Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Lol mitä hauskaa oon Intervention lobyssa ilman SOH:ia.Mutta laitat sieltä rules paikasta Perks off.Nii sit ei oo perkkejä kenelläkään.

Kädetön apinakin nyt saa kenet tahansa hengiltä SOH:lla, ilman perkkejä taas osumat on hieman kyseenalaisia ilman stopparia. :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No jos oot r00 pelaat double healteilla Intervnetiolla kun toisella on LMG ja sä pelaat one man armylla danger closella ja sitrepllä. Ja kun voitat sitten olet r00.
En tajuu sun viestin pointtia, puhuttiin siitä, että SOH pro on liian helppoo sniputtamisessa ja oikeet r00t (kuten JouCo) vetää ilman sitä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Voisko joku selittää, että minkä takia te ette käytä SOHia sniputuksessa. Kyllä se on mun mielestä niin, että jos ei oo SOHia, niin ainakin mulle se näyttää ihan retardilta touhulta suoraan sanoen. Kun on tottunut SOHin käyttöön, niin se Scopen esille ottaminen tuntuu ihan tajuttoman pitkältä ajalta ja samoin lataaminen.

Sama kun mä käytän sensitivyä 10:llä, niin se että tiputan sinne mediumille eli 2:selle, näyttää nykyään mun silmissä ihan dorkalle. Mun mielestä se on just hyvin parannettu, että snipun kiikarin voi ottaa nopeasti verraten cod4:jään. Onhan se hienoa, jos joku pärjää ilman SOHia, mutta ei siitä mun mielestä mitään uutta "standardia" pitäis pistää. Ei ainakaan mulle tuu mieleenkään laittaa Rust-Free For All-Snipu lobbyyn mitään no perks hommaa. Kyl mun silmissä SOHin käyttö sniputuksessa tuo semmoisen nopeen ja "skillin fiiliksen" :p.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ja mun silmissä SOH taas ei todellakaan kuvasta sitä oikeaa "skilliä", kun se ottaa sen tähtäimen niin nopeasti. Mikä siinä sillon on taitoa, kun se ottaa sen niin nopeasti, hä? mun mielestä paljon "skillimpää" saada tappoja esim. marathonilla, se kun vaikeuttaa koko hommaa huomattavasti. Onko susta skilliä voittaa satasen kiihdytys ferrarilla ladaa vastaan, vai ladalla ferraria vastaan? :)

PS. kiitos ei kommentteja kielikuvan parantamiseen, se tosiaankin oli vain kielikuva. sanonpahan vaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Täytyy kyllä olla erimieltä tästä SOH+Snipusta... Ensinnäkiin snipu on tässäpelissä huono, koska famas hoitaa saman asian helposti. Famas sopii kaikeen ainakin yhtähyvin kun sniipperi. Famas+SOH versus Snipu+SOH on aikalailla hoidettu tapaus. Taas kerran oman kokemukseni perusteella heitän. Itseltä ei edes enään löydy snipu classia, totesin turhaksi.

Ja lopettakaa nyt hyvä V**** tuo r00 sanan viljely...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ystäväni Wilhower on niin kylmäpäinen veitikka että pelaa Cold Blooded perkillä ja interventionilla normia! Se on minusta jo aika miehekästä touhua verrattuna stopparin käyttöön. Olin itseasiassa aika yllättynyt kun eilen katselin Wilhon peliä. Hyvin näytti putoavan... vihut.
Joten toi on aika "last season" jauhaa jostain SOH: sta kun joku jossain omistaa ilman stopparia. ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ja mun silmissä SOH taas ei todellakaan kuvasta sitä oikeaa "skilliä", kun se ottaa sen tähtäimen niin nopeasti. Mikä siinä sillon on taitoa, kun se ottaa sen niin nopeasti, hä? mun mielestä paljon "skillimpää" saada tappoja esim. marathonilla, se kun vaikeuttaa koko hommaa huomattavasti. Onko susta skilliä voittaa satasen kiihdytys ferrarilla ladaa vastaan, vai ladalla ferraria vastaan? :)

PS. kiitos ei kommentteja kielikuvan parantamiseen, se tosiaankin oli vain kielikuva. sanonpahan vaan.

