Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kumpi parempi hinta-laatusuhteeltaan Xbox 360-malleista Pro/Premium vai Elite?

Pro (60GB) vai Elite?

Eli nyt olisi suunnitelmissa vihdoin ja viimein hankkia uusi konsoli. Kysynkin, kumpi olisi järjevämpää, laittaa 240 Falconiin vai 320 Eliteen? Falcon kiinnostaisi enemmän, koska Eliten hinnalla saisin sekä Falconin että uuden pelin. Konsolille en aijo tunkea leffoja, musiikkia yms. Vain pelitarkoitukseen!

Kumpi on kannattavampaa? Kiitokset asiallisista ja perustelluista vastauksista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Falcon vai Elite?

Eli nyt olisi suunnitelmissa vihdoin ja viimein hankkia uusi konsoli. Kysynkin, kumpi olisi järjevämpää, laittaa 240 Falconiin vai 320 Eliteen? Falcon kiinnostaisi enemmän, koska Eliten hinnalla saisin sekä Falconin että uuden pelin. Konsolille en aijo tunkea leffoja, musiikkia yms. Vain pelitarkoitukseen!

Kumpi on kannattavampaa? Kiitokset asiallisista ja perustelluista vastauksista.
Siis nyt on vähän hä fiilis?

Siis Eliteä saa myös Falconina niinkun Pro & Arcade malliakin.
Olet varmaankin sekottanut falconin johonkin muuhun asiaan, mutta siis Eliten saat Falcon mallina myös, niinkuin muitakin malleja. Toivottavasti oli apua.
 
Vastaus: Falcon vai Elite?

Korjataan nyt sen verran, että konsolin mallit on Pro ja Elite. Falcon on emolevy, joka on noissa mitä varmimmin sisällä jos ostat uuden boxin. Ja sitten itse kysymykseen, itse ostaisin pron jos ei kovalevylle löydy isompaa käyttöä.
 
Vastaus: Falcon vai Elite?

Totta tosiaan. Ymmärsin hieman väärin. Mutta jos nyt unohdetaan nyyppämäisyyteni :) Eli tarkoitin tuota Proota (60GB versiota) ja Eliteä.
 
Vastaus: Falcon vai Elite?

Totta tosiaan. Ymmärsin hieman väärin. Mutta jos nyt unohdetaan nyyppämäisyyteni :) Eli tarkoitin tuota Proota (60GB versiota) ja Eliteä.

Juu, kyllä ehdottomasti Pro. Siinä on 60gb:n levy, jossa siinäkin riittää tilaa vaikka mihin! Itsellä useita demoja ja trailereita kovolla, ja vielä paljon tilaa jäljellä, vaikka on vain 20gb levy.

Eli ehdottomasti Pro. :)

EDIT: Arcaden hankkiminen saattaa myös olla aika fiksua. Parilla huntilla se, ja sitten siihen 30:llä kovo. Siis niinhän sitä puhuttiin, että M$ tarjoaa halvalla kovon Arcade-ihmisille tämän syyspäivityksen myötä.
 
Vastaus: Pro (60GB) vai Elite?

Itse olen saman valinnan edessä koska vanha boksi lähtee nyt Saksaan huoltoon. En jaksa odotella sitä vaan ostan tilalle uuden ja myyn tuon kun se tulee takaisin.

Olen kyllä itse kallistumassa ehdottomasti eliten suuntaan. Uusi dashboard-päivitys kuulostaa ah niin lupaavalta kun kone vaimenee huomattavasti asentaessa pelin kiintolevylle. Ja noita pelejä asentaessa se eliten 120gb lätty tulee äkkiä tarpeeseen.

Harmi tosin ettei eliteä saa myös valkoisena, jotenkin pidän siitä ehkä hieman enemmän kuin matta-mustasta. Mutta eipä tuolla nyt niin isoa seksuaalista merkitystä.
 
Vastaus: Pro (60GB) vai Elite?

Olen myös kuullut että Elite olisi reilusti hiljaisempi? Mutta tuskinpa tuo Pro mitään moottorisahan ääniä päästelee :D
 
Vastaus: Pro (60GB) vai Elite?

En tiedä oliko tämä uuden topicin arvonen kysymys, mutta joku muu saa päättää siitä meneekö tämä kysymys johonkin muualle, en minä.

