Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
:O WTF mikä hinta!!!!
no en kyllä ihan tienyt sen noin arvokas olevan.... näin vähän aikaa sitten gamestopilla kybällä mutta jooh ehkä selviän ilmankin
Olisit ostannu, ihan hyvä peli toinen minkä pyyntihinta kova on Kurushi Final
Tota oon myös pelannu, vaikutti ihan surkeelta, ja varmaan siks ku en tajunnu pelistä mitään
Kuulin myös että Tombi on joku harvinaisuus myös? en sitte tiiä pitääkö paikkansa.. nyt alkaa aihe lipsumaan kula worldista![]()
Tombi 1 ja 2 ovat kulttipelejä, loistavia suorastaan ja kyllä, harvinaisia. /ot
Ei näitä vähänkään 'harvinaisia' tai haluttuja pelejä kannata Suomesta ostella, yleensä saa maksaa paljon enemmän vrt. vaikka eBayhin, eli sinne vaan D suuntaa katseesi, www.eBay.co.uk
Olisit ostannu, ihan hyvä peli toinen minkä pyyntihinta kova on Kurushi Final, demosta mikä tuli koneen mukana pyydetään 4£ ? jos se kybän peli on jäljellä kannattaa kyllä hakea kunnossa olevan pyynnit 64:ylöspäin
Ite oon tehny parhaat diilini Suomesta ostetuilla peleillä,ebaysta vähän huonommat kokemukset sen verran tyhjiä koteloita kaapissa
Siis meinaatko, että ostamissasi peleissä ei ole ollut olleskaan levyä vai? Ihmettelen sillä itse olen ebaystä ostanut about 150 ps peliä ja yhden ainoan kerran oli levy menny postissa rikki, mutta siitäkin sain rahani takaisin.
Itse oon muistanut katsoa vähän millaista palautetta myyjä on saanut! Power Sellerit pitäis olla aika luotettavia ymmärtääkseni?