Tai no kirjotin vähän tyhmästi. :rolleyes: Oikeastaan tarkoitin, että mulletoi SOHin käyttö tuo sellaista "nopeutta" siihen sniputukseen. Sama just näissä sensitivyissä. Se, että pyörin tosi lujaa ja tarkastelen nurkkia ja otan tähtäimen nopeammin siihen nurkkaan, tuo semmoista "maagista energiaa" mulle. :p Ääh, en osaa sanoo, mut se on hienoo kuulla, että jotkut vetää ilman sitä SOHia. Tosin, SnD:ssä jos sattumoisin joudun spectaamaan, niin skippaan kyllä ne, jotka vetävät pienellä senssillä ja sniputtavat ilman SOHia. Tulee jotenkin.... hmmmmm.... tylsä? harmaa? fiilis. :rolleyes:

Ja Kuassimolle: Kyl mäki käytän jotain muuta kuin stopparia snipuissa, mutta vain silloin kun haluan heduja. Sillä on ihan helppo saada tappoja, pitää vaan sekunnin pidempään scopettaa, että saa tähtäimen torson yläpuolelle. Peace, ะาดาดากลกสกสกลค คลคสคทดชกลปชกลหลหสหใใใกใใใใใดลดากาหทหบ
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Olin itseasiassa aika yllättynyt kun eilen katselin Wilhon peliä. Hyvin näytti putoavan... vihut.

Olit vaan yllättyny ku sain ees tapettua ketään. Tosimiehet pelaa ilman stopparia ja housuja.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Täytyy kyllä olla erimieltä tästä SOH+Snipusta... Ensinnäkiin snipu on tässäpelissä huono, koska famas hoitaa saman asian helposti. Famas sopii kaikeen ainakin yhtähyvin kun sniipperi. Famas+SOH versus Snipu+SOH on aikalailla hoidettu tapaus. Taas kerran oman kokemukseni perusteella heitän. Itseltä ei edes enään löydy snipu classia, totesin turhaksi.

Luulen että suurin osa ellei jopa kaikki puhu ihan publapelaamisesta, jossa muuten vaan riehutaan ja 'otetaan rennosti', ja mun mielestä publalla nimenomaan SOH on helvetin ärsyttävä, siellä kun sattuu sitten tapaamaan wnb-pro(huom. ei ***) sniputtelijoita, jotka ei varmaankaan pystyis läheskään samaan tulokseen ilman SOHia. Ittelle aika sama onko famasissa se vai ei, koska siinä se ei mun mielestä tuo huomattavaa etua(ainakaan jos verrataan scopeen), ja kuten sanoit, ei toi snipu tähän peliin oikeen sovi/on huono. Sen takia nimenomaan on ihan hupasaa ottaa välillä rennosti marathon+intervention sessioilla ja myrkyttää vähän vastustajan ump rushia. Pelihän on itessään jo aika läppä, mutta jos tarkotit ihan klaanimatseissa tota hommaa; famas sopii kaikkeen ainakin yhtähyvin kun sniipperi ja suurimmalta osin paremmin. Mutta katsopas joskus publalla pelatessa kuinka ne sniipperit vetelee "quickscopeja" sillai et näpäyttää niin nopiaan L1 kun mahdollista ja räiskäsee, tosi taitopuuhaa. ^^

PS. koko SOH keskustelu ei vissiin perustunutkaan siihen, että muut olis parempia kun snipu, vaan siihen, onko niin... pro meininkiä kun vedetään sillä Slight of Handilla. Jokasella tietysti oma mielipide, mutta mun mielestä se nyt ei ole hirveen pro menoa, varsinkaan jos sillä aletaan leijua. Tässä pelissä hirveen moni muukaan juttu ei ole kyllä taidon varassa, mutta se marathon juttu onkin lähinnä hauskanpitoa, erilaisuuden ja Proo häslingin takia. Vois itekin joskus ottaa se sohheli taas käyttöön ja kokeilla, kuinkas jännä se oli. Varmaan vain vahvistuu se mielipide, kuinka ammattimaista on pelata sillä. :)

