuinka isoja tilakooltaan demot ovat pleikalla / pc:llä ?

http://www.youtube.com/watch?v=20x_p3kpC1M tuossa pätkä boxin mafia 2:n demosta, kyllä tuo musta ainakin näyttää todella kauniilta ja ruudunpäivitys on hyvä. Toimiiko se pleikkariversio paljonkin tuota huonommin?

http://www.youtube.com/watch?v=kh6bYFDqnO8 Tässä on pätkä pleikkaversiosta, näyttäisi kyllä tosi kankealta tuo ruudunpäivitys kun on toimintaa mukana... Mutta noh eiköhän kaikki selviä kun itse kokeilee.

Kovasti pidin ykkösestä, joka on mielestäni yhä pc:n parhaita pelejä.

.. Mutta pistää vihaksi tämä ps3 versio demon perusteella. Aivan uskomattoman paska juostenkustu pc käännös, ihankuin ps2 aikoina konsanaan. Ei yhtään tunnu että olisi panostettu konsoliversioihin, vaan grafiikka on rosoista ja sen lisäksi vielä tökkii ajoittain aivan julmetusti. Alle 15fps pahimmillaan sisätilan räiskinnässä. Tämän lisäksi yksityiskohtia karsittu rajusti pc versiosta, ja jottei tässä olisi vielä kaikki niin mieletäni räiskinnän ohjauskin on tosi töksähtelevän ja tahmean oloisesti tehty.

Pettymys tämän perusteella. En osta ennenkuin saa alle 20e briteistä tilaten, jos silloinkaan. Pc ei ole enää itselläni pelikelpoinen ollut pariin vuoteen, joten vaihtoehto ei ole ostaa sitäkään versiota.

Eikä boxi versiokaan ilmeisesti ole kovinkaan lähellä myöskään pc version laatua, joten sitäkään versiota en liene hommaa.

Tuli tuossa demo latailtua ps3:lle, grafiikka oli juuri niin kaunista kun avoimenmaailman konsolipeliltä saattoi odottaa, mutta aika pahasti on kustu ps3 versio muilta osa-alueilta, peli pätkii ja nykii minkä kerkeää.

Fiilis pelissä oli kyllä täysin kohdallaan, musiikki iski suoraan takaraivoon ja välianimaatiot oli hienoa katseltavaa, ilmeisesti suojan takaa ei pysty ampumaan sokkona mikä lie syynä tähän.

Taidanpa pistää PC-version tilaukseen, ei se ainakaan voi huonommin pyöriä.

Tuli tuossa demo latailtua ps3:lle, grafiikka oli juuri niin kaunista kun avoimenmaailman konsolipeliltä saattoi odottaa, mutta aika pahasti on kustu ps3 versio muilta osa-alueilta, peli pätkii ja nykii minkä kerkeää.

Fiilis pelissä oli kyllä täysin kohdallaan, musiikki iski suoraan takaraivoon ja välianimaatiot oli hienoa katseltavaa, ilmeisesti suojan takaa ei pysty ampumaan sokkona mikä lie syynä tähän.

Taidanpa pistää PC-version tilaukseen, ei se ainakaan voi huonommin pyöriä.

pätkiikö muka muilla muualla kuin itse tehtävässä? Itse en edelleenkään sen perusteella sano et on kustu mitään, demot on niin monteen kertaan juosten kustuja ettei mitään rajaa, yhdessäkän previkassa tuosta ei kukaan ole valitellut ja kaupungilla toimii hyvin, tuskin ongelmaa on

pätkiikö muka muilla muualla kuin itse tehtävässä?

Nyt kun otit asian puheeksi niin kyllä sitä tökkimistä oli enemmän havaittavissa juuri tehtävissä, jokatapauksessa pc versiosta en luovu. Ensimmäisen Mafian kun on kerran pc:llä pelannut niin ei ole kyllä kaipuuta konsoliversion pariin.

Toivotaan että ovat saaneet ton tökkimiseen kuriin konsoliversioon niin saadaan kunnon peli joka alustalle.

Ylös Bottom