Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mutta jos luette tätä treadia huomaatte että tänään on ollut ongelmia PSN:ssä. Nyt niitä ei ilmeisesti enää ole. En pääse itse testaamaan toimiiko MW:n netti tällä hetkellä, mutta olettaisin että toimii kun PSN:kin toimii nyt. Voi toki olla IW:n servuissakin ongelma. Mutta 1.02 kanssa tällä ei ole mitään tekemistä.

juu ei pelaa edes 1.02 kanssa.hermot menee:mad:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jahas... Tuli päivitys, jonka jälkeen nettipeli ei toimi lainkaan. Ei olis uskonu, että menee tälläiseks pelleilyks. Täytyy vissiin ostaa pelit pari kk. julkaisun jälkeen, ettei joudu pulittamaan 65 euroa, että pääsee Beta testaamaan.

1. Ei johdu päivityksestä.
2. Tuskin on tekijätiimi laskenut niin että peli ei varta vasten toimi heti alkuun.
3. 65€, ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa, itse tilasin verkkokaupasta reilusti halvemmalla ja pelin sain julkaisupäivänä.
4. Turhanpäiväinen itku tuskin tähän tilanteeseen auttaa.
5. Palataan parin kuukauden päästä kun tulet kertomaan mitä mieltä olet pelistä.


Kokeilin yksinpeliä nyt kun tuo verkkopeli ei toimi ja täytyy todeta, että aika raaka on tuo kolmas kenttä, jonka tosin saisi skipatakkin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Yksinpeli nyt läpäisty, aikaa kului pelin sisäisten statsien mukaan 6h 40min, vaikka omasta mielestäni ainakin pari tuntia pidempään meni. Upea kokemushan tuo on, ei sille mitään voi. Loppu viittaisi taas MW3:n jatkavan juonta lineaarisesti. Seuraavaksi tahkoamaan moninpeliä urakalla :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

1. Ei johdu päivityksestä.
2. Tuskin on tekijätiimi laskenut niin että peli ei varta vasten toimi heti alkuun.
3. 65€, ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa, itse tilasin verkkokaupasta reilusti halvemmalla ja pelin sain julkaisupäivänä.
4. Turhanpäiväinen itku tuskin tähän tilanteeseen auttaa.
5. Palataan parin kuukauden päästä kun tulet kertomaan mitä mieltä olet pelistä.


Kokeilin yksinpeliä nyt kun tuo verkkopeli ei toimi ja täytyy todeta, että aika raaka on tuo kolmas kenttä, jonka tosin saisi skipatakkin.




Hinta ei ole pointti, vaan lähivuosina alkanut trendi, että tehdään innokkaimmista pelaajista beta-testaajia. Oudointa, että ihmiset on alkanut hyväksymään asian.

Peli on loistava, ei siinä mitään. Mutta tuli MW ykkösen kanssa taisteltua sen verran kaks vuotta sitten, että olisin kuvitellu että IW:n pojat ois hoitaneet homman kuntoon jo ennen julkaisua.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei voi olla niin vakavaa, jos peli nyt ei heti alkuunsa pelaa täydellsiesti, ihan odotettua. Ei pitäs muutama tunti tai päivä kaataa koko elämää, sillä aikaa voi tehdä vaikka jotain muuta kuin pelata ja nauttia sitten pelaamiesta kun toimii.

Alkaa tympimään kun peleiltä odotetaan ihan liikaa. Ensin tulee "voi jumankauta tää peli on maailman paras." Sit seuraavana päivänä "miten ne pelintekijät aina kusee homman." Olen samaa mieltä että IW on tehnyt muutamia huonoja ratkaisuja ja olen myös sitä mieltä, että peli ei yllä lähelle CoD4 tasoa. Se ei kutienkan haittaa, jos ei odota heti ihan liikoja.

Kärsivällisyyttä ja lopettakaa turha jankutus samoista asioista. Tulee foorumistakin miellyttävämpi lukea.

:cool:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei voi olla niin vakavaa, jos peli nyt ei heti alkuunsa pelaa täydellsiesti, ihan odotettua. Ei pitäs muutama tunti tai päivä kaataa koko elämää, sillä aikaa voi tehdä vaikka jotain muuta kuin pelata ja nauttia sitten pelaamiesta kun toimii.

:cool:

Se vain että tuollaiset perusongelmat olisi pitänyt poistaa jo viimeistään siinä betavaiheessa. Ei tämä toki elämää kaada mutta ei tällaista pidä hyväksyä, että pelintekijät suoltavat betavaiheessa olevia pelejä markkinoille pyytäen niistä 60€:a, korjaten vasta jälkeenpäin pelissä ilmenneitä bugeja.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

RATKAISU MP ONGELMAAN: (mulla ainaki toimi)

menkää multiplayer--->split-screen--->tehkää offline käyttäjä jos ette viel oo--->painakaa x--->sit aukee se normi asetusvalikko ennen pelin alkuu ja siin alimpana on joku PSN juttu ni laittakaa se ON
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No olipas lyhyt kampanja pari tuntia siinä vain meni, mutta ei ton pidempi nyt tarviikkaan olla... nyt voi keskittyä sitten kunnolla moninpeliin. Jostain kumman syystä en vaan saanut vikan tehtävän trophyä tai "suorita kampanja" trophyä. :(
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

RATKAISU MP ONGELMAAN: (mulla ainaki toimi)

menkää multiplayer--->split-screen--->tehkää offline käyttäjä jos ette viel oo--->painakaa x--->sit aukee se normi asetusvalikko ennen pelin alkuu ja siin alimpana on joku PSN juttu ni laittakaa se ON

Tarkoitat varmaan PS network unlocks? Eipä tuo tunnu toimivan, sama DGS tulee kuten ennenkin, eikä siitä etiäpäin.

