Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo itse kokeilin kans tota tacticaliin vaihtamista mut eihän sil osaa pelaa :D tottumis kysymys tietysti... mut kyl ainaki ite pystyn tarpeeks dropshottailee tolla defaultillakin... mul on niin äärettömän nopeet kädet... ja hidas pää... eiku...

Haha, joo. Tottumuskysymyshän se onkin. Itse en vieläkään tajua miksi tässä pelissä on kyykky-nappi huitsin-nevadassa kun se on melkein kaikissa muisse peleissä tossa L3:sen kohdalla. Joten meni minultakin aika kauan ennekuin totuin että R3 on kyykkiminen ja L3 on sprintti... :p

Olisi kyllä hienoa jos noi olisi saanut toistenpäin.

Haha, joo. Tottumuskysymyshän se onkin. Itse en vieläkään tajua miksi tässä pelissä on kyykky-nappi huitsin-nevadassa kun se on melkein kaikissa muisse peleissä tossa L3:sen kohdalla. Joten meni minultakin aika kauan ennekuin totuin että R3 on kyykkiminen ja L3 on sprintti... :p

Olisi kyllä hienoa jos noi olisi saanut toistenpäin.

No hyi ei todellakaan, yritä nyt siinä mennä kyykkyn samalla kun pitää juosta eteenpäin.

Toi kyykkiminen on homojen hommaa. Kyl täs pelis pärjää ilman et tarttis koko ajan olla munat turpeessa.

edit: kun kerran väitellään siitä, et onko "oikeassa elämässä" nopeempi juosta rynkky selässä ja kranu kädessä vai rynkky kädessä ja kranu jossain muualla niin väitellään nyt sit saman tien siitä et onko nopeampi ampua joku vai mennä maihin ja ampua joku.

------------
Ylläpito: Homottelu pelikeskustelussa on täysin tarpeetonta. Opetellaan käyttämään fiksumpia sanavalintoja jatkossa. Huomautuskortti tästä. - Corca

Viimeksi muokannut moderaattori:

Toi kyykkiminen on homojen hommaa. Kyl täs pelis pärjää ilman et tarttis koko ajan olla munat turpeessa.

edit: kun kerran väitellään siitä, et onko "oikeassa elämässä" nopeempi juosta rynkky selässä ja kranu kädessä vai rynkky kädessä ja kranu jossain muualla niin väitellään nyt sit saman tien siitä et onko nopeampi ampua joku vai mennä maihin ja ampua joku

Jos ei nyt täysi idiootti ole niin ymmärtää ampua samalla kun menee maihin. Ja kyllä, siitä on hyötyä joissain tilanteissa.

Ite tein cod4:sessa kerran silleen, et vaihdoin layoutit leftyks, ku mulla oli menny vasen ranne futispelissä. Teki mieli pelaa codii, ku ei jaksanu olla kokoajan sängyssäkään. Juoksin siis R3:sella L3:sen sijaan. Aluks tuli vähän teamkillejä, ku vedin HC SD, ku yritin heittää smoken, nii lähtiki naatti. Sit joskus yritin tähtää, nii lähinki ampuu. Totuin jonku 4 matsin jälkeen. Vedin HC SD vaan sen takia, ku siinä ei tarvii niin paljon ampumistaitoa tai hyviä refleksejä. Olin kumminkin joka matsin jälkeen ykkösenä. Mun mielestä HC SD:ssä tärkeintä on sijoittuminen. Sen takia se on vähä kakspiippuinen juttu, et onks HC SD se kaikkein Pro:in pelimuoto. :rolleyes: Oikeastaan jos arvostaa rushimista, refleksitappoja ja hienoja "spreijauksia" :D

No hyi ei todellakaan, yritä nyt siinä mennä kyykkyn samalla kun pitää juosta eteenpäin.

Täh? No miksi valitset mennä kyykkyyn jos et halua mennä kyykkyyn? Suurimassa osassa pelejä L3 on juuri se kyykky-nappi. Ja Borderlandissä on itseasiassa vaihtoehtona että R3 on sprintti ja L3 kyykky. Toimii paremmin, imo.