Jokatapauksessa. Eroahan näissä ei ole pahemmin, loppupeleissä.
- Elitessä on 120 Gb kovalevy ja kone on musta. Elitestä tarkempaa tietoa
- Pro:sta löytyy 60 Gb kovalevy ja perus valkoinen. Pro:sta tarkempaa tietoa

Jos koet tarvitsevasi 120 Gb uuden NXE:n tullessa, osta Elite. Jos taas luulet / tiedät pärjääväsi 60 Gb, osta Pro malli. Aika helppoa on päätös tehdä nämän kahden välillä.
Eri asia sitten tehdä päätös Arcaden ja Pron välillä. Joillekkin se on vaikeaa. :)

Olen myös kuullut että Elite olisi reilusti hiljaisempi? Mutta tuskinpa tuo Pro mitään moottorisahan ääniä päästelee :D

Kyllä nämä kaikki samanlaista ääntä pitelevät. Korkeintaan ääni muuttuu erilaiseksi, riippuen levyasemasta. Kuitenkin yhtä kova noin keskimäärin kaikissa on.
 
Vastaus: Pro (60GB) vai Elite?

Jeah kiitokset tiedoista. Itse olen täysin nyyppä näiden seitsemännen sukupolven konsoleiden kanssa, joten päättelin, että helpommalla pääsen luomalla ketjun kun etsimällä vastaukset miljoonien viestien joukosta. Itselleni nämä tiedot tulivat tarpeeseen!
 
Vastaus: Pro (60GB) vai Elite?

... helpommalla pääsen luomalla ketjun kun etsimällä vastaukset miljoonien viestien joukosta.
Ei tää vanhakaan ketju kaukana kyllä ollut. ;) Nyt ketjut on niputettu yhteen, koska sen verran samasta asiasta kuitenkin puhutaan.
 
Vastaus: Xbox 360

Kumpi on tällä hetkellä parempi hinta-laatusuhteeltaan Xbox 360 (Elite tai Premium) + hyvä HDTV vai uusi peli-PC? Oma PC on niin antiikkinen että ei varmaan mitään uusimpia pelejä pyöritä.

Hyvä HDTV tulisi tuohon Boksi-kauppaan mukaan.

Pelaamiseen pääasiassa se PC:kin tulisi. Tai molemmat näistä.

Pähkäilin samaa ja säästölinjalla ostin Xbox 360 Arcaden, ja tilasin siihen MicroSoftin kampanjan kautta n. 33 eurolla (25 puntaa) 20 gigasen kovon ja 3kk live gold-kortin!

Paras hinta-/laatusuhde taitaapi olla tällaisella paketilla:

179 Xbox 360 Arcade ( Gigantti )
33 20gt + 3kk Live Gold sis. postikulut ( Microsoftin kampanja http://www.konsolifin.net/xbox/uutiset/3938/ )

212 yhteensä, mutta eihän ne kustannukset tuohon lopu kuitenkaan... :p

edit: Ja tällä hetkellä Suomen markkinoilta löytyvistä, totesin tuon Sony KDL32-V4500 olevan paras hinta/laatusuhteeltaan! 750 Veikon Kone
 
Vastaus: Xbox 360

Pähkäilin samaa ja säästölinjalla ostin Xbox 360 Arcaden, ja tilasin siihen MicroSoftin kampanjan kautta n. 33 eurolla (25 puntaa) 20 gigasen kovon ja 3kk live gold-kortin!

Eikös tuo tarjous ole vielä edullisempi: 25 euroa? Tuohon hintaan sain omani. (Sähköpostiin tulleessa ostokuitissa on M$-laadun mukaisesti eurojen tilalla väärä valuuttasymboli, mutta tilausta tehdessä hinta näkyy oikein.)
 
Vastaus: Xbox 360

Eikös tuo tarjous ole vielä edullisempi: 25 euroa? Tuohon hintaan sain omani. (Sähköpostiin tulleessa ostokuitissa on M$-laadun mukaisesti eurojen tilalla väärä valuuttasymboli, mutta tilausta tehdessä hinta näkyy oikein.)

Hmmm, mietin tota itsekkin kun olin mielestäni nähnyt jossain että olis euroja eikä puntia.
Lainasin vanhemmilta luottokorttia kun itsellä vaan Electron niin paha mennä asiaa varmistamaankaan.... mutta vahvistussähköpostissa ainakin lukee 24,99£

25e tai 33e, edullinen kummiskin. :rolleyes:
 
Vastaus: Kumpi parempi hinta-laatusuhteeltaan Xbox 360-malleista Pro/Premium vai Elit

Olenkohan minä tyhmä vai sokea vai molempia? Yritin tuossa sisäistää rautalangasta Eliten ja Pro:n erot, mutta ei ihan selvennyt kaikki osat. Eli, valaiskaa kiitokset.


Onko molemmissa samat kaapelit mukana (HDMI, komponentti, onko VGA?)

Onko molemmissa Langaton ohjain?

Mitä muita eroja niistä löytyy tuon kovalevyn lisäksi?

