Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja quassimo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Näytti ainakin siinä yhdessä kohtaa menevän paljon sulavammin ylöspäin, mikä on ollut muissa hiirissä vikana aika selkeesti. Saapi nähdä millane vehje on. Itse epäilen sen olevan epätarkka sivuttaisliikkeessä nyt, koska se on langaton, mutta kuka tietää. Kaikenlaista rahastus vipstaakkelia laitteessa oli.

Vituttaa, jos tommonen on sitten oikeesti hyvä, koska tossa se näytti aika sulavalta totta puhuen. Videot on kyllä ennenkin valehdelleet, joten testaajien kommentteja odotellessa.

Edit: Laadukkuudesta en menis takuuseen Herkkusuu. Musta tuntuu siltä, että mitä enemmän siellä on noita rapidfire sössössöö niin sitä helpommin hiiri sekoaa ja menee rikki (mikä olisi tietenkin hyvä asia). :D

enmä sitä tarkottanutkaan kun tuota yleis vaikutelmaa. hiirikin näyttää paljon paremmin tehdyltä. enkä käyttäis mitään rapiddeja. ihan vaan normisti niinku tällä v.2:llakin. tuskin siitä tulee ylivoimanen padia vastaan mutta yhtä hyvältä alkaa jo vaikuttaa. joo testaajien kommentteja kiitos sitten kun hankitte:p

Toivotaan että tuo on täynnä bugeja, ja hajoaa nopeasti.

Aika paha viive kun nopeesti puolelta toiselle helutti sitä.
Varsinki tos ku se tähtää ja kääntää samal

Opetelkaa nyt perkele pelaan sillä pädillä, tosin sehän voi olla vähän hankalaa... Codi on itessään jo suht helppo peli, ei näitä laitteita siihen tarvis...

Komppaan rankasti HC76:sen postausta.

Pädi käthee...

Joo olihan tossa viivettä nyt kun alko miettiin (sopis hyvin tohon langattomaan hiireen). Toivon kans niin paljon, että laite kusee pahemman kerran tai jotain, tai pysyy suht samal tasol kun ne edellisetkin. Kuka tietää mitä tapahtuu, jos oikeesti tulee joku oikea hiirivetkutin. Zodiaccikin mietti, että PC pelaajat valuu pleikalle. Ei tietenkään radikaalisti, mutta jotkut yksilöt.

Minua ei haittaa nykyiset hiiret ollenkaan, koska niiden taso on pädin luokkaa, itseasiassa alle sen. Mutta sitten, kun tulee "se" laite niin alkaa ärsyttään ja pahasti. Voisin kuitenkin kuvitella, että Sony pystyy tarvittaessa päivittään laitteen tukkoon. Joku joka tietää paremmin asiasta voi kommentoida.

Eilisessä ConMode karkelossa yks jeppe veti semmosta settiä snipal että meidän kissakin meinas seota. Aina kun katoin killcamia niin katti alko hyppii telkkarin kimppuun. Varmaan pelasi ratilla ja polkimilla, koska padilla ei pysty ja hiiret on kuulemma paskoja.

Voin sanoa et hiukan hatutti!

Eilisessä ConMode karkelossa yks jeppe veti semmosta settiä snipal että meidän kissakin meinas seota. Aina kun katoin killcamia niin katti alko hyppii telkkarin kimppuun. Varmaan pelasi ratilla ja polkimilla, koska padilla ei pysty ja hiiret on kuulemma paskoja.

Voin sanoa et hiukan hatutti!

Voin kertoa, että maikeri pelaa pädillä, tosin toi olikin varmaan vitsi. Sillä on vain sellainen "omalaatuinen" tyyli pyöriä ja hyöriä. :D

No, millään PS3 hiirellä ei tollaisiin liikkeisiin edes pysty. Niin, jos nyt maikeria tarkoitit, jota eilen manasit. Ei ne setit oo mun mielestä mitään verrattuna Soadin parhaimpiin, hyvin toki pelas.

revzapper.jpg

+

tac2.jpg

=

win

P.S. Käytän ite, suosittelen.

Cod4ssa niitä näkee kun ne snipailee, ja kun seuraa killcamista miten sen tekee. Tähtäin ei yhtään tee turhaa liikettä, vaan "lukittuu" suoraan vihuun. Ihan niinkun HIIRELLÄ voi tehdä. Tosi noobia, itse lähden niistä servuista heti pois.:mad:

Cod4ssa niitä näkee kun ne snipailee, ja kun seuraa killcamista miten sen tekee. Tähtäin ei yhtään tee turhaa liikettä, vaan "lukittuu" suoraan vihuun. Ihan niinkun HIIRELLÄ voi tehdä. Tosi noobia, itse lähden niistä servuista heti pois.:mad:

Noi pelaajat on 99% varmuudella padillä pelaavia. Voihan pädilläkin tehdä ihan yhtä lailla, jos on harjoitellut. Sanoisin, että suomalaisilla on näitä hiiriä aivan pirusti enemmän pelaajamäärää kohden verrattuna muihin maihin, johtuen ehkä siitä, että täälä niistä on paljon keskusteltu. Parhaista ulkomaisista kalaneista ei varmaan ketään käytä hiirtä, ainakaan niistä kenen kans itse olen pelannut.

