Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ongelmia NHL 09:n kanssa!

Aina, kun aloitan pelaamisen niin boxi ilmoittaa ettei voi lukea levyä. Olen testannut poistaa muistista tietoja ja aloittaa uudelleen. Mutta kyseinen toistuu aina, kun teen alku profiilin. Onko tietoa miten ongelmaan saa poistettua?

Vastaus: Ongelmia NHL 09:n kanssa!

hieman ot, mutta minulla on samanlainen "levyä ei voi lukea" ongelma Rock Bandin kanssa.
joitain biisejä ei voi soittaa ollenkaan ja kovalevylle asennus ei onnistu. (asentaa 6% asti ja sitten sanoo että levyä ei voi lukea).
peli on miltein uusi. muutaman illan ehti pelata ilman ongelmia.

Vastaus: Ongelmia NHL 09:n kanssa!

Aina, kun aloitan pelaamisen niin boxi ilmoittaa ettei voi lukea levyä. Olen testannut poistaa muistista tietoja ja aloittaa uudelleen. Mutta kyseinen toistuu aina, kun teen alku profiilin. Onko tietoa miten ongelmaan saa poistettua?

En tiedä onko jo selvinnyt, mutta välimuistin tyhjennyksellä tuo poistuu. Eli vanhassa käyttiksessä se meni näin.

To clear the xbox 360's memory cache,
1. go to the system blade on your menu(should be the very last one)
2. go down to were it says memory, click on it. this should bring up your hard drive or other storage devices, press a on the one you want to empty
3. once youve gotten to the screen were it shows rename or format your storage device, input Y,X,X,LB,RB,X,X and a prompt will come up asking you if you want to empty your systems cache.

Uskoisin että toimii ihan samalla tavalla...

Ylös Bottom