Miksi ah miksi niissä ei ole tuota langatonta verkkoadapteria mukana? Olkkariin ei tule lankaverkkoa, jotenka verkkoyhteys voi jäädä haaveeksi, ellei osta tuota sikakallista adapteria (vai saako sen jostain halvalla?)

Jonkinverran kiinnostaisi hankkia toinen konsoli PC:n ja Wiin rinnalle. Xbox on harkinnassa, ja tässä pähkäilen mikä malli olisi "se oikea" minulle. Boksilla on vihdoin muutama sellainen peli mitä muilla ei ole jotka kiinnostaa
 
Vastaus: Kumpi parempi hinta-laatusuhteeltaan Xbox 360-malleista Pro/Premium vai Elit

Onko molemmissa samat kaapelit mukana (HDMI, komponentti, onko VGA?)
Elitessä HDMI ja komponentti kaapelit mukana. Prossa vain komponentti. VGA kaapeli on lisävaruste.

Onko molemmissa Langaton ohjain?
on

Mitä muita eroja niistä löytyy tuon kovalevyn lisäksi?
Ei tietääkseni mitään. Paitsi tietysti väri.

Miksi ah miksi niissä ei ole tuota langatonta verkkoadapteria mukana? Olkkariin ei tule lankaverkkoa, jotenka verkkoyhteys voi jäädä haaveeksi, ellei osta tuota sikakallista adapteria (vai saako sen jostain halvalla?)
 
Vastaus: Kumpi parempi hinta-laatusuhteeltaan Xbox 360-malleista Pro/Premium vai Elit

Elitessä HDMI ja komponentti kaapelit mukana. Prossa vain komponentti. VGA kaapeli on lisävaruste.

Kiitokset jo vastauksista, ja tietysti ne poikivat heti pari kysymystä lisää:

Käykö HDMI piuhaksi jokin normipiuha, jonka molemmissa päissä siis hdmi liittimet? Ettei tarvi mitään "MS HDMI" kaapelia?

Onko ohjaimessa ladattava akku / patterit vakiona, vai pitääkö itse hankkia?

Jos VGA kaapelin hankkii, onko se jokin MS:n oma kaapeli vai jonkinsortin standardikaapeli?
 
Vastaus: Kumpi parempi hinta-laatusuhteeltaan Xbox 360-malleista Pro/Premium vai Elit

Käykö HDMI piuhaksi jokin normipiuha, jonka molemmissa päissä siis hdmi liittimet? Ettei tarvi mitään "MS HDMI" kaapelia?

Onko ohjaimessa ladattava akku / patterit vakiona, vai pitääkö itse hankkia?
Ihan tavallinen HDMI-letku käy. Mukana tulee patterit, akku (ja latauskaapeli) on erikseen ostettava lisävaruste.
 
Vastaus: Kumpi parempi hinta-laatusuhteeltaan Xbox 360-malleista Pro/Premium vai Elit

Jos VGA kaapelin hankkii, onko se jokin MS:n oma kaapeli vai jonkinsortin standardikaapeli?
Mielestäni tähän pitää olla se MS:n oma tai joku muu "lisensoitu" VGA kaapeli, perus VGA piuha ei käy.
 
Vastaus: Kumpi parempi hinta-laatusuhteeltaan Xbox 360-malleista Pro/Premium vai Elit

Jos VGA kaapelin hankkii, onko se jokin MS:n oma kaapeli vai jonkinsortin standardikaapeli?
Mielestäni tähän pitää olla se MS:n oma tai joku muu "lisensoitu" VGA kaapeli, perus VGA piuha ei käy.
Koska boksin päässä ei ole standardia VGA-liitäntää, täytyy johdonkin olla tietysti edes vähän proprietary. Voi olla, että boksille saa myös 3rd party -valmistajien VGA-kaapeleita, mutta periaatteessa MS:n oma letku lienee paras vaihtoehto.
 
Vastaus: Kumpi parempi hinta-laatusuhteeltaan Xbox 360-malleista Pro/Premium vai Elit

Koska boksin päässä ei ole standardia VGA-liitäntää, täytyy johdonkin olla tietysti edes vähän proprietary. Voi olla, että boksille saa myös 3rd party -valmistajien VGA-kaapeleita, mutta periaatteessa MS:n oma letku lienee paras vaihtoehto.

Ainakin Madcatz tarjoaa vaihtoehdon MS:n omalle piuhalle. Ei ole tosin mitään kokemuksia tuotteesta, MS:n oma piuha löytyy kotoa tälläkin hetkellä.

Madcatzin piuha myynnissä ainakin Play.comissa
 
Ylös Bottom