E:
@Rikkaruoho:
jos siis pelaa isoilla sensseillä ja SOHilla, sua kiinnostaa katsoa? koska näyttää niin proolta vai? :) aika moni tosi hyväkin pelaaja käyttää pienempiä senssejä ja PETO moodi on kohtalaisen useasti päällä, ehkä ei sensseistä tarttis liian usein päätellä, jos sitä tarkotit. tiedän kyllä sinänsä mitä tarkoitat, jos näkee jonkun käyttävän alhaisia senssejä, tulee melkein heti mieleen että kaveri on aloittelija, totuttelee vasta yms.
@Wilho
jossei pelaa ilman housuja ja ilman asetta, onks sit supermies? tai siis, supermies ilman housuja. se telkkarin supermies ku käyttää pöksyjä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

@ David Hasselpähkinä. Siis en ajattele, että ne jotka käyttää isoa senssiä tai SOHia, olis Proita. En ees tiedä mitä virtuaalimaailmassa tarkoitetaan prolla. Nähtävästi jotain hidaaaaaasta pelitapaa. No ei, läppä, herneet pois nenästä :D. Mut siis mul tulee tylsä olo, jos nään sitä, että tähdätään ja käännyillään hitaasti. Tuntuu, et ois joku SlowMotion-mode päällä. Ja enpä usko, että jotku oikeasti hyvät pelaajat pelais ees alle 5:den senssillä, koska tässä tarvii välillä ultimate-180°-spray-dropshotteja. Ellei se pro sitten liiku jossain tosi harkiten kuin vastasyönyt tiikeri. :p Joo, vois lopettaa tän pro-keskutelun. Mä voitin... eiku :eek:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

" Ja enpä usko, että jotku oikeasti hyvät pelaajat pelais ees alle 5:den senssillä, koska tässä tarvii välillä ultimate-180°-spray-dropshotteja. Ellei se pro sitten liiku jossain tosi harkiten kuin vastasyönyt tiikeri"

Et selvästikkään ole pelannut kovia pelaajia vastaan. Et tarvitse 5 tai ylempää senssiä, pärjätäksesi. Oikein sijoittumalla ja puhumalla, vastustajat kaatuu helposti ja saat tiputettua porukkaa alas kiitettävästi. Itseäni oikeen ällöttää katsoa sellaisia 7-10 hyrriä, jotka räiskii minkä kerkiää ilman sihtiä. Se on yks ja sama millä senssillä pelaat :)

Mitä tuohon sniputtamiseen tulee, niin oli sitten SOH tai EI, niin hyvä pelaaja saa sillä tiputettua porukkaa alas. Thats it :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ensimmäiseksi tulee heti mieleen sambyy, katujen kauhu ja viekas napakettu. Muistaakseni sanonut pelaavansa 4 senssillä, ja voisin sanoa hepun olevan PETO-luokassa Chuck Norris ja Terminaattori -sektorista yhen alaspäin.
Eiköhän se 'pro' tarkoita ihan ammattilaista ja näin "pelureiden kesken" huippu tai vähintäänkin kovatasoista pelaajaa. Ei herneitä nenässä tai vastaavaa, tajuun kyllä et publalla on tylsää kattoa jätkää joka siis myöskin LIIKKUU verkkaisesti. Ei siinä mitään jos pelaajalla käsitystä missä mennään ja mitä nyt pitää tehdä ja liikkuu ympäri kenttää ja hitaat senssit, mutta jos siihen lisätään vielä se ainainen "istumis"sessio (venailen tässä jos saisin tapon) tyyliset kyllä ärsyttää.

