Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Tuo star warsin rekyylitön aivoton tykitys ilman tarvetta taidolle vie pelistä ilon. Joka matsi on aika lailla samaa kauraa, tietysti puusta juoksevat karvakorvat huput päissään vaihtavat tulojärjestystään. Tämä muutos tekee pelistä tosin pelaamisen arvoisen jos tykkää puumajassa istua munat huurussa, katsellen noita majestiittisia olentoja.
Peli toistaa siis itseään, ihan hauska joskus pelata rundi tai kaksi tiedottoman kännin tilassa.

En pitäisi tuota esimerkkiäsi hyvänä pohjana keskustelulle. Olet koonnut sinne kaltaisiasi pelaajia, jotka pitävät kenties samantapaisista peleistä. Star Wars Battlefrontin kohdeyleisö on taas huomattavasti laajempi kuin vain Haloa ja Siegeä tykittävä etujoukko.

Juuri näin. Battlefrontista piti alunperinkin tulla "koko perheen peli", joka saa tattien ääreen sellaisetkin jotka eivät ole aiemmin FPS:iä pelailleet. Ei kukaan kai odottanutkaan siitä hc-pelaajien märkää unelmaa? Itse en jaksa Rainbowien kaltaista äärimmilleen vietyä swathifistelyä ollenkaan, mutta ei minua yhtään haittaa, että jollekin toiselle se on se juttu. Mulla on peliaikaa satunnaisesti muutama tunti iltaisin ja silloin on kiva vetää muutama nopea erä Battlefrontin tai World of Tanksin kaltaisia matalan kynnyksen hauskanpitoja.

Battlefronttiin on rullaantunut uusi päivitys ja linkin takaa löytyy tarkempaa infoa -> Linkki! kokoa tällä näytti olevan 4,6 gigaa!

EDIT: Nyt on korjattu Blastin top kills bugi!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Noniin, pitääpä palata pelin ääreen ja vääntää vielä tuo MINULLE OIKEUDELLA KUULUVA trophy :D + tietenkin testailla uutta karttaa!

Cb7JF8cUcAAbiDW.jpg:large

Jabban palatsi mukana tulevassa maksullisessa lisäpaketissa Outer Rim. Sisältää myös uusia pelimuotoja, sankareita, aseita jne. Osan voi löytää jo tuosta kuvasta.

Lähde: http://www.gamespot.com/articles/st...ion-gets-fi/1100-6435022/?ftag=GSS-05-10aaa0b

Hemmetin paha ja sieluton EA, nokkelastipokkelasti hivuttavat ilmaisella lisämateriaalilla esim. Walker Assaultin kentät 4:stä ja 6:een ja lupailevat jo seitsemättäkin ja suosikkimoodissani Drop Zonessa kenttämäärän 6:sta 9:ään. Nyt taas vähän kiinnostui pelistä niin eiköhän sieltä olla sitten rahastamassa uudella materiaalilla. Moraalitonta suorastaan, vielä en lankea maksamaan lisää :D

Hemmetin paha ja sieluton EA, nokkelastipokkelasti hivuttavat ilmaisella lisämateriaalilla esim. Walker Assaultin kentät 4:stä ja 6:een ja lupailevat jo seitsemättäkin ja suosikkimoodissani Drop Zonessa kenttämäärän 6:sta 9:ään. Nyt taas vähän kiinnostui pelistä niin eiköhän sieltä olla sitten rahastamassa uudella materiaalilla. Moraalitonta suorastaan, vielä en lankea maksamaan lisää :D

Joo ekassa lisärissä Imperiumi saa oman han solon :D :D ei paljoa naurata vielä :D

Hei, kannattaako hankkia tämä peli jos tykkää mm. BO3 zombies, FPS moninpelit kuten esim. Halo? Niin ja jos kannattaa niin mikä versio olisi järkevin? Että saa kaiken lisäsisällön jne. ???

No.. Melkein vastasit itse kysymykseen , totta kait kannattaa. Mitä sä cit menettää... No ehkä yhden pizzan ja olen ... Upea peli muttei tarjoa mitään uutta pelien maailmaan muuta ku starwarsia ja mulle se riittää!

No.. Melkein vastasit itse kysymykseen , totta kait kannattaa. Mitä sä cit menettää... No ehkä yhden pizzan ja olen ... Upea peli muttei tarjoa mitään uutta pelien maailmaan muuta ku starwarsia ja mulle se riittää!

Hmm... mikä versio?

Noniin, pitääpä palata pelin ääreen ja vääntää vielä tuo MINULLE OIKEUDELLA KUULUVA trophy :D + tietenkin testailla uutta karttaa!
Ite sain tuon trophyn tällä "ole eka kun aika loppuu". Siinä oli sentään vähän yrittämistä/säkää/ja kaikkea muuta niiden väliltä...nythän sen trophyn saa sit jokainen .
Twilight on Hoth ei kyllä näin alkuun ainakaan sytyttänyt yhtään. Ehkä kun kartan oppii niin alkaa maistumaan, mutta nyt on selvästi huonoin mappi.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mikä versio pitää tilata että saa Season Passin mukana?

Kivijalkakaupasta tämmöistä ei edes saa vaan storesta ostettava Ultimate Edition johon ei tarvitse ostaa Season passia erikseen.. Hintaa on tosin 129,90€ :D

Kivijalkakaupasta tämmöistä ei edes saa vaan storesta ostettava Ultimate Edition johon ei tarvitse ostaa Season passia erikseen.. Hintaa on tosin 129,90€ :D

Juu hommaan kaikki pelit DIGItaalisena, mutta hinta on yllättävä??? BO3 samanlainen versio 100 €, mutta ostoon menee, kiitos!!

Juu hommaan kaikki pelit DIGItaalisena, mutta hinta on yllättävä??? BO3 samanlainen versio 100 €, mutta ostoon menee, kiitos!!

Noniin hyvä homma että löyty oikea tuote, toivottavasti nyt DLC:t tulee täyttämään lupaukset kaikille pelaajille. Niin joo Hinta on 129,90 koska EA :D

Miten muuten teidän mielestä uusin päivitys ja DLC paketti ovat muuttaneet alkuperäistä peliä? Onko nyt enemmän pelattavaa ja jotenkin parempaa menoa?

Miten muuten teidän mielestä uusin päivitys ja DLC paketti ovat muuttaneet alkuperäistä peliä? Onko nyt enemmän pelattavaa ja jotenkin parempaa menoa?

Se uus kenttä ei ainakaan Blastissa toiminut yhtään.. Mikä Twilight nimi olikaan, suoraan sanottuna se oli täys paska.. Ahdas sekä Pimeä ja tuli semmonen olo että täähän on tehty peukalo perseessä ja väkisten. Jakun kenttä taas toimii loistavasti jokaisessa pelimuodossa.

Kokeilehan nyt aluksi tykkäätkö edes pelistä ennenkuin alat noita season passeja hommaamaan. En nyt itse ainakaan hirveenä lähde suosittelemaan, pari viikkoa sitten hommasin ja aika vähälle on jäänyt pelailu. Vähän liian simppeli omaan makuun, ei syvyyttä hirveenä löydy.

Onko teidän mielestä 20 Gt paljon levytilaa? Sen verran vie SW BF Ultimate Edition ... miten muistelisin että BO3 olisi vienyt ainakin 60 Gt

... onko muuten suomalaista SW yhteisöä / peliseuraa?

Ylös Bottom