Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cod5 ongelma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juho90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

juho90

New Member
Mikäs voi olla vialla että aina kun pelaan codia niin disconnectaa livestä, joskus antaa pelata 2 mappia joskus antaa pelata puol mappia ja tämä tapahtuu joka kerta kun pelaan se alkaa jo ärsyttää kun menettää kaikki xp:t mitä on kerännyt ennen disconnectia.

Vastaus: Cod5 ongelma?

Ei pätki oikein missään muissa satunnaisesti ehkä jonkun tunnin päästä siitä kun on logannut sisään jos ei tee mitään.

No löytyihän joku kohtalotoveri mulle tässä veemäisessä asiassa. Samaa tehnyt mulla pelin ekoista pelikerroista lähtien (julkaisupäivästä asti). Eikä mua täällä kukaan uskonu... :) adsl:ssä ei oo mitään vikaa, linkki ollu pystyssä pisimmillään yli vuoden. Muissa peleissä ei mitään ongelmaa, ainoastaan cod5:n multiplayer heittää satunnaisesti ulos. Ja tietysti sillon ku k/d ratio on mieletön ja pojoja olis tulossa ziljoona...

Jep tismalleen sama kun mulla ainoastaan multiplayeris potkii pihalle.

Mikäs reititin sullla mahtaa olla ettei ole sama.

Itsellä ja 2 muulla kaverilla ei ole ollu ongelmia.. Vähän kummallisen kuulonen ongelma. Mutta toivottavasti saatte kuntoon loistava peli \o/

Johan helpotti sain pelin toimimaan ja nyt pyörinyt multiplayer jo 4h putkeen ilman disconnectia.

Ei mutta yllättävän helposti sain toimimaan ei tarvinnut vaihtaa kuin modeemista sen piuhan paikka mikä menee XO:lle.

Varmaan NATista ollut siis kiinni. Ainakin omassa motussa paikat 3-4 eivät ole natilla suojattuja.

Jep tismalleen sama kun mulla ainoastaan multiplayeris potkii pihalle.

Mikäs reititin sullla mahtaa olla ettei ole sama.

Joku A-linkin purkki tuo on, viime kesänä hommattu, joten suht uus on. 4-porttinen kytkin + wlan-tukiasema. NATattunahan tää koko sisäverkko on, saattanee johtua siitäkin. Tosin eipä oo kyllä mikään muu peli koskaan liven osata pätkinyt...

Ylös Bottom