Eikä tässä taida olla voittajaa, ainoostaan häviäjiä. ;)

E: @licorice_solid
en tuomitse sitä kun SOHia käytetään "pro piireissä", mutta se vaan pistää pannun jumiin kun peli tarjoaa aloitteleville snipuille sellasen mahollisuuden, ettei tartte edes opetella koko hommaa oikeastaan. tarkotan sitä, esim. cod4:ssä hyvät sniput selvästi erosi huonoista, tässä taas tasotetaan tietä huonommille sniputtajille helpompaan mahdollisuuteen. tarkotan sitä, että aikaisemmin huono/kohtalainen sniputtelija ei pärjännyt oikeastaan mitenkään, mutta SOH tarjoaa sen, että quickscopettaminen on niin paljon helpompaa että jopa aloittelija pystyy siihen. ei tietenkään niin, että aloittelija voittaa kauemman sniputtaneen helposti/saavuttaa sen taitotason mikä tällä kauemmin pelaavalla on, tiäks. nykyään näkyy vielä enemmän "snipusankareita" publalla kun cod4:ssä näkyi m40 acog tyyppejä.

E2: @licorice
taitaa sun kaverilla olla pitkä pinna kun hitaasti kääntyy. näyttää sille varmaan huippaavalta spektata 10 senssin äijää purkamassa pommia.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Uskokaa tai älkää, niin minulla yksi kaveri boksilla, joka pelaa 1 senssillä. En tajua, että miten sillä voi ollenkaan pelata. Tosin hän on sellainen "Cover" tyyppi, joka liikkuu vähän ja hard aimaa kokoaja:D. Tollainen voi olla oikein tehokas esim highrises tai wastelandis. Tarkat burstit :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

"nykyään näkyy vielä enemmän "snipusankareita" publalla kun cod4:ssä näkyi m40 acog tyyppejä."

Heh, milloin viimeksi pelasit COD4 publal? Itse pelasin viimeksi 2 päivää sitten ja voin sanoa, että melkeen jokaisessa pelaamassani Domination ottelussa oli vähintään 5 sniperpoikaa, jotka vähät piittasivat tiimistä.:D COD4 on käytännössä turmeltu publalla, mikä on sääli. En tosin ole koettanut HCSND tai SND pitkään aikaan, mutta domination on käytännössä pilalla.

zzirGrizz vai mikä lie on syypää koko touhuu:D

Ei niitä videoita ole pakko sinne youtubee laittaa;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Uskokaa tai älkää, niin minulla yksi kaveri boksilla, joka pelaa 1 senssillä. En tajua, että miten sillä voi ollenkaan pelata. Tosin hän on sellainen "Cover" tyyppi, joka liikkuu vähän ja hard aimaa kokoaja. Tollainen voi olla oikein tehokas esim highrises tai wastelandis. Tarkat burstit :)

No LoL, justhan sä tos kerroit, että miten sillä voi pelata -.-' Ja se, sun edellinen viesti, siinähän mä sanoin, että tietenkin silloin jos liikkuu rauhallisesti (tiikeriä kielikuvana käyttäen), niin saa tappoja vaikka olis alhaiset senssit. Ite pelaan semmosella tyylillä, että juoksen huoneeseen, tarkastan nurkat nopeasti korkeaa senssiä ja SOHia käyttäen ;)ja sit jatkan matkaa. Ja siis mitä ihmettä! Ei kaikki jotka käyttävät korkeampia senssejä, ole semmoisia räiskijöitä. Tsot, tsot, stereotypiat pois. :eek: Enpä jaksa missään pelissä olla mikään "Cover" tyyppi, haen enemmän nopeutta ja jännitystä, kuin vaikkapa ultra kovaa K/D:ta. Kuin tämä hard aimaaja frendisi.

Edit. Eikä se oo IHAN sama, että millä senssillä pelaa, vaan se pelityyli vaikuttaa aika paljon siihen, että mitä kantsii käyttää. Pitääpä mennä goisii, ku loma loppukin jo :(
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Olet oikeassa, että ei kaikki, jotka pelaa 7-10 senssillä ole räiskijöitä. Tosin monet nopeilla sensseillä pelaavat ovat onnettomia kranaattien kanssa. Näin ainakin COD4ssa. MW2s ei niin paljon niitä viskellä. Itellä ollut 3 Senssi COD4 alkuajoista lähtien. En tiedä miksi, mutta se tuntuu ITSELLENI sopivimmalta. Miksi jotkut pelaa niin korkeilla? Osaatte pelaa alhaisimmillakin, joten miksi pyöriä kuin hyrrä? Menette aivan loukkuun tukalissa tilanteissa :)
 
Ylös Bottom