Turhaan silti servuilta lähdet. Et todellakaan erota hiirtä mistään tollasista asioista. Käsitys noista frägeistä on yhä aivan hiton vääristynyt. Ne on huononpia kuin pädi ihan oikeesti. Eritoten snipauksessa pädi on paljon nopeampi. Etsi Foxi sellaisia seikkoja kuten kranaattien heiton outous tai jatkuvasti "tökkivä" kuva ja tähtäys (hyvä pingi, mutta silti tökkii, tärisee ja on outo). Ne on hiirellä pelaavia, mutta varmasti huomasit mun kuvauksista, että ei mitään positiivisia seikkoja.

On muuten pirun outoa, kun puolustan tota laitetta, vaikka en siitä pidäkkään erityisesti. No, yritän sanoa, että älkää vielä tuomitko hiiripelaajia konsoleilla ainakaan mistään edun saamisesta. Asiat ovat oikeastaan nyt loistavasti, kun ne jotka eivät sitä pädiä voi sietää ostaa sitten vetkuttimen ja pelaa sillä saamatta etua (ainakin itsestä kuulostaa mukavalta).

No, yritän sanoa, että älkää vielä tuomitko hiiripelaajia konsoleilla ainakaan mistään edun saamisesta.

Koskas niitä sitten "saa" tuomita? Jos tämä nykyinen versio on täysi paska, jutuista päätellen (en muuten itse usko että kukaan paskalla setillä pelais ensinnäkään), ni saako jo ensi version kohdalla kitistä? Selvähän se on että nuo kehittyy kokoajan.

Älä nyt Fedu puolustele noita, parempi nyt jo koittaa vaikuttaa ihmisten mielipiteisiin, jatkossa noista vempaimista ei luovu kukaan.

Fedu kehotti eilen jättämään frag pois. niinpä pelasin hetken pad ei tullut mitään laitoin frag kii sit alko sujuu jotenkin, sit aattelin että kyl täl vedän. sitten tänään ajattelin että kokeilen nyt viel kerran pad ja alemmalla senssillä, johan alko sujua porukkaa tippui todella tarkasti, kauas ak osu heti frag olis ottanut muutamia kertoja tyhjää ennenkuin olisi osunut mutta pad otti hittiä heti. Kyl pad on se vaan paras, olisi pitänyt tajuta vain aikasemmin:mad:

Koskas niitä sitten "saa" tuomita? Jos tämä nykyinen versio on täysi paska, jutuista päätellen (en muuten itse usko että kukaan paskalla setillä pelais ensinnäkään), ni saako jo ensi version kohdalla kitistä? Selvähän se on että nuo kehittyy kokoajan.

Älä nyt Fedu puolustele noita, parempi nyt jo koittaa vaikuttaa ihmisten mielipiteisiin, jatkossa noista vempaimista ei luovu kukaan.

No sanon vaan kuten asiat on, en puolustele enää silloin, kun ne oikeesti wörkkii. Tottakai toi nykyinen versio on ihan kelpo, mutta ei ole kyse mistään pädin tappajasta. Ei se oo paska, mutta ei se oo mikään hiirikään.

Ykkös ja kakkos version kehitys oli todella marginaalinen, joten toivottavasti käy myös tässä samoin. Mutta kuva ylipäätään koko jutusta on todella maustettu. Silloin saa tuomita, kun se on pädiä parempi. Se ei kuitenkaan estä sitä, etteikö monet niitä ostaisi. Sana leviää ulkomaalaisille niin kaikilla on noi kohta.

PS3:lla nyt tulossa ensimmäiset "kunnon" lanitkin GB:n GameStop turneessa niin tuskin sielä ainakaan saa hiiriä käyttää. Jos tuollaisia isoja rahaturnauksia tulisi enemmän niin ainakin selviäisi ketä parhaista tiimeistä käyttää hiiriä, tuskin sinne ketään hiiren kanssa ainakaan kehtaa mennä. En tiedä kiinnostaako Sonya, mutta itse ainakin toivon, että jollain päivityksellä pystyy asian tukkimaan tarvittaessa. Spektaamalla myös näkee selkeästi kellä on frägit, mutta on se nyt melko raskasta spektata joka matsi tai alkaa käymään vääntöä asiasta.

Mutta kuten sanoin, tällä hetkellä ihan sama ainakin mulle.

Herkkusuu:
Pädillä ei ole tätä "leijumisefektiä".

:)

Näitähän olisi varmaan suht helppo karsia onlinessa jos pleikka vaan tunnistaisi nämä laitteet joksikin muuksi kuin sixariksi/dualshokiksi. Sen jälkeen näille hiirsinteille vois olla omat playlistit, samoin priva-asetuksista sais jollain vivulla "allow 3rd party controller enabled/disabled" - toiminnolla.

MW2 on yks hyvä juttu frag kannalta se on törkeen hidas. kokeilu mieles kokeilin vaan ku sain MW2 tänään niin 10 sens MW2:sta ja frag 2 ja oli kyl tosi hidas. mutta ylös ja alas suuntasesti ei tullut semmosta harppausta enään niinku cod4. mut ei sil kyl tehnyt mitään. PAD own. Pad on niin tarkka tässä MW2 ettei oo mitään järkee käyttää frag koska ei ole sitä hit box bugia, ainakaan tuntunut olevan niin kyl porukkaa tippu. PAD only way to win;)

Ylös Bottom