Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sky Crawlers [Wii]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kastle
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kastle

KonsoliFIN Alumni
Animeguru Mamoru Oshiin elokuvaan pohjautuva peli (juu, lisenssi) Sky Crawlers: Innocent Aces on julkaistu Japanissa. Lentosotapelistä IGN sanoo:

Sky Crawlers could be one of the Wii's best looking games.

Project Aces knows its flight gameplay, so it shouldn't come as a surprise that the flying mechanics hold up just as well as the visuals.

http://wii.ign.com/articles/921/921025p1.html?RSSwhen2008-10-17_094100&RSSid=921025

Ja koska kaikki eivät pidä Wiin liikkeentunnistuksesta, niin optiona on Classic -tai GameCube -ohjaus.

[GT]41621[/GT]

Lisää videoita:
http://media.wii.ign.com/media/142/14241822/vids_1.html

Vastaus: Sky Crawlers [Wii]

Varsin positiiviset fiilikset jäi tuosta playtestistä. Olen lentosimuihmisenä seuraillut pelin kehittymistä julkistuksesta lähtien, ja todentotta tästä on tulosssa laadukas peli. Kontrolleja on kehuttu ja pelihän on nätti kuin mikä. Ainoa ettei tuo anime ole juuri ihan minun juttu, mutta tuskin teema peliä pilaa. Mites tuo julkaisu länsimaissa, onko tietoa?

The Sky Crawlers: Innocent Aces - Arvostelu - NintendoFIN

Juupailin Sky Crawlersista. Aika moni arvostelija on näköjään vihannut Wiimote + Nunchuk -ohjausta ja kyllä se aluksi onkin vaikeaa. Jossain vaiheessa sitten lentäminen olikin jo ihan mukavaa. Siirryin itsekin Classic Controlleria ja GameCube -ohjainta käyttämään, jotta saa arvostelun ulos kohtuullisessa ajassa. Pitää kuitenkin vielä palata tuohon Mote + Nunchuk -yhdistelmään - siinä siis oikeakätiset laittavat Moten vasempaan käteen ja Nunchukin oikeaan ja vasenkätiset päinvastoin.

Hyvä arvostelut Kastle. Onko tietoa kuinka pitkä peli on ja mikä on replay value? <- Suomen kielen termi hukassa

Pari pelimediaa on puhunut 6 - 8 tunnista, meikäläisellä plus pojalla Nintendo Channelin mukaan jo 7 tuntia kasassa (eikä ole loppunut). Itse asiassa pelitunteja on enemmänkin mutta tyrin poistamalla tallennukseni pariin kertaan :mad:

Uudelleenpeluuarvoa en usko olevan kauheasti, on kuitenkin saman toistoa sen verran reippaasti.

Pari pelimediaa on puhunut 6 - 8 tunnista, meikäläisellä plus pojalla Nintendo Channelin mukaan jo 7 tuntia kasassa (eikä ole loppunut). Itse asiassa pelitunteja on enemmänkin mutta tyrin poistamalla tallennukseni pariin kertaan :mad:

Uudelleenpeluuarvoa en usko olevan kauheasti, on kuitenkin saman toistoa sen verran reippaasti.

Vanha viesti mutta kommentoin silti (ihan vaan tulevien ostajien varalle) Asken paasin pelin lapi normaalilla tasolla ja pelikello naytti lopussa neljaa tuntia. Tahan oli kuitenkin sisalletty valivideot ja lopullinen peliaika oli vain kaksi tuntia.

Pelin lyhyys ei kummiskaan ainakaan minua haitannut yhtaan koska nama kaksi tuntia olivat kummiskin kaksi erinomaista tuntia. Pelin tarina nyt ei loppujen lopuksi ollut kovin kummoinen mutta oli pelilla hetkensa. Elokuvan katsoneille ei tama ole mikaan pakko ostos mutta kylla se valoittaa asioita.

Mita nyt ohjaukseen tulee niin Itse en tuota nunchuk kaantely ohjausta kestanyt minuuttia pitempaan vaan pelasin pelin lapi ihan normaalisti nunchakun tattia kayttaen.

Ylös Bottom