Mutta joo nämä ovat taas mielipide asioita. Miksi ei voi olla vaihtehtoja?

En nyt lähde väittelemään siitä mikä on "pro" pelimuoto. Tuskin kukaan tällä foorumilla on pro ja saa palkkaa pelaamisestaan suoritusten mukaan.

Mutta, HC S&D:ssä se että miten hyvin olet tietoinen ympäristöstäsi, korostuu. Kun et voi ensimmäisen osuman jälkeen heittää enää maihin tai kirmata nurkan taakse. Usein nimittäin on niin, että kun otat sen ensimmäisen osuman, otat myös ne pari tarvittavaa lisää. Ja kuten yllä todettiin, myös sijoittuminen on tärkeää. Pidän molemmista pelimuodoista juurikin niiden erilaisuuden vuoksi, molemmissa on etunsa ja haittansa. HC muodoissa thumperin ja tavallisen mounted GL:n ärsyttävyys moninkertaistuu ja onkin ainoa ase jonka haluaisin poistaa pelistä HC:n osalta kokonaan, jos minulla olisi siihen valta.

Kun et voi ensimmäisen osuman jälkeen heittää enää maihin tai kirmata nurkan taakse.
Kumpa olisikin normissa mahdollista. Yksi niistä asioista mikä meni pieleen tässä pelissä cod4 verrattuna. Muun muassa tämä pistää ihmiset kämppimään enemmän kuin edellisosassa.

Kumpa olisikin normissa mahdollista. Yksi niistä asioista mikä meni pieleen tässä pelissä cod4 verrattuna. Muun muassa tämä pistää ihmiset kämppimään enemmän kuin edellisosassa.

Totta tosiaan tässä ukot kestää vähemmän osumaa kuin COD4:n normipuolella. Itse en näe tätä kuitenkaan huonona asiana. Kuitenkin, on siinä aikaa reagoida huomattavasti enemmän kuin HC:ssa, mikä olikin tuon edellisen postaukseni pointti. :)

Se on tullut huomattua että yleensä ne joilta ei tämä dropshottaus lunnistu niin hyvin siitä valittavat. Mutta tosiaan ei se ole halpamainen temppu, samakun valittais Quakessa että strafe jump on noobi maista tai bunnyhop jossain monita peleistä missä se on mahdollista. Se on vaan pelimekaniikan hyödyntämistä, jos se ei ole sitä taitoa että osaa hyödyntää pelin sisäisiä mekaniikkoja niin mikä sitten on, ja nyt on turha kenekään ruveta uikuttamaan että tuubikin on osa pelimekaniikkaa tai glitchits. Se on vähän eriasia taas.

Itse dropshottaan ainakun selkäydin sen tempun sormille heittää. Kuten Sambyykin sano onnistuu defaultinakin, mutta helpompaa tacticalilla, kuitenkin napulat on itsellä defaultilla(flipped) sillä refleksi puukko lähtee useasti melko äkäsesti omasta peukalosta ja siitä on ehkä itselle enemmän hyötyä kuin dropshotista.

...Quakessa että strafe jump on noobi maista tai bunnyhop jossain monita peleistä missä se on mahdollista. Se on vaan pelimekaniikan hyödyntämistä, jos se ei ole sitä taitoa että osaa hyödyntää pelin sisäisiä mekaniikkoja niin mikä sitten on, ja nyt on turha kenekään ruveta uikuttamaan että tuubikin on osa pelimekaniikkaa tai glitchits. Se on vähän eriasia taas.

Kait toi bunnyjen vertaaminen tuubiin oli joku huono vitsi tai jotain ?

Tuubi on täysin peliin vartavasten rakennettu asia toisin kuin bunnyn tapaiset virheet mitä ei todellakaan ollut tarkoituksella mukaan laitettu.

Jos siis codissa voisi loikkia plantaamaan pommit ja valtaamaan liput niin se olisi huomattavasti reilumpaa kuin ampua tuubilla ikkunasta sisään ja pamautaa siellä oleskeleva sälli hengiltä ?