Itse kerran näiden ongelmien aikana pääsin onlineen, tosin silloinkin se tahtoi toimia miten sattuu.

Olisiko nyt sinulla käynyt tällainen ns munkki?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei voi olla niin vakavaa, jos peli nyt ei heti alkuunsa pelaa täydellsiesti, ihan odotettua. Ei pitäs muutama tunti tai päivä kaataa koko elämää, sillä aikaa voi tehdä vaikka jotain muuta kuin pelata ja nauttia sitten pelaamiesta kun toimii.

Alkaa tympimään kun peleiltä odotetaan ihan liikaa. Ensin tulee "voi jumankauta tää peli on maailman paras." Sit seuraavana päivänä "miten ne pelintekijät aina kusee homman." Olen samaa mieltä että IW on tehnyt muutamia huonoja ratkaisuja ja olen myös sitä mieltä, että peli ei yllä lähelle CoD4 tasoa. Se ei kutienkan haittaa, jos ei odota heti ihan liikoja.

Kärsivällisyyttä ja lopettakaa turha jankutus samoista asioista. Tulee foorumistakin miellyttävämpi lukea.

:cool:

Taitaa olla liikaa odottaa nykyään, että moninpeli toimii julkaisupäivästä lähtien. Voin siis myöntää, että odotin tältä osin liikaa. Sisällöllisesti peli on 10.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No olipas lyhyt kampanja pari tuntia siinä vain meni, mutta ei ton pidempi nyt tarviikkaan olla... nyt voi keskittyä sitten kunnolla moninpeliin. Jostain kumman syystä en vaan saanut vikan tehtävän trophyä tai "suorita kampanja" trophyä. :(

Pari tuntia? Aika kova veto. Itsellä meni se 6 tuntia vaik yritin normivaikeusasteella pysyä vain kyydissä. Mulla bugas trophyt jossain puolvälissä kamppaniaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo. Itsellänikin on silleen että odotan liikaa peleiltä, ja sit pettyy julkaisupäivänä. Siksi olen nykyään yrittänyt olla katsomatta mitään trailereita tai videoita. Tästä pelistä katoin 2 videota, en muuta. Odotukset ei noussu, ja oikein iloinen olen pelistä (vaikka on niitä vitsin ongelmia.)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Taitaa olla liikaa odottaa nykyään, että moninpeli toimii julkaisupäivästä lähtien.
No, se on helppo aina normi tallaajan odottaa kaikenlaista. Vastaako odotukset aina todellisuutta, on sitten eri asia. Jos IW:llä olisi vipu jota vetämällä kaikki korjaantuisi ja peli olisi täysin ongelmaton, eiköhän sitä olisi nykäisty jo aikaa sitten. Tuskin sielläkään halutaan tätä kitinää kuunnella kovin mieluusti. ;)

Taisi IW foorumikin mennä alas, lienee hieman ruuuuuuhkaaaa....
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei voi olla niin vakavaa, jos peli nyt ei heti alkuunsa pelaa täydellsiesti, ihan odotettua. Ei pitäs muutama tunti tai päivä kaataa koko elämää, sillä aikaa voi tehdä vaikka jotain muuta kuin pelata ja nauttia sitten pelaamiesta kun toimii.

Ei siinä mitään muuta, mutta jotkut joutuu käymään töissä ja olisi mukava ehtiä pelaamaan edes pari tuntia ennen sitä. Voishan sitä jotain muutakin tehdä (kuten teinkin, nukuin kunnon päikkärit vielä unien päätteeksi), mutta mitäs sitä tälleen arki-iltana ehtis muuta tekemään, kun pitää olla jo klo 22.00 töissä.

Ongelmakin on luultavasti vain siinä, että servut ei oo kestänyt rasitusta, joten olisi tuollainen pitänyt aavistaa. Ja tottakai sitä odottaa, että peli toimii, kun siitä on jo niin paljon maksettu. En mä halua maksaa betatestaamisesta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Siis onko tuo syynä tämän hetkiselle katkokselle vai pelkästään party ongelmille?

Eikait tuo suoraan selitä online ongelmaa, vaan sitä partyjen luonti ongelmaa. Voihan se olla että, ja on hyvin todennäköistä, että IW:n omat servut ei kestäneet kuormaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuo on syynä tälle katkokselle.

Tämä on kyllä melko naurettavaa: ensin IW hypettää peliä todella paljon, peliä ennakkotilataan törkeät määrät -> julkaisupäivä saapuu -> severit eivät kestä kuormitusta. Iw:n olisi pitänyt varautua tähän paljon paremmin samoin olisi pitänyt Sonynkin.

Tulee heti mieleen CoD4:sen ongelmat kun se julkaistiin. Eikös virheistä pitäisi oppia? :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onhan se sääli, ettei peli toimi niin kuin pitäisi, mutta eiköhän tuo huomiseen mennessä ole korjattu. Voin kuvitella sen hädän mikä IW:n PS3 servujen ylläpitäjillä tai millä lie vastuuhenkilöillä on päällä:)
 
Ylös Bottom