Se on tullut huomattua että yleensä ne joilta ei tämä dropshottaus lunnistu niin hyvin siitä valittavat. Mutta tosiaan ei se ole halpamainen temppu, samakun valittais Quakessa että strafe jump on noobi maista tai bunnyhop jossain monita peleistä missä se on mahdollista. Se on vaan pelimekaniikan hyödyntämistä, jos se ei ole sitä taitoa että osaa hyödyntää pelin sisäisiä mekaniikkoja niin mikä sitten on, ja nyt on turha kenekään ruveta uikuttamaan että tuubikin on osa pelimekaniikkaa tai glitchits. Se on vähän eriasia taas.

On ihan totta et mä en osaa tota mut eipä mul mitään ongelmaa ole sen kanssa et joku osaa. Hyvin harva vastaantulija tässä pelissä tota edes harrastaa. (Ehkä siks et ne on tuonelassa ennen kun ehtii painaa R3:sta.) Ei vaan otin asiaan sen takia kantaa, kun tossa aiemmin alko tuntua et hyvin monen mielestä toi ohjaimen layout on erittäin oleellinen ja tärkeä asia tässä pelissä. Turha kai täs on kenenkään väittää ettei siitä joissain tilanteissa olis hyötyä, samoin joissain tilanteis voi varmaan olla haittaakin. Jos nyt vaikka sattuu jostain naatti lentämään viereen tms. Mut ihan sama. Mä ite vedän ukolla sivuttain ja yritän kohdistaa tähtäimen keskelle kroppaa. Projätkät varmaan sit heittäytyy ja ampuu headshotteja. Mut hölmöltä se loikkiminen kyllä näyttää.

Mistä refleksipuukosta oikein puhutte? Itellä aina kun tyyppi tulee vastaan kujalla niin oon ku kusi sukassa ja sen jälkeen pistän yleensä rynkyn laulamaan ja sitte tuleeki moraa päälle..

Teillä saattaa olla refleksipuukko mut mulla on refleksirynkky joka ei näytä toimivan

Mikä tos defaultil dropshottaamises on muka vaikeeta? Mun mielest mul onnistuu se ihan hyvin, vois kyllä koittaa tacticalil et jos se ois helpompaa

Jos jotain kiinnostaa niin nää tulee uusimmassa patchissa PC Update for Modern Warfare 2 Multiplayer (Patch)

Perkele pitää noidenkin kaikki herkut viedä pelistä! Elevaattorit sun muut ois privas ollu ees vähän tekemistä :(
Ja mitä järkee modelit patchata? Siinähä menettää maratoonin jos laittaa blingin ykkös perkiksi

Siis refleksi puukko on semmoinen, että joku vaikka tulee ja säikäyttää sut (vaikka ei sais) :D, mut säikähdät ja painat "vahingossa" R3 ku yhtäkkii puristat tietämättä ohjainta. Ainakin mulla tullu tosi paljon tommosia "säikähdyksiä". Ei nyt ehk niin paljon taitoo ainakaan mun tilanteissa, mut sit oon kyl helpottunu esim. SnD:ssä ja ihmettelen mun "skillejä". En nyt oo ihan varma, et onks tää se reflexipuukotus, mutta mulla tulee välillä tommosia hauskoja ihmepelastautumisia.

Ja täs mw2:sessa ei kannata rupee ampuu, jos voit puukottaa, koska ite oon huomannu, että useimmiten jos vastustaja on jo loikannu mua kohti sen hirmuisella puukolla, niin saattaa olla että ehdin ampua jopa puol lipasta siihen eikä tuu ees hitmarkkeria? :confused: M16A4 burstikin menee sen läpi, kuin ampuis aavetta, jos vastustaja heittää sitä perus 10m kenguruhyppypuukotusta??? :confused::eek:

Olis kyllä kiva jos tähän tulis Team Tactical. Sitä tuli vedettyä 4:ssa aika usein. Sais tulla kyllä. TDM kyllä riittää kymmeniä eri versiota, mutta kuka sitä kämppämistä jaksaa. Minkäköhän takia jätettiin tästä pois, kun kuitenkin nelosessa ja WaWissa oli.

Refleksipuukotus, huippu! Löytyihän se nimi usein käyttämälleni vahinkoliikkeelle...kiitos:)

Ylös Bottom